Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paokpool »

MVP o Τζιώλης.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από sourmenetes »

Επειδη παω για σινεμα και θα χασω τα παραλειπομενα... :D :D :D :D :D

Παιδες πιστεψτε σε αυτο που δημιουργειται στον ΠΑΟΚ.Οτι και να γινει...
Η ομαδα δουλευει σαν ομαδα πλεον απο τη μπουτικ,τα αποδυτηρια,το γηπεδο,τη μεσημβρια τους παιχτες...
Ειναι πολυτελεια ο κυριουλης στον παγκο.

Η στραβη καποια στιγμη θα ερθει.Ας δουμε λιγο πιο μακρυα και ας αφησουμε την ομαδα στην ησυχια της να δουλεψει.

Τον παιχτη που βλεπω απαλλαγμενο απο ολες τι σκεψεις και τα προβληματα και γουστερω που τον βλεπω ετσι ειναι ο σαλπι και αυτο λεει πολλα...

Τα υπολοιπα πιο μετα....

:pano: :pano: :pano: :pano:
thomkat
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:21

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από thomkat »

Tέρμα γκαύλα ΠΑΟΚΑΡΑ
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από nikolasf »

Είδα το ματσ μετά το 37'.... και δεν πιστεύω στα μάτια μου!!!!!!!!


ΔΥΟ ΕΝΤΕΚΑΔΕΣ ΑΥΤΟ ΕΙΔΑ .... ΟΥΤΕ ΤΑ ΓΚΟΛ ΟΥΤΕ ΤΠΤ .... ΔΥΟ ΕΝΤΕΚΑΔΕΣ
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
obanebane79
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν 2011, 12:56

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από obanebane79 »

και χωρις να "λαμψουν" οι 2 τοπ μεταγραφες λουκας και νεσιντ....που να μπουν για τα καλα και αυτοι στη "μηχανη" δηλαδη......
:nairepaok: :opaokara: :pano:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΑποστόληςΑ έγραψε:πΟΙΌς ΈΔΩΣΕ ΤΗΝ ASSIST;
Ο Κατσουράνης έβγαλε την εξαιρετική μπαλιά στο 5-0
Να πούμε βέβαια ότι η Νις έκανε πολλες αλλαγές σοτ β΄ μέρος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τρί 23 Ιούλ 2013, 21:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Photis »

paokpool έγραψε:MVP o Τζιώλης.
Για εμένα ο Σαλπιγγίδης.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Rizla »

paokpool έγραψε:MVP o Τζιώλης.
Για μενα ο Στεφενς και ας χαρακτηριστω...
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paokpool »

Photis έγραψε:
sourmenetes έγραψε:Οι παιχτες φαινονται σαν εργαλεια μηχανης φετος...
Ο καθενας ειναι ενα γραναζι...Ουτε παραπανισιες στροφες ουτε τιποτα.
Με τη μια και ολοι τρεχουμε για την ομαδα...
Εποχές Σάντος.
:pano:
Με Σάντος ούτε σε φιλικό βάλαμε ποτέ 6, ούτε καν στα πέναλτι με τον ρούλη. Άλλη φάση ο Σάντος...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από moican4 »

Όταν λέγαμε για προπονητή- προσωπικότητα που να ξέρουν οι πίκτες τι να κάνουν, κάποιοι μας βρίζανε...
Ξαφνικά ο Γεωργιάδης έγινε καλός, ο Λάζαρ κτλ...

ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ...

Τα υπόλοιπα από το σπίτι...

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Rizla »

sourmenetes έγραψε:Επειδη παω για σινεμα και θα χασω τα παραλειπομενα... :D :D :D :D :D

Παιδες πιστεψτε σε αυτο που δημιουργειται στον ΠΑΟΚ.Οτι και να γινει...
Η ομαδα δουλευει σαν ομαδα πλεον απο τη μπουτικ,τα αποδυτηρια,το γηπεδο,τη μεσημβρια τους παιχτες...
Ειναι πολυτελεια ο κυριουλης στον παγκο.

Η στραβη καποια στιγμη θα ερθει.Ας δουμε λιγο πιο μακρυα και ας αφησουμε την ομαδα στην ησυχια της να δουλεψει.

Τον παιχτη που βλεπω απαλλαγμενο απο ολες τι σκεψεις και τα προβληματα και γουστερω που τον βλεπω ετσι ειναι ο σαλπι και αυτο λεει πολλα...

Τα υπολοιπα πιο μετα....

:pano: :pano: :pano: :pano:

Ρε συ μην πας μετα απο αυτο που ειδες...οτι ταινια και να ειναι θα ξενερωσεις... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από rouki »

Ωχ, ωχ, ωχ, αμάν, αμάν, αμάν...
:lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Δεν ξέρω , τι να γράψω...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rouki την Τρί 23 Ιούλ 2013, 22:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα παίξω τον γκρινιάρη γιατί όλα μας φάνηκαν μαγικά σήμερα
Τι είδαμε;
Μια καλούτσικη Γαλλική ομάδα στο πρώτο μέρος που έπαιξαν οι βασικοί, στο οποίο ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε κατά τύχη (αυτογκολ)
Στο β΄ μέρος οι Γάλλοι έπαιξαν με αναπληρωματικούς, αλλά και πάλι το 3-0 ήταν αυτογκολ. Τα Γαλλάκια στη συνέχεια πέταξαν λευκή πετσέτα , πράγμα που φάνηκε και στο φάουλ 6-0.
Μην περιμένετε οι Ουκρανοί να πάιξουν έτσι. Θα χρειαατεί πίεση 90 λεπτών για να μην δεχθούμε γκολ.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από guardian4 »

Για το αγωνιστικο. Μετα απο ενα χρονο και με εξαιρεση το ματς περσι με αρη που επαιζε ο κοσμος, ειδαμε μπαλα.

Για κερκιδα.Ειχαμε καλουτσικη κερκιδα, πηραμε μια αλφα δοση , με σηκωθηκε η τριχα σε καποιες φασεις κανονικα. ΑΡΡΩΣΤΙΑ. Να παιρνουν και σιγα σιγα χαμπαρι οι καινουργιοι που ηρθαν.

Ο στεφενς ολο παρατηρησεις θα ειναι και η ομαδα δεν πρεπει να παρει στο χαλαρο αυτη τη νικη. Πιστευω θελουμε ΠΟΛΥ δουλεια στην αμυντικη λετουργεια , αλλα και στο δεσιμο του κεντρου με τα εξτρεμ.

Στα θετικα οτι ξυπνησε (τουλ. προς το παρων ο γεωργιαδης).



Ολα αυτα αφορουν το β μερος καθως το Α δεν μπορεσα να το δω.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Rizla »

Καιρο ειχα να χαρω τοσο που βλεπω ΠΑΟΚ.Πραγματικα ομαδα.Θα δουμε πολυ καλες στιγμες φετος στο ΝΑΟ.
Για προβα τζενεραλε το σημερινο ματς ηταν ΣΟΥΠΕΡ.
Το μονο αρνητικο ειναι οτι παιζουμε κεκλεισμενων και η κερκιδα θα ητανε φτιαγμενη μετα το σημερινο και θα γινοτανε κολαση το γηπεδο...Τεσπα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”