Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
δεν νομίζω ότι πλέον μας ενδιαφέρει τί θα γίνει με τους Τούρκους. άλλωστε στην τελική φαίνεται ότι μας συμφέρει που κληρωθήκαμε με μέταλιστ....
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ρε παιδια να κανω και εγω μια ερωτηση, αφου μπορουνε να πανε στo CAS ποιος μας λεει οτι δεν μπορει να γινει το ιδιο οπως με την Φενερ??? Δηλαδη να παιξουν και μετα να βγει η αποφαση απο το CAS που μεχρι τοτε θα εχει παγωσει...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Υπομονη μεχρι τις 17.00 , τιποτα δεν ειναι δεδομενο οτι πηραμε την θεση της Μεταλιστ.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Γιατί η Φενερ είναι ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΗ από την Επιτροπή Εφέσεων της ΟΥΕΦΑ. Αντίθετα η Μέταλιστ είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ από την ίδια Επιτροπή. Είναι αντιδιαμετρικά αντίθετες περιπτώσεις.Black_White_Heart έγραψε:Ρε παιδια να κανω και εγω μια ερωτηση, αφου μπορουνε να πανε στo CAS ποιος μας λεει οτι δεν μπορει να γινει το ιδιο οπως με την Φενερ??? Δηλαδη να παιξουν και μετα να βγει η αποφαση απο το CAS που μεχρι τοτε θα εχει παγωσει...
Αυτό σημαίνει ότι μας συμφέρει που παίζει κανονικά η Φενερ στη διοργάνωση. Γιατί δείχνει ότι η εκτέλεση των αποφάσεων της Επιτροπής Εφέσεων ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ λόγω εκκρεμότητας της υπόθεσης στο CAS.
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τώρα που πήραμε το κολάι, για να ξεσκονίσουν εκεί στην ΠΑΕ και τα πεπραγμένα της Σάλκε...
μήπως έχει κι αυτή χεσμένη τη φωλιά της ;;;

μήπως έχει κι αυτή χεσμένη τη φωλιά της ;;;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
nikoloo4 έγραψε:Τώρα που πήραμε το κολάι, για να ξεσκονίσουν εκεί στην ΠΑΕ και τα πεπραγμένα της Σάλκε...
μήπως έχει κι αυτή χεσμένη τη φωλιά της ;;;![]()
![]()
Ομιλους ανευ ?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
theo G4 έγραψε:Ένας μόνο χρόνος ωραία.
Τα έχουν βρει για να μην γίνει έφεση.
Στα δικά μας τώρα.
Προς Black_White_Heart
Είσαι η Μέταλιστ έστησες παιχνίδι
πάρε 1 χρόνο και σσσσσσσσς
αλλιώς 3 χρόνια και στα τάρταρα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Κάποια στιγμή πρέπει να τιμωρηθεί και ο Ολυμπιακός
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
ΑποστόληςΑ έγραψε:Κάποια στιγμή πρέπει να τιμωρηθεί και ο Ολυμπιακός
Μια του κλεφτη δυο του κλεφτη τρεις του κλεφτη χιλιες του κλεφτη και συνεχιζει ακαθεκτος.
Ακομα και τις παροιμιες κατηργησαν αυτοι
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
[youtube]xVdo33RC_HI[/youtube]
Αν συνεδριάσουν στις 17:00, τελειώσει η συνεδρίαση ξέρω 'γώ στις 20:00 και πουν "Μάγκες, θα μάθετε αύριο τι παίζει", μας βλέπω όλους αύριο στο δεκαπενταυγουστιάτικο τραπέζι με τα κινητά, τα laptop, τα tablets και τους υπολογιστές (ναι τους κανονικούς) να μπαίνουμε internet και να ξεσκιζόμαστε στην ανανέωση σελίδας!
Αν συνεδριάσουν στις 17:00, τελειώσει η συνεδρίαση ξέρω 'γώ στις 20:00 και πουν "Μάγκες, θα μάθετε αύριο τι παίζει", μας βλέπω όλους αύριο στο δεκαπενταυγουστιάτικο τραπέζι με τα κινητά, τα laptop, τα tablets και τους υπολογιστές (ναι τους κανονικούς) να μπαίνουμε internet και να ξεσκιζόμαστε στην ανανέωση σελίδας!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ζω με το όνειρο της εισόδου μας στους ομίλους του Ch.L. και της πρώτης σφαλιάρας επί του Ολυμπιακού
(-8 εκατομμύρια)
(-8 εκατομμύρια)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δεν υπάρχει θέμα με Ντιναμό Κιέβου!
PAOKweb - Επιμέλεια: Ηλίας Καπράλος - Γιώργος Διπλοΐδης
Η ομάδα της Ουκρανίας δεν μπορεί να πάρει την θέση της Μέταλιστ που τιμωρήθηκε.
Μετά την τιμωρία της Μέταλιστ από την ΟΥΕΦΑ ένα από τα σενάρια ου κυκλοφόρησαν ήταν πως υπάρχει περίπτωση την θέση της να πάρει η Ντιναμό Κιέβου που τερμάτισε πέρσι μια θέση πιο κάτω, δηλαδή στην Τρίτη.
Το PAOKweb.gr σας ενημερώνει πως τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει. Μπορεί στο παρελθόν η Μπούρσασπορ να είχε πάρει την θέση της Φενερμπαχτσέ επειδή η τελευταία είχε τιμωρηθεί για στημένα παιχνίδια αλλά η περίπτωση δεν είναι ίδια με της Μέταλιστ.
Τότε η Τουρκία όφειλε να δηλώσει πρωταθλήτρια ομάδα της χώρας της γι αυτό έβαλε την Μπούρσασπορ. Από την Ουκρανία υπάρχει πρωταθλήτρια ήδη που ειναι η Σακχτάρ του Ντόνετσκ
PAOKweb - Επιμέλεια: Ηλίας Καπράλος - Γιώργος Διπλοΐδης
Η ομάδα της Ουκρανίας δεν μπορεί να πάρει την θέση της Μέταλιστ που τιμωρήθηκε.
Μετά την τιμωρία της Μέταλιστ από την ΟΥΕΦΑ ένα από τα σενάρια ου κυκλοφόρησαν ήταν πως υπάρχει περίπτωση την θέση της να πάρει η Ντιναμό Κιέβου που τερμάτισε πέρσι μια θέση πιο κάτω, δηλαδή στην Τρίτη.
Το PAOKweb.gr σας ενημερώνει πως τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει. Μπορεί στο παρελθόν η Μπούρσασπορ να είχε πάρει την θέση της Φενερμπαχτσέ επειδή η τελευταία είχε τιμωρηθεί για στημένα παιχνίδια αλλά η περίπτωση δεν είναι ίδια με της Μέταλιστ.
Τότε η Τουρκία όφειλε να δηλώσει πρωταθλήτρια ομάδα της χώρας της γι αυτό έβαλε την Μπούρσασπορ. Από την Ουκρανία υπάρχει πρωταθλήτρια ήδη που ειναι η Σακχτάρ του Ντόνετσκ