Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Tι εγινε , δεν πηρε κανεναν πλαινο για το φιλικο αυριο εκτος Στοχ; 90 λεπτο και απο τις 2 πλευρες ;

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Αποστολη για αυριο απο την επισημη σελιδα της ομαδας:
Γλύκος, Γιακουμής,
Κωνσταντινίδης, Σκόνδρας, Λόπεθ, Κατσικάς, Τζανδάρης, Σπυρόπουλος,
Κάτσε, Γκαρσία, Πέλκας,
Στοχ, Νέτσιντ, Αθανασιάδης, Γιάννου.
Γλύκος, Γιακουμής,
Κωνσταντινίδης, Σκόνδρας, Λόπεθ, Κατσικάς, Τζανδάρης, Σπυρόπουλος,
Κάτσε, Γκαρσία, Πέλκας,
Στοχ, Νέτσιντ, Αθανασιάδης, Γιάννου.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
το ματσακι σημερα θα εχει κανα λινκ η θα την βγαλουμε με ραδιο παλι?
εχω βρει λινκ για ατρομητο απολλων σμυρνης σημερα αλλα για ΠΑΟΚ τιποτα
κ@ριολη οτε
εχω βρει λινκ για ατρομητο απολλων σμυρνης σημερα αλλα για ΠΑΟΚ τιποτα
κ@ριολη οτε
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Οι συνθέσεις των ομάδων
ΠΑΟΚ (Χουμπ Στέφενς): Γλύκος, Λόπεθ, Σκόνδρας, Κατσικάς, Σπυρόπουλος, Γκαρσία, Κωνσταντινίδης, Κάτσε, Πέλκας, Αθανασιάδης, Νέτσιντ
Καλλονή (Γιάννης Ματζουράκης): Χογκ, Χωριανόπουλος, Ποντάνι, Φαρία, Μαρσέλο, Πίντο, Αναστασιάδης, Λεοζίνιο, Γκαρσία, Μανούσος, Καζάκης
ΠΑΟΚ (Χουμπ Στέφενς): Γλύκος, Λόπεθ, Σκόνδρας, Κατσικάς, Σπυρόπουλος, Γκαρσία, Κωνσταντινίδης, Κάτσε, Πέλκας, Αθανασιάδης, Νέτσιντ
Καλλονή (Γιάννης Ματζουράκης): Χογκ, Χωριανόπουλος, Ποντάνι, Φαρία, Μαρσέλο, Πίντο, Αναστασιάδης, Λεοζίνιο, Γκαρσία, Μανούσος, Καζάκης
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Επί 45 λεπτά φωνάζει ο Στέφενς στον Πέλκα να μην παίζει στον άξονα,αλλά αριστερά και επί 45 λεπτά ο Πέλκας κάνει ακριβώς την ίδια μαλακία..Τί να λέμε τώρα..
-
Dimg4
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ο ρυθμος λεει μετα το δευτερο γκολ επεσε αποτομα... φερ πλει μας κανουν? χαχαχα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Με σύστημα 4-4-2, και εξτρέμ τους Κων/νιδη - Πέλκα δεν περίμενα τίποτε καλό. Αθανασιάδης και Necid θάβονται. Τέλος πάντων. Ελπίζω σε καλύτερη συνέχεια. Ο Κων/νίδης τραυματίστηκε και πέρασε ο Γιάννου.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Καλά μη τρελαίνεστε, δύο σουτ έκαναν αυτοί και μπήκαν και τα δυο. Σουτάρες βέβαια, μπράβο στο Μανούσο.
Αλλά κι εμείς ΤΙΠΟΤΑ. Τελείως δοκιμαστικό σύστημα, τελείως πειράματα κάποιες θέσεις, ήρθε και η αναγκαστική (; ) αλλαγή του Κων/νιδη και έδεσε το γλυκό.
Άντε να μπει ο τρελιάρης στο β μπας και γουστάρουμε λίγο.
