Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από desperando »

paok87 έγραψε:Λοιπόν ένα 4-3-3 στην ουκρανία με τζιόλη σκούπα, 8άρια λάζαρ και λόρενς, εξτρεμ λουκας/ολίσε και κορυφή κλάους, πώς το βλέπετε;
δεν υπαρχει περιπτωση σε τετοιο ματς να ειναι εκτος ο σαλπι
απο την αλλη αν εχει δουλευτει θα ηθελα να δω το 4-3-3 με τριαδα μπροστα κλαους-σαλπι-λουκας
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εγω νομιζω θα παμε με τετραδα Νις Λουκας γεωργιαδη ή ολισε βουκιτς σαλπι...και ολα για ολα στην κοντρα//
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paok87 έγραψε:Λοιπόν ένα 4-3-3 στην ουκρανία με τζιόλη σκούπα, 8άρια λάζαρ και λόρενς, εξτρεμ λουκας/ολίσε και κορυφή κλάους, πώς το βλέπετε;
Ναι, αλλά με τον Oliseh δεξιά και τον Perez αριστερά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Απ: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

karlat85 έγραψε:Σαλπι μπροστα, μου φαίνεται καλύτερο
+1
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από GeorgT »

MANIAKOS έγραψε:στο ημιχρονο πηγα και ηταν κλειστη :mrgreen:
ακριβός ωράριο ξεωραριο ήμερα που εχει αγώνα πρεπει να ειναι ανοιχτή, πριν κ μετά το ματς! Αν ειναι Κυριακές που εχει αγωνες ας την αφηνουν κλειστη μιας κ η αγορά ειναι κ αυτη κλειστή!

Μιλαμε για πολυ λαο να χαζευει στο ημιχρονο απο τα παντζούρια :? Τη να πεις
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από sourmenetes »

Γαι μενα αν δεν πρεπει να βγουνε καποιοι, αυτοι θα ειναι οι κλαους και γεωργιαδης.
Ή θα αφεθει ο κλαους μονος του στην κορυφη.
Ο βουκιτς εφοσον θελουμε το γκολ μεσα στο 45λεπτο πρεπει να ξεκινησει.
Αμυνα και κεντρο θα αφηνα τα ιδια.Και μετα θα επαιζα ως εξης.

--------------------ΣΑΛΠΙ----------------------

ΟΛΙΣΕ-------------ΒΟΥΚΙΤΣ------------ΛΟΥΚΑΣ

Ή
---------------ΚΛΑΟΥΣ----------------------

ΛΟΥΚΑΣ--------ΒΟΥΚΙΤΣ-----------ΣΑΛΠΙ

Αν θα μπορουσα θα ειχα στην αποστολη και γκαρσια.Σε περιπτωση που χτυπιεται το ματς και εχει κουραστει ο βουκιτς βαζω γκαρσια με λαζαρ και στελνω λιγο πιο μπροστα το τζιολη.
Γενικως λυσεις υπαρχουν αλλα το ζητημα ειναι ποιος δειχνει πιο φρεσκος,πιο ετοιμος πιο απ'ολα.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από sourmenetes »

Φιλικό με Ανόρθωση
Πρόσκληση για φιλικό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη δέχθηκε η Ανόρθωση και την έκανε αποδεκτή.

Τελ. ανανέωση : Αύγουστος 03 2013 13:10

«Πόσο 'συμπληρωμένη' είναι η διατροφή σου; Πες μας τη γνώμη σου και κέρδισε φυσικά συμπληρώματα διατροφής για ενέργεια και ζωντάνια »
Η κυπριακή ομάδα, μετά τον αναπάντεχο ευρωαποκλεισμό της, είχε προγραμματίσει να παίξει την Τρίτη με τη Δόξα και με τον Ερμή στις 10 Αυγούστου. Το δεύτερο φιλικό ωστόσο ακυρώθηκε, μια και η "Κυρία" προτίμησε να τεστάρει τις δυνάμεις της απέναντι στον "Δικέφαλο" που την κάλεσε στη Θεσσαλονίκη.

www.contra.gr
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από το χθεσινό παιχνίδι, απ' ό.τι διάβασα, καταλήγω ότι:
1. Πέλλας - Popovic δεν θα κάνουν καριέρα ούτε φέτος στον ΠΑΟΚ, επομένως καλύτερα να δοθούν δανεικοί
2. Κων/νιδης - Σπυρόπουλος είναι έτοιμοι
3. Τσανδάρης - Δεληγιαννίδης είναι οι ελπιδες μας για κάτι καλό στο μέλλον.
4. Κace - Σκόνδρας συνεχίζουν να μην αποδίδουν αυτό που περιμενουμε από αυτούς
5. Lawrence - Vukic είναι χρήσιμα εργαλεία
6. Ο Oliseh είναι καλύτερος σαν δεξί εξτρέμ και μάλλον ο καλύτερος που έχουμε αυτή τη στιγμή με την προϋπόθεση πως ο Perez θα μεταφερθεί αριστερά.
7. Lopez - Necid χρειάζονται αγώνες για να συντονιστούν με την υπόλοιπη ομάδα.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Απ: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
karlat85 έγραψε:Σαλπι μπροστα, μου φαίνεται καλύτερο
+1
Εγώ δεν θα τον έβαζα. Μόνο από τον πάγκο και αν.
Μού ρχονται μνήμες απο CSKA και Fener στα εκτός γιαυτό. :mrgreen:
Ανάλογες ευκαιρίες δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Και προφανώς ο Κλάους είναι πιο αξιόπιστος. Το ιδανικό σχήμα πάντως θα είχε Νέσιντ κορυφή, αλλά ειναι ανέτοιμος.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Απ: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paok87 έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:
karlat85 έγραψε:Σαλπι μπροστα, μου φαίνεται καλύτερο
+1
Εγώ δεν θα τον έβαζα. Μόνο από τον πάγκο και αν.
Μού ρχονται μνήμες απο CSKA και Fener στα εκτός γιαυτό. :mrgreen:
Ανάλογες ευκαιρίες δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Και προφανώς ο Κλάους είναι πιο αξιόπιστος. Το ιδανικό σχήμα πάντως θα είχε Νέσιντ κορυφή, αλλά ειναι ανέτοιμος.
Κι εμένα μου ρχονται μνήμες. Πιο πρόσφατες. 4 ημερών.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Καλά σε εκείνα τα ματς τα χε χάσει σε κενή εστία!
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από stelyk »

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι το Σάββατο, 10 Αυγούστου και ώρα 20:00 θα διεξαχθεί στο γήπεδο της Τούμπας φιλικός αγώνας εναντίον της ΑΕΛ Καλλονής.

Στο φιλικό θα ισχύσει ελεύθερη είσοδος και μόνο στον χώρο των VIP είναι απαραίτητη η επίδειξη της κάρτας διαρκείας.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.paokfc.gr/nea/filiko-me-ael-kalloni-to-savvato/
αντι της ανορθωσης διοτη μετα τον στοχ ολοι ανορθωση εχουμε και πηγαινε πολυ... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το ματς μεταδιδεται απο καποιο καναλι αυριο?????
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από stelyk »

OTESP3 20:00 το βραδυ.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Ωχ κατάλαβα..πάλι ράδιο..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”