Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Έφτασε και πάλι η εποχή που «οι Εβραίοι» και «οι μετανάστες» φταίνε για όλα τα δεινά του έθνους. Επίκαιρο λοιπόν:
[youtube]kkqNgJIUS1k[/youtube]
Όσοι δεν αντέχουν την φωνή του τραγουδιστή, μπορούν να διαβάσουν τους στίχους της Σώτιας Τσώτου:
Ποιος θέλει το ψωμί της ορφανής; Κανείς, κανείς, κανείς.
Ποιος πήρε το παιδί της διπλανής; Κανείς, κανείς, κανείς.
Ποιος διώχνει τα καράβια, να μου πεις. Κανείς, κανείς, κανείς.
Ναι, κάποιοι φταίνε όμως, κάποιος φταίει.
Εύκολο είναι να το βρεις:
Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι
ή ο κύριος Κανείς.
Ποιος κάνει το καλό; Εσύ, εγώ, αυτός.
Ποιος ανθίζει το περβόλι; Α, όλοι, όλοι, όλοι.
Ποιος κλέβει την δεκάρα της τυφλής; Κανείς, κανείς, κανείς.
Ναι, μα κάποιοι φταίνε, κάποιος φταίει.
Εύκολο είναι να το βρεις:
Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι
ή ο κύριος Κανείς.
Το τελευταίο ρεφρέν είναι καινούρια προσθήκη:
Ναι, μα κάποιοι φταίνε, κάποιος φταίει.
Εύκολο είναι ναν το βρεις:
Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι
ή πέντεξι Αφγανοί.
[youtube]kkqNgJIUS1k[/youtube]
Όσοι δεν αντέχουν την φωνή του τραγουδιστή, μπορούν να διαβάσουν τους στίχους της Σώτιας Τσώτου:
Ποιος θέλει το ψωμί της ορφανής; Κανείς, κανείς, κανείς.
Ποιος πήρε το παιδί της διπλανής; Κανείς, κανείς, κανείς.
Ποιος διώχνει τα καράβια, να μου πεις. Κανείς, κανείς, κανείς.
Ναι, κάποιοι φταίνε όμως, κάποιος φταίει.
Εύκολο είναι να το βρεις:
Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι
ή ο κύριος Κανείς.
Ποιος κάνει το καλό; Εσύ, εγώ, αυτός.
Ποιος ανθίζει το περβόλι; Α, όλοι, όλοι, όλοι.
Ποιος κλέβει την δεκάρα της τυφλής; Κανείς, κανείς, κανείς.
Ναι, μα κάποιοι φταίνε, κάποιος φταίει.
Εύκολο είναι να το βρεις:
Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι
ή ο κύριος Κανείς.
Το τελευταίο ρεφρέν είναι καινούρια προσθήκη:
Ναι, μα κάποιοι φταίνε, κάποιος φταίει.
Εύκολο είναι ναν το βρεις:
Γύφτοι θα ’ναι ή Εβραίοι
ή πέντεξι Αφγανοί.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Δεν το ήξερα το τραγούδι. Να 'σε καλά Στέφανε, πολύ ωραίο.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Γεια σου ρε σταθη τι μας θύμισες.Brothers in arms με to walkman στ αυτια μεχρι να μας παρει ο ύπνος εκει στα 80's
[youtube]rKq-bMyDalY[/youtube]
Γεια όσους δε ξέρουν κι αναρωτιούνται ποιος είναι αυτος ο Ιορδανης Τσομίδης
δείτε τον παρακάτω βιδεο.Μη σας ξεγελασει το πρώτο δίλεπτο, αμεσως μετά ο.. Ιορδανης ποταμος
ξεχύνεται και παρασέρνει τα παντα.Τι να κλάσει ο Hendrix.
[youtube]w4zVxROT1UA[/youtube]
[youtube]rKq-bMyDalY[/youtube]
Γεια όσους δε ξέρουν κι αναρωτιούνται ποιος είναι αυτος ο Ιορδανης Τσομίδης
δείτε τον παρακάτω βιδεο.Μη σας ξεγελασει το πρώτο δίλεπτο, αμεσως μετά ο.. Ιορδανης ποταμος
ξεχύνεται και παρασέρνει τα παντα.Τι να κλάσει ο Hendrix.
[youtube]w4zVxROT1UA[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Στάθη δεν πάει σε εσένα, απλά έτυχε!!!
[youtube]dN8e9b2ON8s[/youtube]
[youtube]dN8e9b2ON8s[/youtube]
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία: