Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από jpower73 »

Οδεύει προς Γερμανία!
Όπως αποκάλυψε νωρίτερα ο NovaΣΠΟΡ FM, η UEFA αποφάσισε τον αποκλεισμό της Μέταλιστ από τις φετινές ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Πλέον όλα δείχνουν ότι ο ΠΑΟΚ θα πάρει τη θέση της στο Champions League.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sport-fm.gr/article/odeuei-pros-germania/693145
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Jeremy4 »

Η πιο δίκαιη και απλή απόφαση θα είναι να πάρει ο ΠΑΟΚ τη θέση της Μέταλιστ.
Ο ΠΑΟΚ ήταν ο αντίπαλος της Μέταλιστ στο θεσμό του Τσάμπιονς Λιγκ. Αν πάρει τη θέση της Μέταλιστ άλλη Ουκρανική ομάδα, θα είναι άδικο γιατί θα μιλάμε για ομάδα που είτε δεν ήταν να παίξει Ευρώπη ή ήταν να παίξει εξαρχής στο Europa και αναβαθμίζεται. Ενώ αντιθέτως ο ΠΑΟΚ αποκλείστηκε στο θεσμό του CL από την ομάδα που τελικώς αποβάλλεται.
Αν η Σάλκε περάσει μπαι θα δημιουργηθεί κενό στους ομίλους του Europa League, αφού οι χαμένοι των πλει οφ του CL αυτομάτως μπαίνουν εκεί.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από teod1980 »

Πάιρνουμε λεφτά και πόντους πρόκρισης κανονικά αν πάμε εμείς στη θέση τους;
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από K_geo »

ENNOEITAI $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$. για πόντους ντεν κσέρω

:opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K_geo την Τετ 14 Αύγ 2013, 12:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Jeremy4 »

Λεφτά λογικά ναι. Για βαθμούς δε νομίζω. Δεν προκριθήκαμε αγωνιστικά.

Αλλά θα πάρουμε περισσότερους βαθμούς, όταν αποκλείσουμε τη Σάλκε :pano:
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από freemind »

Jeremy4 έγραψε:
Αλλά θα πάρουμε περισσότερους βαθμούς, όταν αποκλείσουμε τη Σάλκε :pano:
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από hitman »

Παίζουμε με Σάλκε και οι Εβραίοι απευθείας ομίλους. Αλλιώς γίνεται χαμός.

Αν η Σάλκε περάσει χωρίς αγώνα, πρέπει να περάσουμε και εμείς και οι Εβραίοι χωρίς αγώνα επίσης. Ενδεχόμενο απίθανο.
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo G4 »

Της τατιάνας γίνεται.
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από K_geo »

πρώτα απ'όλα υπάρχει το δεδικασμένο του μπεο-βόλου. οπότε κάθε άλλη απόφαση θα είναι κόλαφος, τραγική, μηνύσιμη, κατακριτέα, απαίσχυντη, ατσίπωτη και γενικά όλα αυτά.
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από apaikto$ »

Συμφωνώ. Οψόμεθα ....
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από slidar »

Μαθηματα γεωγραφίας :

Κοιλάδα του Ρουρ

Η κοιλάδα του Ρουρ ή και περιοχή του Ρουρ (γερμ. Ruhrgebiet) είναι ένα γερμανικό πληθυσμιακό κέντρο στο ομόσπονδο κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Με περίπου 5,3 εκατομμύρια πληθυσμό είναι η πέμπτη κατά σειρά περισσότερο πυκνοκατοικημένη περιοχή της Ευρώπης μετά την Île-de-France, τη Μόσχα, τη Μείζονα Περιοχή του Λονδίνου και την Κωνσταντινούπολη. Αποτελείται κυρίως από διάφορες ανεξάρτητες μεγαλουπόλεις, οι οποίες ιστορικά αναπτύχθηκαν σε τέτοιο βαθμό, που σήμερα συνορεύουν μεταξύ τους και de facto αποτελούν μια, ενιαία, πόλη. Οι κύριες πόλεις της κοιλάδας του Ρουρ πέτυχαν την σημερινή τους επέκταση και δομή με την βιομηχανοποίηση του 19ου και 20ου αιώνα.

Οι κύριες αυτές πόλεις είναι: Γκελζενκίρχεν, Έσσεν, Μιλχάιμ, Μπόχουμ, Μπότροπ, Ντόρτμουντ, Ντούισμπουργκ, Ομπερχάουζεν, Χαμ και Χέρνε. Ο όρος κοιλάδα του Ρουρ δεν αποτελεί επίσημο διοικητικό προσδιορισμό, οπότε δεν υπάρχουν ακριβή σύνορα, αλλά παραμένουν ζήτημα ορισμού.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

hitman έγραψε: Αν η Σάλκε περάσει χωρίς αγώνα, πρέπει να περάσουμε και εμείς και οι Εβραίοι χωρίς αγώνα επίσης. Ενδεχόμενο απίθανο.
Με αυτούς που μπλέξαμε ολα είναι πιθανά.(μάγειρες , σεφ , ψητάδες κλπ)
Με την Φενέρ τι γίνεται αν τιμωριθεί???
Εμείς έχουμε έννομο δικαίωμα από την στιγμή που χάσαμε το αβαντάζ του ισχυρού στην β΄φάση του τσου λου???
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από paok87 »

Αν αποκλειστεί και η Φενέρ, σηκώνουμε την κούπα εμείς. :lol:
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo G4 »

Οι Γερμανοί τι λένε τώρα??
Είχαν πληροφορίες ότι θα παίξουν σίγουρα
με την Μέταλιστ!!!

Τρέμουν στη Σάλκε τον Χουμπ!!!
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από hitman »

PAPA TSIBIKOS έγραψε: Με την Φενέρ τι γίνεται αν τιμωριθεί???
Η Φενερ μας συμφέρει να τιμωρηθεί από του χρόνου...μας συμφέρει μεταγραφικά... ;) ;) ;)

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”