Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ρε σεις μπας και αυτοι που ειχαμε δεν ηταν παλτα? 
Ο γεροΛινο κουραστηκε...βγαλτονα ρε Στεφενς εγω θα στα λεω?

Ο γεροΛινο κουραστηκε...βγαλτονα ρε Στεφενς εγω θα στα λεω?
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Φίλε Ριζλα, όταν ξέρεις τι να κάνεις μέσα στο γήπεδο και πως, δείχνεις "αλλιώς"....
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Αυτα να τα πεις στον Δωνη...εμενα με στελντε για μπανιο οταν τον εβριζα...μην θιξουμε τον θεσμο...
ΥΓ:
Μπραβο στα αλανια για τον Λινο...
Ο Στεφενς τουλαχιστον με ακουει...
Μεχρι και κερκιδα θα μας φτιαξει ο Στεφενς να το δειτε...
ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
ΥΓ:
Μπραβο στα αλανια για τον Λινο...
Ο Στεφενς τουλαχιστον με ακουει...
Μεχρι και κερκιδα θα μας φτιαξει ο Στεφενς να το δειτε...
ΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rizla την Τρί 23 Ιούλ 2013, 21:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Μαγική βραδιά!!!!! Μακάρι να επαναληφθεί και σε 1 εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Χαιρομαι που βλεπω ΠΑΟΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
δεν το ειδα το γκολ την τυχη μου μεσα
κόλησε το στρημ και εγραφε: 404 καν νοτ λοουντ 
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
