Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΠΑΟΚΙ δεν το χα σκεφτει αυτο....οντως////// .....

Αν υποθεσουμε οτι αντικαθιστουμε εμεις τη μεταλιστ τοτε αν αποκλειστουμε παμε ομιλους ευροπα και η μτ αβιβ το ιδιο χωρις αγωνα...οποτε αυτο βολευει περισσοτερο...


Αν περασει η σαλκε ανευα αγωνα τοτε...περισσευει μια θεση...οντως...οποτε ας ελπισουμε στο πρωτο σεναριο που βολευει ολους...
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo G4 »

Ρε παιδιά το έγραφα και εχθές το βράδυ.

Παρολε ας πούμε ότι η Μέταλιστ πέφτει με την Μίλαν
και αποκλείεται μετά από αγώνα, ομίλους Τσουλου πάει η Μίλαν
αλλά η Μέταλιστ πρέπει να πάει ομίλους Ευροπαλινγκ.
Εν ολίγοις από 4 ομάδες των προκριματικών οι 3 θα πρέπει
να παίξουν ομίλους. 1 Τσουλου και 2 Ευροπαλινγκ.
Πρέπει να γίνει ο αγώνας των προκριματικών του Τσουλου γιατί στην ουσία
η μοναδική θέση που παίζετε είναι εκεί ποιος θα πάει Τσουλου.

Υ.Γ. Aυτά χωρίς τις φουστιές του Πλατίνα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οποτε σαν να λεμε για να υπαρξει το δυνατον λιγοτερο ρολεδμπου πρεπει να θυσιαστουμε και να παιξουμε προκριματικα τσ λου.. :D
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από niks »

αν αποκλείσει η ουεφα τους ουκρανούς πριν τους αγώνες:
1) ή παμε και παίζουμε εμείς, οπότε πάμε είτε ομίλους τσ.λ ή ομίλους γ.λ
2) ή περνάει μπάι η Σαλκε, οποτε τη θέση του ηττημένου της αναμέτρησης που πάει απ' ευθείας στους ομίλους γ.λ λογικά την παιρνουμε εμείς (αν δεν γίνει κανενα "μαγικό", και στειλουν καμμια ουκρανη επιλαχουσα), περνάει μπάι και η Μακαμπι
έχουμε δηλαδή 3 ομάδες που θα πάνε ομίλους χωρις αγώνα
βάλε ενδεχομένως και την Φενέρ και τις δικές της καραμπόλες, θα έχουμε 6 ομάδες σε ομίλους χωρίς αγωνες
μπαχαλο κανονικότατο, δεν τους συμφερει κατι τετοιο για την εικονα τους (και το προιον τους)
αρα το καθαριζει το θεμα αμεσα
τιμωρει τους ουκρανούς, πάμε εμείς με Σαλκε, περνάει μπάι η Μακάμπι, που όσο νά΄ναι εχει καποια εμπορικότητα, δεν είναι ούτε Σκεντερμπεης ούτε Ελεκτροπουτέρε ούτε κάτι παρόμοιο

υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο να τους τιμωρήσει αλλα να τους δωσει μερικές μερες προθεσμια για καποια ένσταση , έτσι για να προλαβουν να παιξουν αυτοί, οποτε
3) τους τιμωρεί μετα τα πλευ-οφ με Σάλκε, οπότε πάλι τη θέση του ηττημένου της αναμέτρησης που πάει απ' ευθείας στους ομίλους γ.λ λογικά την παιρνουμε εμείς (αν δεν γίνει κανενα "μαγικό", και στειλουν καμμια ουκρανη επιλαχουσα), περνάει μπάι και η Μακαμπι
4) τους αφηνει να συνεχίσουν (μέγα σκάνδαλο) οπότε όλοι οι αγώνες γίνονται σαν να μη συνέβει τίποτα

αν και δεν μ'αρέσουν κάτι τέτοια,καλά κάναμε και κάναμε ένσταση, ακριβώς για να προλάβουμε ενδεχόμενο περίεργο "μαγείρεμα"

όσον αφορά το θεμα της τιμωρίας της Τουμπας σε περίπτωση που μπουμε στους ομιλους τσ.λ και τους ενοχλεί, η λυση είναι απλή και ειναι και στο χέρι τους: μειώνουν την τιμωρία στις 2 αγωνιστικές, ετσι κι αλλιώς οι τρεις τραβηγμένες ήταν
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από niks »

theo G4 έγραψε: Εν ολίγοις από 4 ομάδες των προκριματικών οι 3 θα πρέπει
να παίξουν ομίλους. 1 Τσουλου και 2 Ευροπαλινγκ.

