Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Εγώ βλέπω πως όσοι πάιζουν είναι ο ένας καλύτερος από τον άλλο. Ακόμη και οι αλλαγές.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ρε του τον φορτωσανε του στεφενς...moican4 έγραψε:Και κάτι ακόμα, οΤζιόλης σήμερα έκανε πολύ καλό παιχνίδι.
Δεν ξέρω τι λένε ορισμένοι, αλλά έκλεψε, μοίρασε και κάλυψε χώρους..
Τζιωλης λαζαρ πολυ καλοι σημερα..
Γατακια και παπαγαλακια θα κρυφτουν συντομα..
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Βλακειες ειναι αυτα που λεγονται και για τον Τζιωλη. Μια χαρα κανει τη δουλεια του ακομα ΚΑΙ επιθετικα ενω ο ρολος του ειναι 90% αμυντικος.moican4 έγραψε:Και κάτι ακόμα, οΤζιόλης σήμερα έκανε πολύ καλό παιχνίδι.
Δεν ξέρω τι λένε ορισμένοι, αλλά έκλεψε, μοίρασε και κάλυψε χώρους..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Οι παιχτες φαινονται σαν εργαλεια μηχανης φετος...
Ο καθενας ειναι ενα γραναζι...Ουτε παραπανισιες στροφες ουτε τιποτα.
Με τη μια και ολοι τρεχουμε για την ομαδα...
Ο καθενας ειναι ενα γραναζι...Ουτε παραπανισιες στροφες ουτε τιποτα.
Με τη μια και ολοι τρεχουμε για την ομαδα...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
O Olise και περσι τον ιδιο συναγωνισμο ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ δεν γινονται αυτα...

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Το φάουλ του Λόρενς ήταν μελετημένο να πάει στον Κατσικά.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΥΟ ΕΝΤΚΑΔΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ;;;;;; ...... ΠΑΡΤΕ ΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΥΟ ΕΝΤΚΑΔΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ;;;;;; ...... ΠΑΡΤΕ ΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
τα έγραφα από την αρχή εγ΄βω πριν ένα χρόνοche4 έγραψε:μετα απ αυτο ας παρει οτι θελει ο γδ αρκει που εφυγε
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
che4 έγραψε:μετα απ αυτο ας παρει οτι θελει ο γδ αρκει που εφυγε
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Το σαιτ αντεχει?

Τωρα μαλιστα...ετσι θα γινει κουβεντα...ετσι χαιρεσε να γραφεις...τωρα μαλιστα...ΜΠΡΑΒΟ...
Πορνη ουεφα με τις ποινες σου...με αδειο γηπεδο θα παιξει αυτη η ομαδα?Ειναι δυνατον?
Τωρα μαλιστα...ετσι θα γινει κουβεντα...ετσι χαιρεσε να γραφεις...τωρα μαλιστα...ΜΠΡΑΒΟ...
Πορνη ουεφα με τις ποινες σου...με αδειο γηπεδο θα παιξει αυτη η ομαδα?Ειναι δυνατον?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rizla την Τρί 23 Ιούλ 2013, 21:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Εποχές Σάντος.sourmenetes έγραψε:Οι παιχτες φαινονται σαν εργαλεια μηχανης φετος...
Ο καθενας ειναι ενα γραναζι...Ουτε παραπανισιες στροφες ουτε τιποτα.
Με τη μια και ολοι τρεχουμε για την ομαδα...
-
arrwstos
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Μακάρι να συνεχίσει η ομάδα έτσι. Πραγματικά ΠΕΤΑΕΙ. Κάντε ρε και την υπέρβαση σε 2 θέσεις να τρελαθούμε τελείως φέτος, δε βλέπετε ότι ομάδα έχει φοβερές προοπτικές; Παρόλα αυτά χαμηλά τη μπάλα τώρα μην πάμε με σκεπτικό για τρίμπαλα με τη Μέταλιστ και βρεθούμε προ εκπλήξεως. Συγκέντρωση - δουλειά - ομαδικότητα και τα μπορούμε όλα φέτος.