Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Θα δούμε καμια κονσέρβα με τις φάσεις;;; Αμάν γεννήσαμε!
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από dimbar »

Η εικόνα της ομάδας ήταν όπως ακριβώς την δώσαν moican και Odi.
Στο α ημ/νο πλήρης αδυναμία να λειτουργήσει το κέντρο.
Από κει και πέρα μία εξαιρετική απόκρουση του Γλύκου και 1-2 πολύ καλές αλλά ημιτελείς προσπάθειες του Πέλκα.
Ο Νέσιντ με πολύ συμμετοχή και έξω από την περιοχή αν και βαρύς ακόμη.
Νομίζω ότι ο κόσμος ήταν πάνω από 5000.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Λιγος κοσμος..κλειστη δυστυχως η μπουτικ....

στα του ματς στο πρωτο ημιχρονο βαρεθηκα....

Ξεχωρισαν σε αυτο το ματς τα εξτρεμ μας.....πολυ καλος ο ποπο στο β καλες συνεργασιες με τον ανεβασμενο και ετοιμοτατο σπυροπουλο...(κλεισαμε αριστερα στα μπακ ωραια τελικα)
Καλος και ο δεληγιαννιδης...αλλα ιδιαιτερα φουριοζος και σοβαρος οσο ποτε ο σεκου...βεβαια φιλικο ειναι
+ οτι επαιξε δεξια..αλλα υποψιαζομαι και η κατσαδα βοηθησε...

ΕΠισης με πολυ φορα μπηκε ο πελκας , π καλη εμφανιση και ετσι εχουμε μια 3αδα νεαρων εξτρεμ του 93 του 95 και του 96....με ταλεντο...τωρα το να μεινει κπς μαλλον ειναι κριμα για τα παιδια...εκτος αν δεν παρουμε αλλον...


Δυστυχως ο σκονδρας υστερησε κυριως στο α...ο λοπεθ κατσικας οκ/// πολυ καλος αλλα κατσουρ στα μπακ ο τσανδαρης...μπραβο του.. ο λορενς γεματη εμφανιση ο κατσε μετριος προς καλος...
Ο Γιαννου δε φανηκε και η διαφορα οταν μπηκε ο βουκα εμφανης...

και ο ετερος μουντιαλικος Κων/νιδης εκανε μια ωραι α κουρσα...

Αυτος που υστερησε πλην μια 2 φασεων που δειξε οτι ειναι φορ περιοχης...ειναι δυστυχως ο νεσιντ//βαρυς, με κακη συνεννοηση με συμπαικτες, εδειξε ανετοιμος..

Ο Παμπλο ξερουμε γιατι δεν επαιξε?
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Equalizer »

Ε πως κλειστή η μπουτίκ; Μισή ώρα μέσα ήμουν. 8 παρά μπήκα στο γήπεδο.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από dimbar »

Ανοιχτή ήταν η μπουτίκ!
:D
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στο ημιχρονο πηγα και ηταν κλειστη :mrgreen:
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από dimbar »

Δεν έχεις ακούσει για ωράριο????
:lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

9 παρα ηταν ...τι ωρα κλεινουν κανονικα? :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από danirifle »

ανοιχτή η μπουτίκ

στα των παιχτών:

α) mvp λόρενς. καθαρό 8άρι τελικά ο ιρλανδός. το λέμε τόσο καιρό φυσικά. κόβει και ράβει με την ίδια ευκολία. έπαιξε σαν playmaker σήμερα.

β) κάτσε ψιλοανύπαρκτος, καθώς σε 4-4-2 σύστημα, όπου πρέπει και να φτιάχνει παιχνίδι, χάνεται

γ) σπυρόπουλος πάρα πολύ καλός, έτοιμος με πολύ σωστές προωθήσεις

δ) επίσης πάρα πολλές προωθήσεις έκανε και ο σκόνδρας, χωρίς όμως να τον τροφοδοτούν. στα αμυντικά του καθήκοντα είδα αρκετά αβίαστα λάθη

ε) ο ινίγκο ούτε στο νυχάκι τον σίλντ

στ) πόποβιτς είναι μόνο για τακουνάκια και σπριντ. όταν τον βάλεις να συμμετέχει σε τακτικό ποδόσφαιρο είναι ανύπαρκτος. ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΧΘΕΣ

