Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αν ηταν εκτος θα ελεγα γκελα....τωρα δυσκολη νικη περιμενω
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

...αιντε ρε Παοκαρα μου...
...ακομα μια φορα...
....παλι εδω...παλι μαζι...παλι στα τσιμεντα ....

...Εμπρος του ΠΑΟΚ οι κολασμενοι καρτερουν.....
....Εμπρος του ΠΑΟΚ οι τρελαμενοι....τραγουδουν...


...ΟΟΟΟΟΟ ....ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ...
ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΑΑΑ...ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟΟΟ...
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ...

ΓΙΑ ΣΕΝΑΑΑΑΑ....ΘΑ ΠΕΘΑΝΩΩΩΩΩ...
ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ...
ΟΟΟΟΟ ΠΑΟΚΑΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑ....
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Γεια σου ρε Ταγμα.Ετσι θέλει.
MANIAKOS έγραψε:αν ηταν εκτος θα ελεγα γκελα....τωρα δυσκολη νικη περιμενω
Αμάν βρε μανιακε,ξεχειλίζεις απο αισιοδοξία καθε φορά.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από danirifle »

χωρίς δεξί μπακ στον πάγκο?

εκτός αν τραβηχτεί στη θέση ο σαλπιγγίδης :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3880
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από psykoman »

Σε μιση ωρα αναχωρει το εξπρες για ΤΟΥΜΠΑ...
Ευελπιστουμε σε ενα ευκολο απογευμα με πολλα γκολ...
Καλο δρομο και καλη επιστροφη σε ολα τα ΠΑΟΚτσακια απο την επαρχια...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αντε να ετοιμαζόμαστε σιγα σιγά.Ωραία μέρα έχει.Ενα μικρο συναχάκι δε θα μας εμποδίσει.
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ
:nairepaok: :nairepaok:

ΥΓ Οκτώβριος, καπου εδώ παραδοσιακά ανεβάζουμε στροφές .Για να δούμε..
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από stathis73 »

Mακαρι να βγω ψεύτης, αλλα τα κοράκια τα φοβάμαι παρα πολύ σήμερα.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από danirifle »

και γω ακριβώς το ίδιο σκέφτομαι
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από xlebouras »

Παιζει να βρουμε κανα λινκ;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εγώ θα το δω σε μια καφετέρια στον Άγιο Δημήτριο. Μέχρι τώρα δεν έχω βρει link, σε κανένα από τους αγώνες πρωταθλήματος, οπότε δεν το διακινδυνεύω.
Άβαταρ μέλους
Nikol4s
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 08:40

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από Nikol4s »

Ιωαννίδης? αυτός είναι πιο γαύρος και από τον Κασναφέρη
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16717
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Paokmania web radio Και σήμερα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

http://neolive.eu/159400/1/Watch-PAOK-S ... Tripolis-/

Αν βρω κι άλλα θα κάνω edit.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από paok87 »

ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΠΟΥ ΣΦΥΡΙΖΕΙ; :evil: :evil:
black death
Δημοσιεύσεις: 8230
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστερας Τριπολης,19/10 18:15,NS1

Δημοσίευση από black death »

Πέναλτι στο Λαζάρ και κόκκινη έπνιξε ή μου φάνηκε; :x
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”