[youtube]teUgwodEMqA[/youtube]
paokfc.gr & PAOK FC Megastore
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Αυτα καποτε αν μας τα λεγανε θα γελαγαμε κανα μηνα...
[youtube]teUgwodEMqA[/youtube]

[youtube]teUgwodEMqA[/youtube]
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Φυσικά, μόνο το XS είναι μη διαθέσιμο σύμφωνα με το site
http://www.paok-megastore.gr/ProductCat ... -PAOK.aspx
http://www.paok-megastore.gr/ProductCat ... -PAOK.aspx
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
πάντως γεμίσαμε προϊόντα.
έτσι.
της ΠΑΕ κύριοι, καμια πιπίλα βγάλτε.
έτσι.
της ΠΑΕ κύριοι, καμια πιπίλα βγάλτε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Πέρασα χθες το πρωί από την μπουτικ και ζήτησα το νέο σήμα του ΠΑΟΚ για να το ράψω σε κάτι μπλουζάκια που έχω, αλλά δεν υπήρχαν.
- charlie_pace
- Δημοσιεύσεις: 344
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
http://www.paok-megastore.gr/ProductDet ... yHZ74WdDvm
TABLET 7 ΙΝΤΣΩΝ ΠΑΟΚ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ TABLET ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΩΔΙΚΟΣ e-LEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ AXON. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TABLET: ΑΝΑΛΥΣΗ - 800χ480 CPU: SAMSUNG S5PV210 CORTEX-A8 1.0 GHz RAM: DDR II 512MB ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ: 4GB (ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ 4 GB) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: GOOGLE ANDROID 2.3 (GINGERBREAD) WI-FI: Wi-Fi IEEE 802.11b/g CAMERA: 1,3 MEGAPIXEL CAMERA VIDEO: 720P HD ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΛΙΘΙΟΥ: 4400mAh ΒΑΡΟΣ: 520 γρ. ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 19,5 εκ. χ 12,3 εκ. χ 1,4 εκ.
170euro απο 200
καλή ιδέα, αλλά πανάκριβο! σε αυτές τις τιμές παίρνεις πολύ καλύτερα tablet και κολλάς αν θες ενα αυτοκόλλητο πάνω!
με αντίστοιχα χαρακτηριστικά στο skroutz δεν πιάνουν πάνω από 150:
http://www.skroutz.gr/c/1105/tablet/m/2 ... er_dir=asc
θα πρότεινα είτε να ρίξουν την τιμή είτε να βρουν κάποια άλλη OEM συσκευή για να δίνουν σε αυτά τα λεφτά...
TABLET 7 ΙΝΤΣΩΝ ΠΑΟΚ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ TABLET ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΩΔΙΚΟΣ e-LEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ AXON. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TABLET: ΑΝΑΛΥΣΗ - 800χ480 CPU: SAMSUNG S5PV210 CORTEX-A8 1.0 GHz RAM: DDR II 512MB ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ: 4GB (ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ 4 GB) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: GOOGLE ANDROID 2.3 (GINGERBREAD) WI-FI: Wi-Fi IEEE 802.11b/g CAMERA: 1,3 MEGAPIXEL CAMERA VIDEO: 720P HD ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΛΙΘΙΟΥ: 4400mAh ΒΑΡΟΣ: 520 γρ. ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 19,5 εκ. χ 12,3 εκ. χ 1,4 εκ.
170euro απο 200
καλή ιδέα, αλλά πανάκριβο! σε αυτές τις τιμές παίρνεις πολύ καλύτερα tablet και κολλάς αν θες ενα αυτοκόλλητο πάνω!
με αντίστοιχα χαρακτηριστικά στο skroutz δεν πιάνουν πάνω από 150:
http://www.skroutz.gr/c/1105/tablet/m/2 ... er_dir=asc
θα πρότεινα είτε να ρίξουν την τιμή είτε να βρουν κάποια άλλη OEM συσκευή για να δίνουν σε αυτά τα λεφτά...
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Ερωτημα :
Την ιδεα για ταυτοχρονη παρουσια Λαζαρ και Βιτορ στη μπουτικ, την ειχε καποιος διακεκριμενος στυλιστας ή φωτογραφος;
Λιγο... Τρανσυλβανια θυμισε η φαση...
Την ιδεα για ταυτοχρονη παρουσια Λαζαρ και Βιτορ στη μπουτικ, την ειχε καποιος διακεκριμενος στυλιστας ή φωτογραφος;
Λιγο... Τρανσυλβανια θυμισε η φαση...
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Είχαμε τον μπαλαφα παιδι με φωτογένεια αλλα φαγωθηκαμε να φύγει
:)
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Απαιτούμε επιστροφή του Σωτήρη τώρα.
Κρίνεται αναγκαία η συμμετοχή του για την νέα σαιζόν, ως μόνιμου εκπροσώπου στην μπουτικ

