Ναι αλλά ο Σαλπι ήταν φορ. Το σχήμα είναι ευέλικτο με αυτούς τους παίχτες, αυτό το κάλο έχει.
Ο κόουτς δεν είναι τρελός, ούτε άσχετος.
Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1
ασχολησου με την σπυριαρα ρε βαρυμαγκα που θες να σε αφησουμε παντογνωστη αν δεν γουσταρεις να βλεπεις αλλαξε καναλιjoshua έγραψε:Ασε μας ρε φιλαρακο που ειδατε και ουσια και αναπτυξη καποιοι, θα τρελαθουμε τελειως,σηκωνουμε μονιμως την μπαλλα απο την αμυνα για να την υποδεχθει ημαρτον ο Σαλπιγγιδης...Τα χαφ μας δεν εχουν ουτε μια τελικη,τις περισσοτερες τις εχει ο Κιτσιου !!! και σε ολο το ημιχρονο ειχαμε μολις μια καλη προσπαθεια οταν και η μπαλλα επεσε επιτελους κατω στη φαση του κλαους.Ενα χαλο μαυρι ειναι το ποδοσφαιρο που βλεπουμε και ναναι καλα ο διαιτητης που μας εδωσε λογο για να μην ασχολουμαστε με αυτο.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1
ασχετος ειναι εδω μεσα υπαρχουν προπονητες επιπεδου ρεαλ τουλαχιστον ,black death έγραψε:Ναι αλλά ο Σαλπι ήταν φορ. Το σχήμα είναι ευέλικτο με αυτούς τους παίχτες, αυτό το κάλο έχει.
Ο κόουτς δεν είναι τρελός, ούτε άσχετος.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena