Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
koseco
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 16:23
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από koseco »

Επειδή το σενάριο να αποκλεισεις την Σαλκε μόνο ουτοπικο δεν ειναι, μήπως να ξεκινούσαμε διαδικασίες να μειωθεί η ποινή μας απο 3 σε 2 αγωνιστικές, με το πρόσχημα ότι σε ομίλους CL δεν ειναι ωραία η εικόνα του αδειου γηπέδου; Λέτε να ειναι εφικτό;
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Maximus »

Καλα, ας αποκλεισουμε την Σαλκε και ας παιξουμε και 1 χωρις κόσμο, δεν χάθηκε ο κόσμος...

Μας χαρίζουν γαιδαρο και τον κοιταμε στα δόντια. :D
Άβαταρ μέλους
koseco
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 16:23
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από koseco »

Ετσι ειναι :D
Απλά τρώγοντας σου ανοίγει η όρεξη :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Rizla »

Maximus έγραψε:Καλα, ας αποκλεισουμε την Σαλκε και ας παιξουμε και 1 χωρις κόσμο, δεν χάθηκε ο κόσμος...

Μας χαρίζουν γαιδαρο και τον κοιταμε στα δόντια. :D
Ε δεν μας χαρισαν και γαιδαρο..κανα κουνελι το πολυ...με καμια Νορτζεδλαντ επρεπε να παιζουμε και οχι με Μεταλιστ...Το διορθωσαν ομως και ολα καλα... :pano:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Maximus »

Ε αφου, απο ότι φαίνεται, έχουμε ρέντα στην Ουέφα, ας ζητήσουμε και αποκλεισμό του γαυρου για στημένα (όχι άδικα) και να πάρουμε και όλο το "αγορά πισίνα" (market pool: google translate)
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Tetradje »

Εγω λεω σημερα να μην τους ενοχλησουμε αλλο και το μετανιωσουν...
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από LoverBoy »

Πολλά λεφτά θα μπούνε. Χρειαζόμαστε 2-3 μεταγραφαρες.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από K_geo »

φφφφφφφφφφφφφφ. εδώ και μια ώρα δεν μπορώ να το χωνέψω με την καμία. μα καμία...

ρε παιδιά,.

εμείς καμία αναβολή ποινής δεν μπορούμε να πάρουμε;;; κάτι. να πληρώσουμε. κάτι ρε παιδιά./... να δώσουμε όλα τα κέρδη από τα εισιτήρια στην ΟΥΕΦΑ πχ/.κάτι.
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Με βάση αυτά που διαβάζω στον Τσοχο (Gazetta.gr) και με βάση τη λογική ότι περνάει η Schalke και η Alkmaar, ο Σαββιδης βγαζει τουλάχιστον 7.7 εκατομμύρια ευρώ την ερχόμενη ευρωπαϊκή χρόνια. Μαζί με τα διαρκείας βγαίνει λογικά όλο το μπατζετ. Φυσικά χαίρομαι γι αυτό, αλλά από την άλλη αναμένω επένδυση....και όχι να βγάλει τα λεφτά του από την πρώτη χρόνια. Σαββιδη μεταγραφή τώρα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106586
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχω διαβάσει ότι εάν περάσουμε στους ομίλους Ch.L. το market pool της χώρας που είναι περίπου 21 μύρια θα μοιραστεί σε 13-8 υπέρ του Ολυμπιακού. Δηλαδή παίρνουμε 8 και όχι μόνον 5 μύρια. Από κεί και μετά κάθε ισοπαλία αξίζει 500.00,00 και κάθε νίκη 1 μύριο. Τα τηλεοπτικά, οι διαφημίσεις και οι γηπεδικές εισπράξεις είναι πρόσθετα.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

danirifle έγραψε:απίστευτο πώς μας γέλασε πρώτη φορά η τύχη!

τεράστια υπόθεση αυτή η "πρόκριση" για πάρα πολλούς λόγους

kataramenos5 έγραψε:Θεωρώ οτι δεν έχουμε πιθανότητες μεγαλύτερες του 5% να συνεχίσουμε ΤΣ.Λ. Αν παρόλα αυτά γίνει το απίθανο για ακόμη μια φορά φετος ετοιμάστε βαλίτσες για τελικό και χαλαρώστε.Κάποιος εκεί ψηλά το έχει ήδη αποφασίσει...

markos4 έγραψε:Εγω βλεπω οτι μια μυστηρια δυναμη μας σπρωχνει προς
τους ομιλους.Ας ελπισουμε ο Σαββιδης να μην ειναι χαζος και
να την καταλαβει...
Εννοω την ανατροπη του σκορ στα Γιαννενα,παραλληλα
ο Ατρομητος εχει χασει τα αχαστα οι παιχτες του αστερα εχουν κανει
στην ακρη για να φανε γκολ αλλα δεν το τρωνε.
από kataramenos5 » Τρί Ιουν 04, 2013 11:31 pm

ΥΓ Με το μάτς με τα Γιάννενα λές και έσπασε μια κατάρα.Πρωτη φορά εδω και χρόνια μας χαμογέλασε η τύχη την τελευταία στιγμή (στο ατρομ-αστέρας) .Δυο μέρες μετά γυρνάει ο Πάμπλο.Λες να χουμε συνέχεια?

Πριν κατι χρόνια ένας Γερμανός προπονητής κατάφερε το απίστευτο στα γήπεδα της Πορτογαλίας απλά γιατί το πίστεψε .Το σύμπαν συνωμότησε για να τον δικαιώσει. ;)

Τ Ρ Ε Λ Α Ι Ν Ο Μ Α Ι !!!
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3217
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από GEOL »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Έχω διαβάσει ότι εάν περάσουμε στους ομίλους Ch.L. το market pool της χώρας που είναι περίπου 21 μύρια θα μοιραστεί σε 13-8 υπέρ του Ολυμπιακού. Δηλαδή παίρνουμε 8 και όχι μόνον 5 μύρια. Από κεί και μετά κάθε ισοπαλία αξίζει 500.00,00 και κάθε νίκη 1 μύριο. Τα τηλεοπτικά, οι διαφημίσεις και οι γηπεδικές εισπράξεις είναι πρόσθετα.
Σωστά τα λες. Η νίκη έχει πάει 1 μύριο, η ισοπαλία 500 χιλ.
Πάντως η πρόκριση με τη Σάλκε είναι σε μεγάλο βαθμό εφικτή και για πολλούς λόγους. Εκεί βέβαια που πραγματικά εκτοξευόμαστε είναι οι 16 του Ch.L. Καθαρίζουμε για πάντα!
Όσο για τη Μέταλιστ των 90 εκατομμυρίων (!!) με προοπτική αύξησης του Μ.Κ. σε 1,2 δις :lol: δεν άξιζε απολύτως τίποτα. Έπαιζε ένα ποδόσφαιρο παλαιού σοβιετικού τύπου, σίγουρα έργο του δικού της γιδοβοσκού (ουπς!). Με 5-6 παιγχνίδια παραπάνω και γεμάτη Τούμπα η πρόκριση θα ήταν τυπική διαδικασία για μας.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από hitman »

Καλά μιλάμε για τρελό χρήμα αν γίνει καμιά χοντρή πλάκα και μπούμε ομίλους....

Αν μπούμε ομίλους Ιβάν, μη νομίζεις ότι θα τη γλιτώσεις με κανένα μπαρμπα-Ρόνι... :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από jpower73 »

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jpower73 την Τετ 14 Αύγ 2013, 21:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δικαιωθηκα το πιστευα απο την πρωτη στιγμη :mrgreen: :mrgreen: ...ελπιζω το κας να μην αλλαξει γνωμη(αδιορθωτος)...

Καζανα τραυματισε τον ντρξλερ και πανε λιβερπουλ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Τετ 14 Αύγ 2013, 21:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”