Κρίνεται αναγκαία η συμμετοχή του για την νέα σαιζόν, ως μόνιμου εκπροσώπου στην μπουτικ
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
rainmaker έγραψε:Ερωτημα :
Την ιδεα για ταυτοχρονη παρουσια Λαζαρ και Βιτορ στη μπουτικ, την ειχε καποιος διακεκριμενος στυλιστας ή φωτογραφος;
Λιγο... Τρανσυλβανια θυμισε η φαση...
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
χαχαχαχαχαχα!! ναι ρε π2υστη!!! Πλάκα πλάκα, για τον Σώτο έχουμε κανα νέο; Έχουν ζορίσει τα πράγματα Ουκρανία μεριά.. 
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
http://www.paokmania.gr/podosfairo/syne ... llo-o-paok
Πριν από δύο βδομάδες ήταν μια χαρά ο Μπαλαφίνιο.
Πριν από δύο βδομάδες ήταν μια χαρά ο Μπαλαφίνιο.
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Μπαίνω σήμερα στο site να ξαναπροσπαθήσω να κλείσω εισιτήρια για το γαύρο(με έβγαζε πρόβλημα με την κάρτα), πριν στείλω το φιλαράκι που μένει Θεσ/νίκη να πάρει και μου βγάζει εξαντλημένες 4-5-6-7
Τα έπαιξε το site ή έφυγαν τόσο γρήγορα?
Τα έπαιξε το site ή έφυγαν τόσο γρήγορα?
-
B&W
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Έχω παρατηρήσει ότι τις τελευταίες μέρες ο ρυθμός που αυξάνονται τα Like της επίσημης σελίδας στο facebook έχει μεγαλώσει κατα πολύ! Νομίζω μέσα σε 2,3 μέρες κάνανε 4.000 άτομα Like! Σαν κάτι να σημαίνει αυτό, δεν λέτε;
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Μουντιαλική η μπουτικ!
Αναρτήθηκε στις: 09 May 2014 | Συντάκτης: Μάνος Τσαλγατίδης
Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ από δω και πέρα δεν θα πουλάει μόνο «ασπρόμαυρες» φανέλες, καθώς θα υπάρχουν και εμφανίσεις κάποιων από τις Εθνικές ομάδες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, π.χ αυτή της Εθνικής…
Η ΠΑΕ με ανακοίνωση στην σελίδα της στο Facebook ενημέρωσε τον κόσμο για αυτή την πρωτοβουλία με τους φίλους του Δικεφάλου να μην το παίρνουν και τόσο καλά.
Αναλυτικά όσα αναφέρει η ενημέρωση του Δικέφαλου:
«Μπείτε σε κλίμα Μουντιάλ μέσα από το PAOK FC Official Store. Στο κατάστημα του ΠΑΟΚ μπορείτε να βρείτε την επίσημη φανέλα της Εθνικής Ελλάδας, αλλά και των σημαντικότερων ομάδων που λαμβάνουν μέρος στην γιορτή του ποδοσφαίρου».
Αυτή της εθνικής, την βλεπω να ξεπουλάει!!!!

Αναρτήθηκε στις: 09 May 2014 | Συντάκτης: Μάνος Τσαλγατίδης
Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ από δω και πέρα δεν θα πουλάει μόνο «ασπρόμαυρες» φανέλες, καθώς θα υπάρχουν και εμφανίσεις κάποιων από τις Εθνικές ομάδες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, π.χ αυτή της Εθνικής…
Η ΠΑΕ με ανακοίνωση στην σελίδα της στο Facebook ενημέρωσε τον κόσμο για αυτή την πρωτοβουλία με τους φίλους του Δικεφάλου να μην το παίρνουν και τόσο καλά.
Αναλυτικά όσα αναφέρει η ενημέρωση του Δικέφαλου:
«Μπείτε σε κλίμα Μουντιάλ μέσα από το PAOK FC Official Store. Στο κατάστημα του ΠΑΟΚ μπορείτε να βρείτε την επίσημη φανέλα της Εθνικής Ελλάδας, αλλά και των σημαντικότερων ομάδων που λαμβάνουν μέρος στην γιορτή του ποδοσφαίρου».
Αυτή της εθνικής, την βλεπω να ξεπουλάει!!!!