Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
T.H.E.O.S
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2009, 19:10

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από T.H.E.O.S »

Tι εγινε , δεν πηρε κανεναν πλαινο για το φιλικο αυριο εκτος Στοχ; 90 λεπτο και απο τις 2 πλευρες ; :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από stelyk »

Αποστολη για αυριο απο την επισημη σελιδα της ομαδας:

Γλύκος, Γιακουμής,
Κωνσταντινίδης, Σκόνδρας, Λόπεθ, Κατσικάς, Τζανδάρης, Σπυρόπουλος,
Κάτσε, Γκαρσία, Πέλκας,
Στοχ, Νέτσιντ, Αθανασιάδης, Γιάννου.
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από stelyk »

το ματσακι σημερα θα εχει κανα λινκ η θα την βγαλουμε με ραδιο παλι?
εχω βρει λινκ για ατρομητο απολλων σμυρνης σημερα αλλα για ΠΑΟΚ τιποτα
κ@ριολη οτε :twisted:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Οι συνθέσεις των ομάδων

ΠΑΟΚ (Χουμπ Στέφενς): Γλύκος, Λόπεθ, Σκόνδρας, Κατσικάς, Σπυρόπουλος, Γκαρσία, Κωνσταντινίδης, Κάτσε, Πέλκας, Αθανασιάδης, Νέτσιντ

Καλλονή (Γιάννης Ματζουράκης): Χογκ, Χωριανόπουλος, Ποντάνι, Φαρία, Μαρσέλο, Πίντο, Αναστασιάδης, Λεοζίνιο, Γκαρσία, Μανούσος, Καζάκης
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Odi »

Αυτός ο Σκόνδρας γιατί τέτοιο χάλι ρε πούστη..
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Ω ρε φίλε ! :opaokara:
0-2
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από nikolasf »

Μπάζει πίσω..... Κλείστε την πόρτα!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Odi »

Επί 45 λεπτά φωνάζει ο Στέφενς στον Πέλκα να μην παίζει στον άξονα,αλλά αριστερά και επί 45 λεπτά ο Πέλκας κάνει ακριβώς την ίδια μαλακία..Τί να λέμε τώρα..
Dimg4

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ο ρυθμος λεει μετα το δευτερο γκολ επεσε αποτομα... φερ πλει μας κανουν? χαχαχα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Με σύστημα 4-4-2, και εξτρέμ τους Κων/νιδη - Πέλκα δεν περίμενα τίποτε καλό. Αθανασιάδης και Necid θάβονται. Τέλος πάντων. Ελπίζω σε καλύτερη συνέχεια. Ο Κων/νίδης τραυματίστηκε και πέρασε ο Γιάννου.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16698
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Equalizer »

Καλά μη τρελαίνεστε, δύο σουτ έκαναν αυτοί και μπήκαν και τα δυο. Σουτάρες βέβαια, μπράβο στο Μανούσο.
Αλλά κι εμείς ΤΙΠΟΤΑ. Τελείως δοκιμαστικό σύστημα, τελείως πειράματα κάποιες θέσεις, ήρθε και η αναγκαστική (; ) αλλαγή του Κων/νιδη και έδεσε το γλυκό.

Άντε να μπει ο τρελιάρης στο β μπας και γουστάρουμε λίγο.
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από eliask »

Ο Γκαρσια παίζει ούτε σαν βετεράνος και επειδή δεν του βγαίνει τίποτα στο γήπεδο ειναι τσαντισμενος σε σημείο να μην τρέχει ούτε στο ένα μετρό....

Για Πελκα δεν μιλάμε, ειναι το τελευταίο του παιχνίδι με αυτήν την φανέλα και δικαιωματικά θα παει εκει που αξίζει σε καμία Γ Εθνική.

Ο κωνσταντινιδη τίποτα, ο Γιαννου λιγος, ο Κάτσε χάνεται στην μετριότητα που εχει το κέντρο....
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από kalamata4 »

απογοήτευση από τη διάθεση πολλών. ας μην πούμε ονόματα...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από desperando »

μάλλον κάποιοι έχουν συμβιβαστεί στην ιδέα ότι είτε θα φύγουν από την ομάδα είτε θα είναι αναπληρωματικοί.
δύο ατομικό λάθος μαρκαρίσματα δύο γκολ.
καλά ρε σπυρο τόσα χρόνια παίζεις μπάλα έτσι δίνουν την εξωτερική στον αντίπαλο;απαράδεκτη αντίδραση από κάποιον της εμπειρίας του.
όσο για τον λόπεθ έδειξε στο δεύτερο γκολ ότι έχει χαμηλή αντίληψη των φάσεων.
για παίκτες όπως τον γιάννου και τον πελκα δεν θα μιλήσω καθώς βλέπω ότι και οι ίδιοι έχουν αποδεχτεί το γεγονός ότι δεν κάνουν για τον ΠΑΟΚ.
αυτός που με προβληματίζει πολύ είναι ο πάμπλο και δεν ξέρω αν τζάμπα παιδεύεται και αυτός και η ομάδα
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από gergeo4 »

eliask έγραψε:Ο Γκαρσια παίζει ούτε σαν βετεράνος και επειδή δεν του βγαίνει τίποτα στο γήπεδο ειναι τσαντισμενος σε σημείο να μην τρέχει ούτε στο ένα μετρό....
ειδικα η φαση που παει να κανει το φαουλ εχει ΟΛΟ το γηπεδο κ με νευρο την διωχνει με δυναμη πανω σε αντιπαλο..δεν μπορει τι να κανουμε.με το ζορι?

ο δε πελκας τραγικος.η αμυνα μετριοτατη αλλα χωρις κεντρο τι ν σου κανει κ η αμυνα..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”