Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Το οτι χρειαζομαστε και αλλο σ. μπακ το λεω εδω και ΠΟΛΥ καιρο , και δεν ειμαι ο μονος , για αυτο κοφτην ειρωνια.
Εγω δεν ειρωνευτηκα κανενα.
Και αν νομιζεις οτι δεν χρειαζομαστε αλλο σ.μπακ, ειναι απλα αποψη σου και δεν σου δινει κανεις το δικαιωμα να προκαλεις.
Το οτι μας το βαλε ο Μ-ω-υ-σ-ι-δ-η-ς απλα με εκανε να κλεινω περισσοτερο στην αποψη μου. Λογικο δεν ειναι?
Εγω δεν ειρωνευτηκα κανενα.
Και αν νομιζεις οτι δεν χρειαζομαστε αλλο σ.μπακ, ειναι απλα αποψη σου και δεν σου δινει κανεις το δικαιωμα να προκαλεις.
Το οτι μας το βαλε ο Μ-ω-υ-σ-ι-δ-η-ς απλα με εκανε να κλεινω περισσοτερο στην αποψη μου. Λογικο δεν ειναι?
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Μας κοροιδεύεις; Επειδη το έβαλε ο Μωυσίδης σημαίνει οτι επαληθεύεται ο ισχυρισμός σου;
Δες την φάση και μίλα.
Και φυσικά ειρωνεύομαι όταν γίνονται υποδείξεις με κριτήριο την ραδιοφωνική αναμετάδοση.
Δες την φάση και μίλα.
Και φυσικά ειρωνεύομαι όταν γίνονται υποδείξεις με κριτήριο την ραδιοφωνική αναμετάδοση.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Θα δω τη φαση λοιπον.
Δεν ειπα οτι επαληθευτηκε η αποψη μου , αλλα ενισχυθηκε.
Μην γρουσουζεψω και την ομαδα, μια χαρα ομαδα εχουμε αλλα θελουμε μερικες ποιοτικες προσθηκες κατα την αποψη μου.
Οκ.Ισως ημουν λιγο
προκατελημενος.
Αλλα μην ειρωνευεσαι
Δεν ειπα οτι επαληθευτηκε η αποψη μου , αλλα ενισχυθηκε.
Μην γρουσουζεψω και την ομαδα, μια χαρα ομαδα εχουμε αλλα θελουμε μερικες ποιοτικες προσθηκες κατα την αποψη μου.
Οκ.Ισως ημουν λιγο
Αλλα μην ειρωνευεσαι
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Πιο είναι τα χρώματα του ΠΑΟΚ το ΑΣΠΡΟ και το ΜΑΥΡΟ!!!!
ΠΑΟΚ είμαστε!!!!

ΠΑΟΚ είμαστε!!!!
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ντου σε... ηλικιωμένους!
Οι οπαδοί του Άρη είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς στα γραφεία του συνδέσμου της ομάδας τους στην οδό Πόντου, στην Καλαμαριά. Οι αστυνομικοί είχαν πληροφορίες που έλεγαν πως οι κιτρινόμαυροι οπαδοί περίμεναν εκείνους του Δικεφάλου μετά τη λήξη του αγώνα ΠΑΟΚ – Α. Καλαμαριάς.
Ένα περιστατικό που προκάλεσε την αστυνομική παρέμβαση ήταν η επίθεση μικρής ομάδας οπαδών του Άρη σε διερχόμενο όχημα. Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr θεωρήθηκε ότι στο όχημα επέβαιναν οπαδοί του ΠΑΟΚ. Όπως αποδείχτηκε στο όχημα επέβαιναν ηλικιωμένοι που περνούσαν τυχαία από το σημείο. Από την επίθεση στο ΙΧ δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός. Λίγο αργότερα ξεκίνησαν οι προσαγωγές οπαδών του Άρη.
πηγή: thestival.gr
Οι οπαδοί του Άρη είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς στα γραφεία του συνδέσμου της ομάδας τους στην οδό Πόντου, στην Καλαμαριά. Οι αστυνομικοί είχαν πληροφορίες που έλεγαν πως οι κιτρινόμαυροι οπαδοί περίμεναν εκείνους του Δικεφάλου μετά τη λήξη του αγώνα ΠΑΟΚ – Α. Καλαμαριάς.
Ένα περιστατικό που προκάλεσε την αστυνομική παρέμβαση ήταν η επίθεση μικρής ομάδας οπαδών του Άρη σε διερχόμενο όχημα. Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr θεωρήθηκε ότι στο όχημα επέβαιναν οπαδοί του ΠΑΟΚ. Όπως αποδείχτηκε στο όχημα επέβαιναν ηλικιωμένοι που περνούσαν τυχαία από το σημείο. Από την επίθεση στο ΙΧ δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός. Λίγο αργότερα ξεκίνησαν οι προσαγωγές οπαδών του Άρη.
πηγή: thestival.gr
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Αν εννοείς τηλεοπτική μετάδοση,το έχει το Ote Sport 3..Και στο γήπεδο έχει ελεύθερη είσοδο.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
θέλω να πιστεύω ένα οχταράκι θα το έχουμε σήμερα από λαό..