paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αυτα καποτε αν μας τα λεγανε θα γελαγαμε κανα μηνα...

[youtube]teUgwodEMqA[/youtube]

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PAOKpanta
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιουν 2010, 13:27

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από PAOKpanta »

ξερει κανεις αν η πορτοκαλι φανελα ειναι διαθεσιμη?
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Pa0ki »

Φυσικά, μόνο το XS είναι μη διαθέσιμο σύμφωνα με το site
http://www.paok-megastore.gr/ProductCat ... -PAOK.aspx
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από K_geo »

πάντως γεμίσαμε προϊόντα.

έτσι.

της ΠΑΕ κύριοι, καμια πιπίλα βγάλτε. :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πέρασα χθες το πρωί από την μπουτικ και ζήτησα το νέο σήμα του ΠΑΟΚ για να το ράψω σε κάτι μπλουζάκια που έχω, αλλά δεν υπήρχαν.
Άβαταρ μέλους
charlie_pace
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από charlie_pace »

http://www.paok-megastore.gr/ProductDet ... yHZ74WdDvm

TABLET 7 ΙΝΤΣΩΝ ΠΑΟΚ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ TABLET ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΩΔΙΚΟΣ e-LEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ AXON. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TABLET: ΑΝΑΛΥΣΗ - 800χ480 CPU: SAMSUNG S5PV210 CORTEX-A8 1.0 GHz RAM: DDR II 512MB ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ: 4GB (ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ 4 GB) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: GOOGLE ANDROID 2.3 (GINGERBREAD) WI-FI: Wi-Fi IEEE 802.11b/g CAMERA: 1,3 MEGAPIXEL CAMERA VIDEO: 720P HD ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΛΙΘΙΟΥ: 4400mAh ΒΑΡΟΣ: 520 γρ. ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 19,5 εκ. χ 12,3 εκ. χ 1,4 εκ.

170euro απο 200

καλή ιδέα, αλλά πανάκριβο! σε αυτές τις τιμές παίρνεις πολύ καλύτερα tablet και κολλάς αν θες ενα αυτοκόλλητο πάνω!
με αντίστοιχα χαρακτηριστικά στο skroutz δεν πιάνουν πάνω από 150:
http://www.skroutz.gr/c/1105/tablet/m/2 ... er_dir=asc

θα πρότεινα είτε να ρίξουν την τιμή είτε να βρουν κάποια άλλη OEM συσκευή για να δίνουν σε αυτά τα λεφτά...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16719
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Equalizer »

Ερωτημα :
Την ιδεα για ταυτοχρονη παρουσια Λαζαρ και Βιτορ στη μπουτικ, την ειχε καποιος διακεκριμενος στυλιστας ή φωτογραφος;

Λιγο... Τρανσυλβανια θυμισε η φαση... :twisted:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από eorptol »

Είχαμε τον μπαλαφα παιδι με φωτογένεια αλλα φαγωθηκαμε να φύγει :):)
Άβαταρ μέλους
gkaletsi
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:36
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη γη

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από gkaletsi »

Απαιτούμε επιστροφή του Σωτήρη τώρα.
Κρίνεται αναγκαία η συμμετοχή του για την νέα σαιζόν, ως μόνιμου εκπροσώπου στην μπουτικ



:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από mpouJr »

rainmaker έγραψε:Ερωτημα :
Την ιδεα για ταυτοχρονη παρουσια Λαζαρ και Βιτορ στη μπουτικ, την ειχε καποιος διακεκριμενος στυλιστας ή φωτογραφος;

Λιγο... Τρανσυλβανια θυμισε η φαση... :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Χωρικός »

χαχαχαχαχαχα!! ναι ρε π2υστη!!! Πλάκα πλάκα, για τον Σώτο έχουμε κανα νέο; Έχουν ζορίσει τα πράγματα Ουκρανία μεριά.. :shock:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από DC »

http://www.paokmania.gr/podosfairo/syne ... llo-o-paok
Πριν από δύο βδομάδες ήταν μια χαρά ο Μπαλαφίνιο.
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από Pa0ki »

Μπαίνω σήμερα στο site να ξαναπροσπαθήσω να κλείσω εισιτήρια για το γαύρο(με έβγαζε πρόβλημα με την κάρτα), πριν στείλω το φιλαράκι που μένει Θεσ/νίκη να πάρει και μου βγάζει εξαντλημένες 4-5-6-7
Τα έπαιξε το site ή έφυγαν τόσο γρήγορα? :?
B&W

Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από B&W »

Έχω παρατηρήσει ότι τις τελευταίες μέρες ο ρυθμός που αυξάνονται τα Like της επίσημης σελίδας στο facebook έχει μεγαλώσει κατα πολύ! Νομίζω μέσα σε 2,3 μέρες κάνανε 4.000 άτομα Like! Σαν κάτι να σημαίνει αυτό, δεν λέτε;
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

paokfc.gr & PAOK FC Megastore

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Μουντιαλική η μπουτικ!


Αναρτήθηκε στις: 09 May 2014 | Συντάκτης: Μάνος Τσαλγατίδης

Η μπουτίκ του ΠΑΟΚ από δω και πέρα δεν θα πουλάει μόνο «ασπρόμαυρες» φανέλες, καθώς θα υπάρχουν και εμφανίσεις κάποιων από τις Εθνικές ομάδες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, π.χ αυτή της Εθνικής…

Η ΠΑΕ με ανακοίνωση στην σελίδα της στο Facebook ενημέρωσε τον κόσμο για αυτή την πρωτοβουλία με τους φίλους του Δικεφάλου να μην το παίρνουν και τόσο καλά.

Αναλυτικά όσα αναφέρει η ενημέρωση του Δικέφαλου:

«Μπείτε σε κλίμα Μουντιάλ μέσα από το PAOK FC Official Store. Στο κατάστημα του ΠΑΟΚ μπορείτε να βρείτε την επίσημη φανέλα της Εθνικής Ελλάδας, αλλά και των σημαντικότερων ομάδων που λαμβάνουν μέρος στην γιορτή του ποδοσφαίρου».


Αυτή της εθνικής, την βλεπω να ξεπουλάει!!!! :-) :-)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”