paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Δηλαδή στην μπουτικ δεν πουλαν ναυλον φανέλες?
Edit πολυεστερα θελω να πω
Edit πολυεστερα θελω να πω
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.paok-megastore.gr/ProductDetails/FANLELA-PAOK/FANELA-PAOK/STRIPED-OFFICIAL-SHIRT/STRIPED-OFFICIAL-S_slh_S-REPLICA-SHIRT-PAOK-FC.aspx#.UhCxL5J7JrcRe: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Μα γι αυτό ρε παιδιά δεν λέγεται REPLICA ? Επειδή ΔΕΝ είναι ένα και το αυτό με τις κανονικές, αλλά κάτι που προσιδιάζει;
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Γιατί πέρσι ή με puma φορούσαν διαφορετικές φανέλες οι παίκτες? όχι...
Όπως είπε το παλικάρι πιο πάνω η πορτοκαλί είναι διαφορετική όχι μόνο στο ύφασμα αλλά και στο γιακά φέτος και αυτό είναι κακό.
Μια χαρά παίζουν και μ'αυτές τέτοια ζέστη μόνο στην αρχή του πρωταθλήματος έχει.
Ίσως από του χρόνου των παικτών να είναι λίγο διαφορετικές στο ύφασμα αλλά εξωτερικά επιβάλλεται να είναι ολόιδιες.
Όπως είπε το παλικάρι πιο πάνω η πορτοκαλί είναι διαφορετική όχι μόνο στο ύφασμα αλλά και στο γιακά φέτος και αυτό είναι κακό.
Μια χαρά παίζουν και μ'αυτές τέτοια ζέστη μόνο στην αρχή του πρωταθλήματος έχει.
Ίσως από του χρόνου των παικτών να είναι λίγο διαφορετικές στο ύφασμα αλλά εξωτερικά επιβάλλεται να είναι ολόιδιες.
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Μην λέτε οτι ναναι
Η φανέλες των ομαδων ειναι ειδικά σχεδιασμένες να ΑΠΟΒΑΛΟΥΝ τον ιδρώτα και ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΕΣ,
Βαλε αυτες που πολλαν οι μπουτικ παιξε 5χ5 μεσα στο καταχειμωνο το ιδιο ειναι
όποιος έχει πάρει φανέλλα απο παίκτη καταλαβαινει την διαφορα
Εχω μια του μπαλλακ που ειναι 60% βαμβακερη ,και μια αγορασμενη του ελμπερ 100 % πολυεστερασ
Η φανέλες των ομαδων ειναι ειδικά σχεδιασμένες να ΑΠΟΒΑΛΟΥΝ τον ιδρώτα και ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΕΣ,
Βαλε αυτες που πολλαν οι μπουτικ παιξε 5χ5 μεσα στο καταχειμωνο το ιδιο ειναι
όποιος έχει πάρει φανέλλα απο παίκτη καταλαβαινει την διαφορα
Εχω μια του μπαλλακ που ειναι 60% βαμβακερη ,και μια αγορασμενη του ελμπερ 100 % πολυεστερασ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karlat85 την Κυρ 18 Αύγ 2013, 16:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Nαι φίλε αλλά οι φετινές του ΠΑΟΚ είναι απ'το κατάλογο της ΝΙΚΕ που είναι ίδιες σε όλους. Από του χρόνου ίσως...στο φινάλε είναι και dry-fit έστω και αυτές 
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
ΕΕΕ ψιτ εκει στη ΠΑΕ, αγώνα έχουμε σήμερα κ της 13:00 ακριβός η μπουτίκ ειναι ακόμα κλειστή, κοσμος ερχετε αγοράζει εισιτήρια κ ολο κ θα τσιμπήσει κατι απο τη μπουτικ αν ηταν ανοιχτή!!!
Να μου πεις τη να την ανοίξουν αφου εδω ακομα κ στις φανέλες υπάρχουν τρελες ελλείψεις!
Να μου πεις τη να την ανοίξουν αφου εδω ακομα κ στις φανέλες υπάρχουν τρελες ελλείψεις!
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Η καινούρια ασπρόμαυρη ριγέ φανέλα αγαπήθηκε γρήγορα κι έσπασε τα ρεκόρ των πωλήσεων στο PAOK Megastore. Η ζήτηση από τους φίλους του ΠΑΟΚ ξεπέρασε ακόμα και τις προσδοκίες της NIKE που δεν… προλάβαινε τις παραγγελίες.
Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κόσμου ο ΠΑΟΚ ετοίμασε και μια καινούρια, την τέταρτη επίσημη εμφάνιση της ομάδας για τη τρέχουσα αγωνιστική περίοδο. Στο PAOK Megastore από αύριο Κυριακή (06/10) εκτός από τη ριγέ, την άσπρη και την πορτοκαλί εμφάνιση, θα μπορείτε να προμηθευτείτε την καινούρια ολόμαυρη φανέλα της ομάδας.
Η νέα εμφάνιση έχει τα ίδια τυπώματα με τις υπόλοιπες τρεις, παρέχει την κορυφαία τεχνολογία της NIKE, Dri Fit και θα πωλείται στη μοναδική των 39,90 euro.

