Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
δλδ καλά που πήραμε Stoch αλλιώς χλωμό το πράμα; Έτσι.;
πω ρε πλάκα που έχετε!
πω ρε πλάκα που έχετε!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε..."Κλειρωτιδα" εισαι... Γεννηθηκες για να γαμ...σαι.
Για μενα κακιστη κληρωση ως συνηθως δηλαδη. Απο ολα τα λιμα πηγαμε στο πιο δυσκολο.
Για μενα κακιστη κληρωση ως συνηθως δηλαδη. Απο ολα τα λιμα πηγαμε στο πιο δυσκολο.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πιστευω το οτι ο χουμπ δουλεψε στη σαλκε θα ειναι ενα καλο πλεονεκτημα.
Οπως και το οτι εκει εχουμε τους ομογενεις.
Βασικα δεν το βλεπω να χωραμε.
Οπως και το οτι εκει εχουμε τους ομογενεις.
Βασικα δεν το βλεπω να χωραμε.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
τόσο σίγουροι είστε ρε παίδες οτι θα πάρουμε τη θέση των ουκρανών; καλά να τιμωρηθούν, αλλά και οτι εμείς θα περάσουμε; μακάρι, αλλά...ουέφα είναι αυτή,...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δύσκολη κλήρωση, όπως αναμενόταν. Ευκολότερη πάντως από Arsenal, Milan, Zenit
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε ρε γκινια καταραμενη.. δλδ παλι να τυχουμε με την πιο ισχυρη απ τους "ανισχυρους"..Κακη κληρωση κατα τη γνωμη μου
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
2 πραγματα μπορειο να συμβουν...
Ή θα ξεπλινουμε την ντροπη του 2003-04, ξορκιζοντας εκεινες τις μερες μια κ καλη δια παντως
Ή θα προσφερουμε στο πιατο μια ανετη προκριση στους μπλε..γιατι οσο κι αν δεν μας καθετε καλα το αιμα νερο δε γινεται, τον αγαπαν τον Χουμπ εκει μεσα κ απ'οτι φαινεται ειιναι αμφιδρομο..Αν τους αποκλεισει τους βλεπω για εμφυλιο..(εμενα παντως αυτο με τη Σαλκε μου μυριζει UEFO-μαγειρεμα κ τονωνει την αισιοδοξια μου οτι θα μαστε εκει)
Ή θα ξεπλινουμε την ντροπη του 2003-04, ξορκιζοντας εκεινες τις μερες μια κ καλη δια παντως
Ή θα προσφερουμε στο πιατο μια ανετη προκριση στους μπλε..γιατι οσο κι αν δεν μας καθετε καλα το αιμα νερο δε γινεται, τον αγαπαν τον Χουμπ εκει μεσα κ απ'οτι φαινεται ειιναι αμφιδρομο..Αν τους αποκλεισει τους βλεπω για εμφυλιο..(εμενα παντως αυτο με τη Σαλκε μου μυριζει UEFO-μαγειρεμα κ τονωνει την αισιοδοξια μου οτι θα μαστε εκει)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Έλα ποια Μακάμπι. Στέλνεις 2η ενδεκάδα και το καθαρίζεις από το πρώτο παιχνίδι. Χωρίς πλάκα.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
αν παίξουμε με ΣΑΛΚΕ, περνάμε. το έχουμε! το νιώθω!
αν παίξουμε με του εβραίους θα έχουμε πιο πολύ δυσκολίες αλλά και εκεί περνάμε,
αν παίξουμε με του εβραίους θα έχουμε πιο πολύ δυσκολίες αλλά και εκεί περνάμε,
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πάντως έχουν πλάκα οι Ιουδαίοι. Άρχισαν τις δηλώσεις περί "βατού ΠΑΟΚ", "καλής κλήρωσης" κλπ...ίδιο dna με τη συνοικιακή συναγωγή της πόλης...
- dimitrissss
- Δημοσιεύσεις: 626
- Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Συμφωνώ. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (όπως πέρσι με τη Ραπίντ), πέσαμε στην πιο ισχυρή από τους "ανίσχυρους".Pablito έγραψε:Ε ρε γκινια καταραμενη.. δλδ παλι να τυχουμε με την πιο ισχυρη απ τους "ανισχυρους"..Κακη κληρωση κατα τη γνωμη μου
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ότι και να λέτε είναι δύσκολη κλήρωση. Είμαστε και τιμωρημένοι. Θα δυσκολευτούμε αρκετά για να περάσουμε. Εκτός αν μας κάνει κανένα δωράκι την Τρίτη η UEFA 
-
ariskatiforos
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πραγματικα ειναι απιστευτη αυτη η γκινια..ημουν σιγουρος οτι θα μας τυχει η μακαμπι....κατανταει αστεια η ατυχια που εχει αυτη η ομαδα εντος και εκτος..περσι με ραπιντ,τυχαινει και το σκηνικο με τα επεισόδια. που ηταν αναποφευκτα ετσι οπως εγινε..στην ελλαδα στο κυπελλο παντα δυσκολες κληρωσεις..φετος μεχρι τελευταία. μερα στους ισχυρους και ξαφνικα απροσδοκητα αλλαγη αποφασης..μεταλιστ αποκλειστηκαμε λογω τεραστιας γκινιας στο πρωτο ματς αλλα κα στο δευτερ ο..
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Βάλε και πρόπερσι στους ομίλους. Η πιο ισχυρή του πρώτου γκρουπ (Τότεναμ) παρέα με την ισχυρότερη του δεύτερου γκρουπ (Ρούμπιν). Βλέπεις τον όμιλο πώς διαμορφώνεται και λες «πώω, ποιός φουκαράς θα πέσει εδώ»; 