Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106590
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
εδω λεει οτι δεν μεταδιδεται σε στριμ...
http://kolindrinamaslatia.blogspot.gr/2 ... ng_25.html
Μαλλον επειδη ανακοινωθηκε πριν 2 ωρες οτι το πηρε η νοβα.. ξερω γω τι να πω...
http://kolindrinamaslatia.blogspot.gr/2 ... ng_25.html
Μαλλον επειδη ανακοινωθηκε πριν 2 ωρες οτι το πηρε η νοβα.. ξερω γω τι να πω...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
http://www.novasports.gr/LiveWebTV.aspx ... astId=1004
Τηλεοπτικη μεταδοση Nova...χωρις εικονα ομως...
Τηλεοπτικη μεταδοση Nova...χωρις εικονα ομως...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ ΟΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106590
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Παύλος -> Κλάους -> Ολίσε Γκόλ με τη μία..... Ονειρεύομαι να δώ τη φάση στα Hilights!!!!!!

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106590
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Τι κρίμα να μην υπάρχει link!
Περιγραφή από το ΠΑΟΚ24
21΄ ΓΚΟΟΟΟΟΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ! Ο Γκαρσία κλέβει στο κέντρο, πασάρει κάθετα στον Αθανασιάδη, αυτός πασάρει στον Ολίσε, που αφού φέρνει τη μπάλα στο δεξί, σουτάρει στην απέναντι γωνία και ανοίγει το σκορ
Περιγραφή από το ΠΑΟΚ24
21΄ ΓΚΟΟΟΟΟΛ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ! Ο Γκαρσία κλέβει στο κέντρο, πασάρει κάθετα στον Αθανασιάδη, αυτός πασάρει στον Ολίσε, που αφού φέρνει τη μπάλα στο δεξί, σουτάρει στην απέναντι γωνία και ανοίγει το σκορ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Πέμ 25 Ιούλ 2013, 20:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
ριζλα , πολυ αδειο το γηπεδο βλεπω.. μα καλα κανεις δεν πηγε??

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Μια ερωτηση ξερει κανεις αν μπορω να πλερωσω(καθοτι απλας