Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5719
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από Athens »

πιθανη νικη προκριση θα σημανει την επιστροφη της ομαδας μας στις ευρωπαικες επιτυχιες των περασμενων ετων μετα απο το περσινο διαλλειμα με οδηγο τον ακατανοματο...
μπορει καποιος να μας πει τι ποσό παιρνουμε στις νικες και τι στις ισοπαλιες στην ευρωπη?
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από karl »

Πάμε για διπλό σήμερα. Επιτέλους ας καινοτομήσουμε και βάλουμε σε ευρωπαϊκό εμείς πρώτοι γκολ διατηρώντας το μηδέν στην άμυνα.

Γενικά είμαι αισιόδοξος για σήμερα. Eκτος έδρας μέχρι τώρα τα έχουμε πάει καλά. Είδα την ομάδα εκτος με Schalke και με Alkmaar - παιχνίδια στα οποια είδα πάθος, ωριμότητα και αυτοπεποίθεση. Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε.

Επιτέλους και Huub στον πάγκο!

Όσο πάει το πράγμα θα δένει όλο και περισσότερο. Είμαστε και θα είμαστε μια χαρά!

Άντε ΠΑΟΚΑΡΑ! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από hasio_john »

0-2 σήμερα , 0-2 και με το γάβρο! Το είδα όνειρο... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από stathis73 »

hasio_john έγραψε:0-2 σήμερα , 0-2 και με το γάβρο! Το είδα όνειρο... :opaokara:
Για σημερα συμφωνω, με τον γαβρο ειναι χ, 1-1. ;)
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3220
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από GEOL »

Athens έγραψε:πιθανη νικη προκριση θα σημανει την επιστροφη της ομαδας μας στις ευρωπαικες επιτυχιες των περασμενων ετων μετα απο το περσινο διαλλειμα με οδηγο τον ακατανοματο...
μπορει καποιος να μας πει τι ποσό παιρνουμε στις νικες και τι στις ισοπαλιες στην ευρωπη?
Στους ομίλους 200.000 η νίκη, 100.000 η ισοπαλία. Πρόκριση στους 32, ο πρώτος του ομίλου 400.000 και ο δεύτερος 200.000.
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από sotos26 »

Πάμε σοβαροί να πάρουμε το διπλό να καθαρίσουμε τη μπουγάδα απο σήμερα έχοντας στο μυαλό μας ότι το χ δεν είναι καταστρεπτικό απο την άλλη. Μην είμαστε επιπόλαιοι και ξοδεύουμε δυνάμεις χάνοντας τη μπάλα χωρίς λόγο,οι φάσεις θα ρθουν ας κοπιάσουν αυτοί να πάρουν τη μπάλα. Άντε να γυρίσουμε ξανά στους 32!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από john4serres »

φουλ επιθεση κατεβαινει η μακαμπι , αν αντεξουμε με το 0 πισω μεχρι το ημιχρονο θα ειναι καλυτερα για την συνεχεια..

μεσοεπιθετικα χρειαζομαστε τον Στοχ ( τον καλο Στοχ )
αλλα και τον Λουκας που ξερει μπαλα αλλα δεν το δειχνει παντοτε..

παμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ !!! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Χακόμπο, Κατσουράνης, Κατσικάς, Σκόνδρας, Τζαβέλλας, Τζιόλης, Νίνης, Λάζαρ, Στοχ, Λούκας και Αθανασιάδης
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από gergeo4 »

sourmenetes έγραψε:Χακόμπο, Κατσουράνης, Κατσικάς, Σκόνδρας, Τζαβέλλας, Τζιόλης, Νίνης, Λάζαρ, Στοχ, Λούκας και Αθανασιάδης
Παγκος: Γλύκος. Κίτσιου, Λίνο, Λόπεθ, Βούκιτς, Ολίσε, Σαλπιγγίδης.

Εκτος:γιακουμής,γεωργιαδης,λωρενς,νετσιντ.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από dimbar »

Ο ΟΠΑΠ το έφραξε!
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από paok87 »

Όποιος βρει κανένα λινκ ρε αδέρφια...
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από adamroxas »

Ο σοβαρος ΠΑΟΚ δεν εχει να φοβαται... Τις πιο πολλες φορες παιζουμε με αντιπαλο τον κακο μας εαυτο... Παμε για το διπλο και μονο!
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από paok87 »

:nairepaok: ;)
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από potamda »

βλέπει κανείς ρε παιδιά σε κάποιο λινκ;
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 986
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από TylerDurden »

Εγω εδω το βλέπω φίλε
http://footballstreams.net/soccer/macca ... ki-fs3480g
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”