Αλλά κι εμείς ΤΙΠΟΤΑ. Τελείως δοκιμαστικό σύστημα, τελείως πειράματα κάποιες θέσεις, ήρθε και η αναγκαστική (; ) αλλαγή του Κων/νιδη και έδεσε το γλυκό.
Άντε να μπει ο τρελιάρης στο β μπας και γουστάρουμε λίγο.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ο Γκαρσια παίζει ούτε σαν βετεράνος και επειδή δεν του βγαίνει τίποτα στο γήπεδο ειναι τσαντισμενος σε σημείο να μην τρέχει ούτε στο ένα μετρό....
Για Πελκα δεν μιλάμε, ειναι το τελευταίο του παιχνίδι με αυτήν την φανέλα και δικαιωματικά θα παει εκει που αξίζει σε καμία Γ Εθνική.
Ο κωνσταντινιδη τίποτα, ο Γιαννου λιγος, ο Κάτσε χάνεται στην μετριότητα που εχει το κέντρο....
Για Πελκα δεν μιλάμε, ειναι το τελευταίο του παιχνίδι με αυτήν την φανέλα και δικαιωματικά θα παει εκει που αξίζει σε καμία Γ Εθνική.
Ο κωνσταντινιδη τίποτα, ο Γιαννου λιγος, ο Κάτσε χάνεται στην μετριότητα που εχει το κέντρο....
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
απογοήτευση από τη διάθεση πολλών. ας μην πούμε ονόματα...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
μάλλον κάποιοι έχουν συμβιβαστεί στην ιδέα ότι είτε θα φύγουν από την ομάδα είτε θα είναι αναπληρωματικοί.
δύο ατομικό λάθος μαρκαρίσματα δύο γκολ.
καλά ρε σπυρο τόσα χρόνια παίζεις μπάλα έτσι δίνουν την εξωτερική στον αντίπαλο;απαράδεκτη αντίδραση από κάποιον της εμπειρίας του.
όσο για τον λόπεθ έδειξε στο δεύτερο γκολ ότι έχει χαμηλή αντίληψη των φάσεων.
για παίκτες όπως τον γιάννου και τον πελκα δεν θα μιλήσω καθώς βλέπω ότι και οι ίδιοι έχουν αποδεχτεί το γεγονός ότι δεν κάνουν για τον ΠΑΟΚ.
αυτός που με προβληματίζει πολύ είναι ο πάμπλο και δεν ξέρω αν τζάμπα παιδεύεται και αυτός και η ομάδα
δύο ατομικό λάθος μαρκαρίσματα δύο γκολ.
καλά ρε σπυρο τόσα χρόνια παίζεις μπάλα έτσι δίνουν την εξωτερική στον αντίπαλο;απαράδεκτη αντίδραση από κάποιον της εμπειρίας του.
όσο για τον λόπεθ έδειξε στο δεύτερο γκολ ότι έχει χαμηλή αντίληψη των φάσεων.
για παίκτες όπως τον γιάννου και τον πελκα δεν θα μιλήσω καθώς βλέπω ότι και οι ίδιοι έχουν αποδεχτεί το γεγονός ότι δεν κάνουν για τον ΠΑΟΚ.
αυτός που με προβληματίζει πολύ είναι ο πάμπλο και δεν ξέρω αν τζάμπα παιδεύεται και αυτός και η ομάδα
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
ειδικα η φαση που παει να κανει το φαουλ εχει ΟΛΟ το γηπεδο κ με νευρο την διωχνει με δυναμη πανω σε αντιπαλο..δεν μπορει τι να κανουμε.με το ζορι?eliask έγραψε:Ο Γκαρσια παίζει ούτε σαν βετεράνος και επειδή δεν του βγαίνει τίποτα στο γήπεδο ειναι τσαντισμενος σε σημείο να μην τρέχει ούτε στο ένα μετρό....
ο δε πελκας τραγικος.η αμυνα μετριοτατη αλλα χωρις κεντρο τι ν σου κανει κ η αμυνα..