Υ.Γ. Aυτά χωρίς τις φουστιές του Πλατίνα
γραφω μια ώρα, το είπες σε 2 γραμμές
4 ομαδες για 3 θεσεις
αποκλείεται η ουκρανή, βολεύονται όλες οι υπόλοιπες
το πως και που ειναι το θεμα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

βεβαια το σεναριο να μην γινει τπτ δεν το πολυλεμε......
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από niks »

βεβαιως
παμε και παιζουμε κανονικά όλοι

εκτος και αν προκυρήξει ο Ιβαν καμμια Α.Μ.Κ.ύψους 2,5 δις ευρά :ugeek:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ισως αυτο να ναι το πιο πιθανο , να θαφτει το θεμα...και ολα καλα...

τωρα διαβασα και δηλωσεις απο σαλκε που αυτο λενε.....τεσπα οποτε παμε σε αυτο που βολευει την ουεφα....καμια τιμωρια ή καμια αποφαση που κανεις δε θα κτλαβει...χωρις ουσιαστικη τιμωρια....
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Kourdos »

ΟΚ, το ξεκαθαρισα τωρα :lol: εισαστε τσακαλια ολοι παντως και κλασσικα μονο σε εμας θα μπορουσε να συμβαινει αυτο, να καθομαστε παραμονες Δεκαπενταυγουστου να εξηγουμε τετοια σεναρια :cool:
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo G4 »

MANIAKOS έγραψε:ισως αυτο να ναι το πιο πιθανο , να θαφτει το θεμα...και ολα καλα...

τωρα διαβασα και δηλωσεις απο σαλκε που αυτο λενε.....τεσπα οποτε παμε σε αυτο που βολευει την ουεφα....καμια τιμωρια ή καμια αποφαση που κανεις δε θα κτλαβει...χωρις ουσιαστικη τιμωρια....
Αυτό δυστυχώς θα έχει μόνο μακροπρόθεσμο κέρδος. ;)
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2614
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από hitman »

MANIAKOS έγραψε:ισως αυτο να ναι το πιο πιθανο , να θαφτει το θεμα...και ολα καλα...

τωρα διαβασα και δηλωσεις απο σαλκε που αυτο λενε.....τεσπα οποτε παμε σε αυτο που βολευει την ουεφα....καμια τιμωρια ή καμια αποφαση που κανεις δε θα κτλαβει...χωρις ουσιαστικη τιμωρια....
Και ρίχνουν και μια σφαγή των Ουκρανών στο Σάλκε - Μέταλιστ και τελειώσαμε. Απονείμαμε δικαιοσύνη.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οποτε καλο ειναι να ασχοληθουμε με το φονεα των ελ ομαδων μακαμπι του τελ αβιβ
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από guardian4 »

Kourdos έγραψε:ΟΚ, το ξεκαθαρισα τωρα :lol: εισαστε τσακαλια ολοι παντως και κλασσικα μονο σε εμας θα μπορουσε να συμβαινει αυτο, να καθομαστε παραμονες Δεκαπενταυγουστου να εξηγουμε τετοια σεναρια :cool:
Χωρις πλακα , μονο σε μας παραμονες δεκαπενταυγουστου θα μπορουσε να εχουμε θεματα που να εκκρεμουν με 26 σεναρια. ΚΑΘΕ, ΜΑ ΚΑΘΕ καλοκαιρι τα ιδια.

Εγω παντως το ανοιξα το τοπικ και δεν πεφτω γενικα ευκολα εξω. 8-)
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo G4 »

Ποιό τόπικ :?: :?:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

με σαλκε :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”