Ωραία φανέλα, λογική τιμή.
Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κόσμου ο ΠΑΟΚ ετοίμασε και μια καινούρια, την τέταρτη επίσημη εμφάνιση της ομάδας για τη τρέχουσα αγωνιστική περίοδο. Στο PAOK Megastore από αύριο Κυριακή (06/10) εκτός από τη ριγέ, την άσπρη και την πορτοκαλί εμφάνιση, θα μπορείτε να προμηθευτείτε την καινούρια ολόμαυρη φανέλα της ομάδας.
Η νέα εμφάνιση έχει τα ίδια τυπώματα με τις υπόλοιπες τρεις, παρέχει την κορυφαία τεχνολογία της NIKE, Dri Fit και θα πωλείται στη μοναδική των 39,90 euro.

Ωραία φανέλα, λογική τιμή.
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
τα προϊοντα στη μπουτικ του paok-megastore στο ίντερνετ είναι άπαιχτα!
θα ήθελα βέβαια να δω και άλλα πραγματάκια. πχ δεν έχει βάση για το ποντίκι, μπρελόκ, ποτήρια για φραπέ, ύφασμα ΠΑΟΚ (για μαξιλάρια, καναπέ κτλ)....
Επίσης, θα ήθελα να δω περισσότερα μωρουδιακά είδη, ίσως σε συνεργασία με καποια καλή εταιρία του είδους. κάτι σαλιάρες και ρουχαλάκια έχει. βάλτε βρε καμια κουδουνίστρα, κανα καρεκλάκι, κάποιο παζλ και άλλα ρουχαλάκια, κάτι ακόμα ρε παιδιά. κανα σεντόνι πχ. και ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ! δεν γίνεται να μην έχει κούκλες Γκαρσία, Λίνο κτλ. ή κουδουνίστρα ΠΑΟΚ. ήμαρτον! αμα διαφωνείτε, ρωτήστε τον...κοντό!
Τέλος, θα ήθελα να δω περισσότερες φουτερ για να διαλέξει κάποιος. με καποια στάμπα ίσως, με το δικέφαλο πχ να κουτουπώνει ένα σκουλήκι που θα φοράει Εβραϊκό καπέλο!..... (λόγω ημέρας μου ήρθε!) .( μπορεί αντίστοιχα να έχει ένα γαύρο ή ένα λαγό.)

θα ήθελα βέβαια να δω και άλλα πραγματάκια. πχ δεν έχει βάση για το ποντίκι, μπρελόκ, ποτήρια για φραπέ, ύφασμα ΠΑΟΚ (για μαξιλάρια, καναπέ κτλ)....
Επίσης, θα ήθελα να δω περισσότερα μωρουδιακά είδη, ίσως σε συνεργασία με καποια καλή εταιρία του είδους. κάτι σαλιάρες και ρουχαλάκια έχει. βάλτε βρε καμια κουδουνίστρα, κανα καρεκλάκι, κάποιο παζλ και άλλα ρουχαλάκια, κάτι ακόμα ρε παιδιά. κανα σεντόνι πχ. και ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ! δεν γίνεται να μην έχει κούκλες Γκαρσία, Λίνο κτλ. ή κουδουνίστρα ΠΑΟΚ. ήμαρτον! αμα διαφωνείτε, ρωτήστε τον...κοντό!
Τέλος, θα ήθελα να δω περισσότερες φουτερ για να διαλέξει κάποιος. με καποια στάμπα ίσως, με το δικέφαλο πχ να κουτουπώνει ένα σκουλήκι που θα φοράει Εβραϊκό καπέλο!..... (λόγω ημέρας μου ήρθε!) .( μπορεί αντίστοιχα να έχει ένα γαύρο ή ένα λαγό.)
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Ακόμη δε παντρεύτηκες μωρουδιακά ΠΑΟΚ μου θες...Συμφωνώ θέλει και άλλα προιόντα να πέφτει το μπακίρι, άντε μη τσιγκουνεύεστε ψωνίστε τίποτε, έτσι θα ρθουνε παιχταράδες
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Πφφφ, Γκαρσία, Λίνο, banal.K_geo έγραψε:δεν γίνεται να μην έχει κούκλες Γκαρσία, Λίνο κτλ.
Φτιάξε εκεί ένα κουκλάκι Σαλπιγγίδης, βάλε και τίποτα καρφίτσες δίπλα, να δεις πού θα πάνε οι πωλήσεις!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: paokfc.gr & PAOK FC Megastore
Ακούγεται καλή περίπτωση.GI4NNEN4 έγραψε:Η καινούρια ασπρόμαυρη ριγέ φανέλα αγαπήθηκε γρήγορα κι έσπασε τα ρεκόρ των πωλήσεων στο PAOK Megastore. Η ζήτηση από τους φίλους του ΠΑΟΚ ξεπέρασε ακόμα και τις προσδοκίες της NIKE που δεν… προλάβαινε τις παραγγελίες.
Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κόσμου ο ΠΑΟΚ ετοίμασε και μια καινούρια, την τέταρτη επίσημη εμφάνιση της ομάδας για τη τρέχουσα αγωνιστική περίοδο. Στο PAOK Megastore από αύριο Κυριακή (06/10) εκτός από τη ριγέ, την άσπρη και την πορτοκαλί εμφάνιση, θα μπορείτε να προμηθευτείτε την καινούρια ολόμαυρη φανέλα της ομάδας.
Η νέα εμφάνιση έχει τα ίδια τυπώματα με τις υπόλοιπες τρεις, παρέχει την κορυφαία τεχνολογία της NIKE, Dri Fit και θα πωλείται στη μοναδική των 39,90 euro.
Ωραία φανέλα, λογική τιμή.