Καζούρα σε αλλόθρησκους

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5960
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από potamda »

είναι μεγάλος και ο εσωτερικός ανταγωνισμός όμως.... ίσως δεν ήθελαν να βάλουν τους παίχτες να μαλώνουν μεταξύ τους! :oops:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από desperando »

Η NASA στέλνει αγρότες στον Άρη

http://anekshghta.blogspot.gr/2013/05/nasa_28.html
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ολα τα περίπτερα της Παπαναστασίου γύρισα χθές για τσιγάρα,μονο ΑΣΣΟ σκέτο είχανε. Κωλοκατάσταση.
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3867
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από psykoman »

Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από jpower73 »

[youtube]Ka09v7-W3zc[/youtube]
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από john4serres »

Εικόνα

O bomber της Superleague φετος !
Σωστη ομαδα διαλεξες ρε Μανιά !
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

- Πώς λέγεται ένα άλμπουμ φωτογραφιών του Άρη Θεσσαλονίκης;
- "Χωρίς τίτλο".
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από stathis73 »

Mπαμπα τί ειναι το γκόλ;;
-Που να ξερω εγω αγόρι μου, άρης ειμαι.
Άβαταρ μέλους
zaffodb
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 18:02

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από zaffodb »

Τα σκουλήκια δεν εγκαθιστούν ποτέ ελληνικά Windows, για να μη βλέπουν το «Χωρίς Τίτλο» σε κάθε νέο έγγραφο στο Σημειωματάριο.
:lol: :lol: :lol:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Και το εγγλεζικό λέει "Untitled", οπότε gift ungift*.. :mrgreen:





* gift ungift = δώρο άδωρο
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από kataramenos5 »

[youtube]8xx2ebONBOU[/youtube]

Και τι χορεύει ο ρούλης? "Η ζωή εδώ τελειώνει.." :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
zaffodb
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 18:02

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από zaffodb »

ΑΝ δεν ξέρεις τι είναι η νίκη, γίνεται να ξέρεις ποιο είναι το σήμα της;
Ίσως ο συντάκτης τα έχει με καμιά Νίκη και αυτό είναι το δικό της σήμα...
Για την επόμενη φορά, Google is your friend http://bit.ly/1hfI7Ye...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από desperando »

[youtube]TG1jpy38Ms4[/youtube]
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1747
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από sotos26 »

Και που σαι...ε του καημένους...Σε ποιον θα δίνει ο γαύρος τους δανεικούς τώρα?
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους

Δημοσίευση από niks »

το μονο που τους λειπει τωρα ειναι να σκασουν και τιποτα παλαιμαχοι και να ζηταν το πριμ κυπελλου
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”