ζ) δεληγιαννίδης. το παιδί πιστεύω με τη δουλειά που κάνει θα είναι το επόμενο μεγάλο αστέρι που θα βγάλει η ομάδα μας. μεστότατο παιχνίδι παρόλο το μικρό της ηλικίας του

η) νέσιντ. βαρύς, βαρύτερος, βαρύτατος. εντάξει, θα φτιάξει σε λίγο καιρό. τα πόδια είναι βαριά τώρα. θυμίζει αρκετά σε στυλ το μούσλι. βασικό του προσόν το παιχνίδι με πλάτη και η υποδοχή, η οποία είναι για σεμινάριο

θ) κωνσταντινίδης. έτοιμος για την πρώτη ομάδα, ταχύτατος και άνετος και στο τακτικό παιχνίδι. δεν ξέρω πώς θα τους χωρέσει και τους 3 ο στίβενς. να θυμίσω ότι ο κίτσιου μπορεί να μεταφερθεί στο κέντρο

ι) πέλκας. το παιδί με απογοήτευσε για ακόμα μία φορά. ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΧΘΕΣ

υγ. επαναλαμβάνω κίτσιου-κωνσταντινίδης-σκόνδρας. για να δούμε τί θα παιχτεί εκεί
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από desperando »

αυτο που ειδα απο το παιχνιδι ειναι

η νοοτροποια που εδειξε ο λορενς που ουτε στιγμη δεν εδειξε οτι εβλεπε το παιχνιδι ως απλα ενα φιλικο.

ο γλυκος που εδειξε για ακομα μια φορα ποσο ανεβασμενος ειναι

ο τσανδαρης που δειχνει οτι εχει πολυ καλα στοιχεια

ο δεληγιαννιδης που και σκοραρε αλλα επισης εδειξε και σε αλλες στιγμες το πολυ μεγαλο ταλεντο του

ο σπυροπουλος που εδειξε οτι ειναι ετοιμος

εναν ποποβιτς με πολυ ταλεντο και μελλον αλλα που πρεπει να δουλεψει πολυ ακομα και ιδιαιτερα πνευματικα

εναν σκονδρα που προς το παρον δειχνει να ειναι τελευταιος στην κουρσα για το δεξι ακρο της αμυνας

εναν λοπεθ που σε θεματα ταχυτητας και δυναμης ειναι πολυ πανω απο τον μεσο ορο της λιγκας αλλα να δειχνει και προβληματα επικοινωνιας με τους συμπαικτες του στο α΄ημιχρονο

εναν ολισε που δειχνει οτι παταει εμφανως καλυτερα στην δεξια πλευρα

εναν κατσε αοσμο,αχρωμο και με πολλες επικινδυνες πασες στον χωρο του κεντρου

εναν νετσιντ εμφανως ανετοιμο αλλα και με πολυ καλα κατευασματα και σπασιματα της μπαλας

εναν βουκα που δειχνει οτι με ολες τις μικρομεσαιες ομαδες μπορει να ειναι αυτος που με τις πασες του θα
ξεκλειδωνει τις αμυνες

και εναν γιαννου που δυστυχως ειναι για αλλες πολιτειες
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από moican4 »

Αυτοί οι αγώνες είναι για να παίρνουν παιχνίδια στα πόδια τους παίκτες όπως ο Νέσιντ.
Τώρα ο Γιάννου π.χ το έχω ξαναπει και πιο παλιά είναι ο παίκτης των 2 γκολ την χρονιά.
Μέχρι εκεί.

Όχι τίποτα ιδιαίτερο να πεις ότι έχει κάτι άλλο που θα σε προσελκύσει.
Θα φύγει δανεικός, ίσως και αγύριστος.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Λοιπόν ένα 4-3-3 στην ουκρανία με τζιόλη σκούπα, 8άρια λάζαρ και λόρενς, εξτρεμ λουκας/ολίσε και κορυφή κλάους, πώς το βλέπετε;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από obanebane »

Δεν ειναι κακο,και αν ο ιρλανδος ειναι σε τοσο καλη κατασταση οσο λενε οσοι τον εχουν δει φετος (εγω δεν εχω αποψη) θα την παρει την ευκαιρια του.
Αν παει σε 4-3-3 εχω την εντυπωση οτι ο κλαους θα μεινει εξω και θα παιξει ο σαλπιγγιδης.
Δεν το εχει δοκιμασει καθολου ομως οποτε χλωμο.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από karlat85 »

Σαλπι μπροστα, μου φαίνεται καλύτερο
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”