Μα ποτέ δεν ξέρουμε όλες τις παραμέτρους. Ούτε για τις μεταγραφές γνωρίζουμε όλες τις παραμέτρους, ούτε για τις χορηγίες, ούτε για την εταιρία που σχεδίασε το νέο σήμα, ούτε για το τρόπο που δίνουμε ή παίρνουμε δανεικούς, ούτε για την εκγύμναση των παικτών, ούτε για τη Μεσήμβρια, ούτε για το νέο προπονητικό, ούτε για τα αρχαία κάτω από την Τούμπα και πάει λέγοντας...Sick Bastard έγραψε:...
Το να μη σας αρέσει η φανέλα, δικαίωμά σας, αλλά να μιλάμε για την συμφωνία χωρίς να ξέρουμε όλες τις παραμέτρους τις είναι άλλο πράγμα.
Εδώ μιλάμε αφενός για το αισθητικό κομμάτι και αφετέρου για τη συμπεριφορά που τυγχάνουμε από την NIKE.
Εγώ, που δεν ασχολούμαι και ιδιαίτερα με το αντικείμενο, ομολογώ πως θεωρούσα την NIKE την εταιρία με τα ωραιότερα (μέσα στην απλότητά τους) σχέδια. Διαπίστωσα όμως πως η NIKE σχεδιάζει φανέλες μόνο για 5-6 ομάδες και οι υπόλοιπες ντύνονται από τον σωρό.
Ότι και να μου πει κάποιος, δεν μπορώ να δεχθώ ότι ο ΠΑΟΚ θα φοράει την ίδια φανέλα την οποία ενδεχομένως να φορούν ερασιτεχνικές ομάδες χωριών ή σχολικές ομάδες. Είναι προσβλητικό ρε παιδιά! ΠΑΟΚ είσαι! Βρες μια εταιρία η οποία να σου δείχνει τον ελάχιστο έστω σεβασμό. Η NIKE σε στέλνει να ψωνίσεις από το στοκ στο πανέρι.
Υ.Γ. Στη παρουσίαση, η φωτό της ριγέ με τον σηκωμένο γιακά ήταν μήπως και νομίσουμε ότι πρόκειται για νέο σχέδιο;
