Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
μενει μειον μια ομαδα 1 ομιλος στο ουεφα, συμφερει να περασει η μακαμπι χωρις αγωνα για να μην χρειαστει να ειναι καμια διοργανωση με μια ομαδα μειον
Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι
Παιζουν πολλά, όπως τηλεοπτικα και χορηγοί, καθώς τα play offs είναι στην κεντρική διαχωρίσει. άρα δεν την συμφέρει την uefa να χάσει στο αγώνεςKourdos έγραψε:Μα ρε παιδια:
1) αποκλειστηκαμε σε δυο αγωνες
2) προχωρησε η Μεταλιστ
3) κληρωθηκε με Σαλκε
4) τιμωρειται με αποκλεισμο
5) περναει χωρις αγωνα η Σαλκε
Εμεις που κολλαμε πλεον σε αυτο;;;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Νομίζω οτι έχει δίκιο ο Κουρδος.Δε πιστεύω οτι υπάρχει ελπίδα..Για το ..μαγειρείο της ουεφα μετράνε κι άλλα πράγματα ,περισσότερο κι απ το χρήμα και δυστυχώς εμεις στο παρελθόν δώσαμε αρκετές αφορμές.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εφόσον η Μέταλιστ κρίθηκε ένοχη από το CAS πριν ακόμη ολοκληρωθεί η σειρά των αγώνων μας με την Μέταλιστ,πατάμε στο ότι η UEFA έπρεπε να βγάλει από πριν απόφαση,οπότε είμαστε άμεσα εμπλεκόμενοι.Kourdos έγραψε:Μα ρε παιδια:
1) αποκλειστηκαμε σε δυο αγωνες
2) προχωρησε η Μεταλιστ
3) κληρωθηκε με Σαλκε
4) τιμωρειται με αποκλεισμο
5) περναει χωρις αγωνα η Σαλκε
Εμεις που κολλαμε πλεον σε αυτο;;;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Odi iσως δε τόνισα όσο έπρεπε τη λέξη ΜΑΓΕΙΡΕΙΟ στο προηγούμενο ποστ.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Από τη στιγμή που το CAS αποφάσισε πριν τον επαναληπτικό και η υπόθεση εκκρεμεί στην Ουέφα πριν αποκλειστούμε, κολλάμε και παρακολλάμε.
Δεν είναι λογικό η καθυστέρηση της Ουέφα να καθορίζει ποιός αντίπαλος ευνοείται.
Το λογικό είναι να ευνοηθεί ο αντίπαλος της Μέταλιστ κατά το χρόνο που διαβιβάσθηκε η υπόθεση στην Ουέφα.
Αλίμονο αν ευνοείται αυτός που είναι αντίπαλος κατά το χρόνο της απόφασης.
Δηλαδή αν για μια ομάδα εκκρεμεί τέτοια απόφαση και αυτή η ομάδα φτάσει τελικό, ας βγάλει η Ουέφα απόφαση το Μάιο να πάρει ο αντίπαλος την κούπα χωρίς αγώνα.
Ασόβαρα πράγματα. Κανονικά τέτοιες υποθέσεις πρέπει να δικάζονται αμετάκλητα μέχρι το Μάιο - Ιούνιο κάθε έτους. Αυτά που ζούμε είναι γελοιότητες.
Δεν είναι λογικό η καθυστέρηση της Ουέφα να καθορίζει ποιός αντίπαλος ευνοείται.
Το λογικό είναι να ευνοηθεί ο αντίπαλος της Μέταλιστ κατά το χρόνο που διαβιβάσθηκε η υπόθεση στην Ουέφα.
Αλίμονο αν ευνοείται αυτός που είναι αντίπαλος κατά το χρόνο της απόφασης.
Δηλαδή αν για μια ομάδα εκκρεμεί τέτοια απόφαση και αυτή η ομάδα φτάσει τελικό, ας βγάλει η Ουέφα απόφαση το Μάιο να πάρει ο αντίπαλος την κούπα χωρίς αγώνα.
