Νέτσιντ τον λένε τον Τσέχο τελικά;; Όχι Νέσιντ;;; Ξενέρωσα..PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ενδεκάδα ΠΑΟΚ: Γλύκος, Σπυρόπουλος, Κατσικάς, Λόπεθ, Σκόνδρας, Κάτσε, Λόρενς, Πόποβιτς, Δεληγιαννίδης, Γιάννου, Νέτσιντ #PAOKLive
πριν από ένα περίπου λεπτό · Thessaloníki
Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ο Πάμπλο Γκαρσία δεν θα αγωνιστεί μετά από συνεννόηση με τον Στέφενς, προκειμένου να ξεκουραστεί και να επιστρέψει σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση. Άλλωστε, το τελευταίο διάστημα έχει δουλέψει σε εντατικούς ρυθμούς. (πηγή: olapaok)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Αυτό το πράγμα να μην μπορούμε να δούμε τα φιλικά....τριτοκοσμικό... 
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Αυτό μας λένε.ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Πάμπλο Γκαρσία δεν θα αγωνιστεί μετά από συνεννόηση με τον Στέφενς, προκειμένου να ξεκουραστεί και να επιστρέψει σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση. Άλλωστε, το τελευταίο διάστημα έχει δουλέψει σε εντατικούς ρυθμούς. (πηγή: olapaok)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Τραυματίστηκε και αποχώρησε ο Κστσικάς!
Κατα τα άλλα, κρατάμε καλά το μηδέν πίσω!
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Δεν χάνεται και τίποτα ιδιαίτερο από το παιχνίδι...
Λίγο κόσμο έχει, χαλαρά παίζουμε...
Λίγο κόσμο έχει, χαλαρά παίζουμε...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Απ' ό,τι διαβάζω συγκρούστηκε ο γυάλινος στον αέρα με Lopez
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
τα φιλικα του ζελου απο τον οτε πως γινεται κ εχουν παντα λινκ και μας οχι δεν μπορω να το καταλαβω.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Κόσμο 3-4 χιλ πρέπει να έχει από ότι βλέπω.
Έκανε ο Γλύκος μια πολύ δύσκολη απόκρουση μετά από λάθος Σκόνδρα- Λόπεζ
ΥΓ. Το να δώσει κάποιος λινκ , πρέπει να έχει Οτετιβι και κατόπιν αν το μοιράσει.
Από εμάς δεν υπάρχει φαίνεται κάποιος να έχει την διάθεση να το κάνει...
Έκανε ο Γλύκος μια πολύ δύσκολη απόκρουση μετά από λάθος Σκόνδρα- Λόπεζ
ΥΓ. Το να δώσει κάποιος λινκ , πρέπει να έχει Οτετιβι και κατόπιν αν το μοιράσει.
Από εμάς δεν υπάρχει φαίνεται κάποιος να έχει την διάθεση να το κάνει...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Αποστόλη την κεντρική την παρακολουθείς ποτέ?
http://www.paokmania.gr/podosfairo/diaf ... zorou-live
http://www.paokmania.gr/podosfairo/diaf ... zorou-live
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
δυστυχώς αυτός ο λόπες έχει μεγάλο πρόβλημα στο να επικοινωνεί με τους συμπαίκτες του,σε οποία φάση μπλέκεται με κάποιον γίνετε ασυνενοησία ή δεν μιλάει καθόλου ή δεν καταλαβαίνει τι του λένε.
πάντως είμαι γενικότερα απογοητευμένος από τους περισσότερους που δεν τους βλέπω να σκυλιαζουν για να αποδείξουν ότι έχουν θέση στην αρχική ενδεκάδα.εκτός από τον λόρενς.
όταν κανείς αγγαρεία και πΑίζεις σε ρυθμούς β εθνικής τότε δεν πρόκειται να παίξεις στον ΠΑΟΚ
πάντως είμαι γενικότερα απογοητευμένος από τους περισσότερους που δεν τους βλέπω να σκυλιαζουν για να αποδείξουν ότι έχουν θέση στην αρχική ενδεκάδα.εκτός από τον λόρενς.
όταν κανείς αγγαρεία και πΑίζεις σε ρυθμούς β εθνικής τότε δεν πρόκειται να παίξεις στον ΠΑΟΚ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)