16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Dimg4

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Dimg4 »

Η καριερα του ΛΙΝΟ πρεπει να γινει ταινια στο πως πρεπει να ειναι ο ιδανικος ποδοσφαιριστης απο θεμα ποδοσφαιρικης ευφυιας, επιμονης και ηθικης.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από eorptol »

Ετσι ειναι αγαπητος ποτε δεν προκαλει σπουδαιος παικτης και δινει παντα το 100%
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από slidar »

Ρε λινο κορνερ εκτελεις η φαουλ ?

:opaokara: :opaokara:

Εκει που βαζει την μπαλα αμα εισαι απο την μπροστα πλευρα νομιζεις οτι ειναι πανω στην γραμμη.. ειναι και πονηρουλης ο γερολινος.. :mrgreen:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Odi »

Τεράστιος,αληθινός ηγέτης..Εάν πάρουμε το κύπελλο,η στιγμή που θα σηκώνει το τρόπαιο θα είναι τεράστιο highlight..
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Equalizer »

Μου τη δίνει πολύ αυτό που κάνει. Είναι μειωτικό για τον ίδιο πρώτα απ όλα, γιατί δίνει την εντύπωση του κλέφτη. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την υπόλοιπη συμπεριφορά του εντός γηπέδων.

Κατά δεύτερο λόγο, δεν αντιλαμβάνομαι τί το τόσο φοβερό κερδίζει με λίγα εκατοστά.
Κατά τρίτο δίνει πάτημα στον κάθε αντίπαλο να το παίζει αδικημένος.

Άσε που δεν έχει και καμιά κατακόρυφη άνοδο στις εκτελέσεις των κόρνερ του απο τότε που άρχισε να το κάνει αυτό με τη γραμμή. Δηλαδή τα τελευταία δυομισι χρόνια
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Το κάνει για γούρι. Τέλος πάντων εμπιστεύσου τον. Ξέρει αυτός. ;)
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Όπως έχω πει πολλές φορές, βλέπεις τα υπόλοιπα αριστερά μπακ του πρωταθλήματος (και του ΠΑΟΚ) και γελάς.
Θα έλεγα να σε κλωνοποιούσαμε, αλλά το καλούπι έχει σπάσει μάλλον.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

Συγνώμη βλέπεις τα αριστερά μπακ του ΠΑΟΚ και σε πιάνει γέλιο;... Κανένα σχόλιο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αντικατάστατος, αρκεί να μπαίνει αλλαγή και όταν προσπαθούμε να σκοράρουμε. Είναι 36,5 ετών και κάτι ψιλά (01.06.1977) και δεν μπορεί πλέον να γυρίζει και να καλύπτει χώρους όταν φεύγει μπροστά σαν τον άνεμο!
Άβαταρ μέλους
Μακεδνός
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 17:12

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μακεδνός »

Γνώμη μου είναι ότι άνετα βγάζει και την επόμενη σεζόν στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

Μην γελιόμαστε Αποστόλη, ο Λίνο, ούτε κατά διάνοια μπορεί να παίξει αριστερό μπακ. Την θέση του Στοχ μπορεί με χαρακτηριστική άνεση. Συμφωνούμε για την ηλικία του. Όσες φορές είχε κακή απόδοση ψηλά, την είχε και στην άμυνα όλες της φορές. Με 36 χρονών παίκτη να μας ξελασπώνει... Δεν πάμε πουθενά. Ας υπήρχαν τα ρήγματα όπως έχει πει σε άλλο τοπικ... Δεν θα είχαμε τέτοιου είδους προβλήματα. Ο Λίνο για μένα είναι ο παίκτης που σε κερδίζει με την αγωνιστικότητα του και με τον φοβερό όπως δείχνει χαρακτήρα του. Αλλά όπως όλα δείχνουν έχει πιάσει ταβάνι λόγο της ηλικίας του.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Realcon έγραψε:Συγνώμη βλέπεις τα αριστερά μπακ του ΠΑΟΚ και σε πιάνει γέλιο;... Κανένα σχόλιο!
Όχι εγώ, ο Λίνο.
Λογικό δεν είναι; Είσαι ο Λίνο και βλέπεις τον Σπυρόπουλο ( ο Τζαβέλας πλέον είναι στόπερ) στην προπόνηση. Ε, δεν θα γελάσεις;
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από eorptol »

δεν ειναι στο ηθος του λινο να ειρωνευεται τους συμπαικτες του ακομη και αν θεωρει οτι ειναι καλλιτερος γιαυτο ειναι σπουδαιος ο Λινο εκτος απο πολυ καλος ποδοσφαιριστης ειναι πολυ καλος χαρακτηρας ;) ;)
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Odi »

Sick Bastard έγραψε:
Realcon έγραψε:Συγνώμη βλέπεις τα αριστερά μπακ του ΠΑΟΚ και σε πιάνει γέλιο;... Κανένα σχόλιο!
Όχι εγώ, ο Λίνο.
Λογικό δεν είναι; Είσαι ο Λίνο και βλέπεις τον Σπυρόπουλο ( ο Τζαβέλας πλέον είναι στόπερ) στην προπόνηση. Ε, δεν θα γελάσεις;
Sick το μελλοντικό αριστερό μπακ του ΠΑΟΚ ο Τζαβέλλας είναι πάντως,άσχετο με το τί γίνεται τώρα λόγω ανάγκης. ;)
Άβαταρ μέλους
zarathustra79
Δημοσιεύσεις: 1948
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από zarathustra79 »

Realcon έγραψε:Αλλά όπως όλα δείχνουν έχει πιάσει ταβάνι λόγο της ηλικίας του.
Kαι γιατί είναι κακό να έχει πιάσει ταβάνι, όταν το ταβάνι του είναι τόσο ψηλά;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”