Ασόβαρα πράγματα. Κανονικά τέτοιες υποθέσεις πρέπει να δικάζονται αμετάκλητα μέχρι το Μάιο - Ιούνιο κάθε έτους. Αυτά που ζούμε είναι γελοιότητες.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
7 χιλιάδες + στο Hitman.
Ακόμα κι αν πάρουμε το βλέμμα απ την ομάδα μας, αυτά που διαδραματίζονται είναι ο ορισμός της ξεφτίλας.
Η ουέφα διαλύει μόνη της το "μύθο" που την περιέβαλε. Τσίρκα.
Ακόμα κι αν πάρουμε το βλέμμα απ την ομάδα μας, αυτά που διαδραματίζονται είναι ο ορισμός της ξεφτίλας.
Η ουέφα διαλύει μόνη της το "μύθο" που την περιέβαλε. Τσίρκα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
με αυτα που γινονται στην ουεφα παντως , πρεπει να μαστε πιο επιεικεις με την επο πλεον.......
αντε να δουμε...
αντε να δουμε...
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
να ρωτησω κατι??
Πες οτι αποκλειεται η μεταλιστ και περναει απ ευθειας η σαλκε...Ποια ομαδα μπαινει στους ομιλους του europa league??
Γι αυτο κολλαμε και παρακολλαμε!!!
Πες οτι αποκλειεται η μεταλιστ και περναει απ ευθειας η σαλκε...Ποια ομαδα μπαινει στους ομιλους του europa league??
Γι αυτο κολλαμε και παρακολλαμε!!!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
στο ζευγαρι των πλευ οφ αυτη που αποκλειεται μπαινει αυτοματα europa league.. Αν περασει απ ευθειας η Σαλκε δεν μενει μια θεση κενη στο Europa??
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
paoki19 έγραψε:στο ζευγαρι των πλευ οφ αυτη που αποκλειεται μπαινει αυτοματα europa league.. Αν περασει απ ευθειας η Σαλκε δεν μενει μια θεση κενη στο Europa??
Με την προυποθεση οτι αυτη την θεση δεν την περνει η μεταλιστ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Φίλε δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για τίποτα. Μπορεί να πουν ότι η τιμωρία επηρεάζει μόνο το Ch L. Οπότε το Γιουρόπα Λιγκ παίζεται κανονικά και πάμε Ισραήλ.
Μπορεί να πουν ότι περνάμε και εμείς και οι εβραίοι στο Γιουρόπα. Μην την ψάχνεις.
Μπορεί να πουν ό,τι γουστάρουν και δεν έχει κανένα νόημα να ψάχνουμε λογική στις κινήσεις τους.
Έχουν εκτεθεί απέναντι σε κάθε σοβαρό και εχέφρονα φίλαθλο με αυτές τις αηδίες. Το ίδιο θα πιστεύω ακόμη κι αν πάμε εμείς να παίξουμε με Σάλκε.
Η ΕΠΟ είναι ο κουτοπόνηρος νταβατζής του χωριού μπροστά στη μαφία της Ουέφα.
Μπορεί να πουν ότι περνάμε και εμείς και οι εβραίοι στο Γιουρόπα. Μην την ψάχνεις.
Μπορεί να πουν ό,τι γουστάρουν και δεν έχει κανένα νόημα να ψάχνουμε λογική στις κινήσεις τους.
Έχουν εκτεθεί απέναντι σε κάθε σοβαρό και εχέφρονα φίλαθλο με αυτές τις αηδίες. Το ίδιο θα πιστεύω ακόμη κι αν πάμε εμείς να παίξουμε με Σάλκε.
Η ΕΠΟ είναι ο κουτοπόνηρος νταβατζής του χωριού μπροστά στη μαφία της Ουέφα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
χεχε..οντως...υπομονη μεχρι τριτη βραδακι οποτε..
