16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
-
Dimg4
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Η καριερα του ΛΙΝΟ πρεπει να γινει ταινια στο πως πρεπει να ειναι ο ιδανικος ποδοσφαιριστης απο θεμα ποδοσφαιρικης ευφυιας, επιμονης και ηθικης.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ετσι ειναι αγαπητος ποτε δεν προκαλει σπουδαιος παικτης και δινει παντα το 100%
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ρε λινο κορνερ εκτελεις η φαουλ ?
Εκει που βαζει την μπαλα αμα εισαι απο την μπροστα πλευρα νομιζεις οτι ειναι πανω στην γραμμη.. ειναι και πονηρουλης ο γερολινος..

Εκει που βαζει την μπαλα αμα εισαι απο την μπροστα πλευρα νομιζεις οτι ειναι πανω στην γραμμη.. ειναι και πονηρουλης ο γερολινος..

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τεράστιος,αληθινός ηγέτης..Εάν πάρουμε το κύπελλο,η στιγμή που θα σηκώνει το τρόπαιο θα είναι τεράστιο highlight..
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Μου τη δίνει πολύ αυτό που κάνει. Είναι μειωτικό για τον ίδιο πρώτα απ όλα, γιατί δίνει την εντύπωση του κλέφτη. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την υπόλοιπη συμπεριφορά του εντός γηπέδων.
Κατά δεύτερο λόγο, δεν αντιλαμβάνομαι τί το τόσο φοβερό κερδίζει με λίγα εκατοστά.
Κατά τρίτο δίνει πάτημα στον κάθε αντίπαλο να το παίζει αδικημένος.
Άσε που δεν έχει και καμιά κατακόρυφη άνοδο στις εκτελέσεις των κόρνερ του απο τότε που άρχισε να το κάνει αυτό με τη γραμμή. Δηλαδή τα τελευταία δυομισι χρόνια
Κατά δεύτερο λόγο, δεν αντιλαμβάνομαι τί το τόσο φοβερό κερδίζει με λίγα εκατοστά.
Κατά τρίτο δίνει πάτημα στον κάθε αντίπαλο να το παίζει αδικημένος.
Άσε που δεν έχει και καμιά κατακόρυφη άνοδο στις εκτελέσεις των κόρνερ του απο τότε που άρχισε να το κάνει αυτό με τη γραμμή. Δηλαδή τα τελευταία δυομισι χρόνια
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Όπως έχω πει πολλές φορές, βλέπεις τα υπόλοιπα αριστερά μπακ του πρωταθλήματος (και του ΠΑΟΚ) και γελάς.
Θα έλεγα να σε κλωνοποιούσαμε, αλλά το καλούπι έχει σπάσει μάλλον.
Θα έλεγα να σε κλωνοποιούσαμε, αλλά το καλούπι έχει σπάσει μάλλον.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Συγνώμη βλέπεις τα αριστερά μπακ του ΠΑΟΚ και σε πιάνει γέλιο;... Κανένα σχόλιο!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αντικατάστατος, αρκεί να μπαίνει αλλαγή και όταν προσπαθούμε να σκοράρουμε. Είναι 36,5 ετών και κάτι ψιλά (01.06.1977) και δεν μπορεί πλέον να γυρίζει και να καλύπτει χώρους όταν φεύγει μπροστά σαν τον άνεμο!
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Γνώμη μου είναι ότι άνετα βγάζει και την επόμενη σεζόν στον ΠΑΟΚ.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Μην γελιόμαστε Αποστόλη, ο Λίνο, ούτε κατά διάνοια μπορεί να παίξει αριστερό μπακ. Την θέση του Στοχ μπορεί με χαρακτηριστική άνεση. Συμφωνούμε για την ηλικία του. Όσες φορές είχε κακή απόδοση ψηλά, την είχε και στην άμυνα όλες της φορές. Με 36 χρονών παίκτη να μας ξελασπώνει... Δεν πάμε πουθενά. Ας υπήρχαν τα ρήγματα όπως έχει πει σε άλλο τοπικ... Δεν θα είχαμε τέτοιου είδους προβλήματα. Ο Λίνο για μένα είναι ο παίκτης που σε κερδίζει με την αγωνιστικότητα του και με τον φοβερό όπως δείχνει χαρακτήρα του. Αλλά όπως όλα δείχνουν έχει πιάσει ταβάνι λόγο της ηλικίας του.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Όχι εγώ, ο Λίνο.Realcon έγραψε:Συγνώμη βλέπεις τα αριστερά μπακ του ΠΑΟΚ και σε πιάνει γέλιο;... Κανένα σχόλιο!
Λογικό δεν είναι; Είσαι ο Λίνο και βλέπεις τον Σπυρόπουλο ( ο Τζαβέλας πλέον είναι στόπερ) στην προπόνηση. Ε, δεν θα γελάσεις;
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
δεν ειναι στο ηθος του λινο να ειρωνευεται τους συμπαικτες του ακομη και αν θεωρει οτι ειναι καλλιτερος γιαυτο ειναι σπουδαιος ο Λινο εκτος απο πολυ καλος ποδοσφαιριστης ειναι πολυ καλος χαρακτηρας

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Sick το μελλοντικό αριστερό μπακ του ΠΑΟΚ ο Τζαβέλλας είναι πάντως,άσχετο με το τί γίνεται τώρα λόγω ανάγκης.Sick Bastard έγραψε:Όχι εγώ, ο Λίνο.Realcon έγραψε:Συγνώμη βλέπεις τα αριστερά μπακ του ΠΑΟΚ και σε πιάνει γέλιο;... Κανένα σχόλιο!
Λογικό δεν είναι; Είσαι ο Λίνο και βλέπεις τον Σπυρόπουλο ( ο Τζαβέλας πλέον είναι στόπερ) στην προπόνηση. Ε, δεν θα γελάσεις;
- zarathustra79
- Δημοσιεύσεις: 1948
- Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:54
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Kαι γιατί είναι κακό να έχει πιάσει ταβάνι, όταν το ταβάνι του είναι τόσο ψηλά;Realcon έγραψε:Αλλά όπως όλα δείχνουν έχει πιάσει ταβάνι λόγο της ηλικίας του.