Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Δεν βλέπω κανέναν να σχολιάζει τα φτηνά εισιτήρια στο φιλικό..10 ευρουλάκια και κυριλλέ στην 5-6.
Αλλά να ξέχασα τα εισιτήρια είναι ακριβά και τα μοχίτο στην Χαλκιδική φτηνά.
Αλλά να ξέχασα τα εισιτήρια είναι ακριβά και τα μοχίτο στην Χαλκιδική φτηνά.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Σύμφωνα με το paokweb η ΠΑΕ Απόλλωνα Καλαμαριάς έγραψε στο επίσημο site της για τον φιλικό αγώνα Καλαμαριά - ΠΑΟΚ που θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουλίου στις 21:00 με γενική είσοδο 5,00 €.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
με τετοιους παικτες αν εχουν ορεξη κερδιζεις και μικρους που μαθαινουν διπλα τους ή στη σκια τους....,μιας και το πηγαμε ποντιακα ,γιατι τα φυντανοπα τα μικρα τρανινε σην εβορα.. 
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Κατόπιν επιθυμίας του Χούμπ Στέφενς, που θέλει να δώσει χρόνο συμμετοχής σε όσους ποδοσφαιριστές δεν αγωνιστούν στο φιλικό εναντίον της Νις, οριστικοποιήθηκε σήμερα νέος φιλικός αγώνας εναντίον του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Ο αγώνας θα διεξαχθεί την Παρασκευή 26 Ιουλίου και ώρα 9 στο γήπεδο της Καλαμαριάς.
ΑΠΟ PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ΑΠΟ PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
«Δεκάρι» ο Λούκας και γεύση από Νέτσιντ!
inpaok 21 Ιουλίου, 2013 20:39
Τρία ήταν τα σημαντικά γεγονότα της ανοιχτής προπόνησης που διεξήχθη την Κυριακή. Η προσέλευση του κόσμου που ήταν εντυπωσιακή, το γεγονός ότι ο Στέφενς στο οικογενειακό διπλό χρησιμοποίησε τον Λούκας ως «δεκάρι» και η παρουσία του Νέτσιντ.
Ο Ολλανδός χρησιμοποίησε δύο ενδεκάδες με την μία να αποτελείται από τους θεωρητικά βασικούς: Γλύκο, στην άμυνα δεξιά ο Κίτσιου, αριστερά ο Λίνο, κεντρικούς τους Κατσουράνη και Βίτορ, αμυντικά χαφ, ο Τζιόλης με τον Λάζαρ, στη μεσαία γραμμή ο Γεωργιάδης με τον Λόρενς, Σαλπιγγίδης μπροστά και πίσω από τον «Σάλπι» ο Λούκας, που είχε ρόλο επιτελικού και μία χαμένη ευκαιρία, καθώς έστειλε την μπάλα στο δοκάρι.
Στην άλλη ενδεκάδα, αυτή των θεωρητικά αναπληρωματικών, ήταν οι: Χακόμπο, Κατσικάς, Τζανδάρης, ο Σκόνδρας σε δεξί άκρο της άμυνας και ο Σπυρόπουλος στο αριστερό, Γκαρσία και Κάτσε σαν αμυντικά χαφ, πιο μπροστά και δεξιά ο Γιάννου, από αριστερά ο Ολίσε και ο Βούκιτς πίσω ακριβώς από τον προωθημένο Αθανασιάδη.
Στο ημίχρονο ( διάρκειας 20 λεπτών) αυτού του οικογενειακού διπλού, ο Στέφενς έβαλε μέσα τον Νέτσιντ (αφού πρώτα τον κάλεσε στο κέντρο του γηπέδου και του έδωσε οδηγίες) και ταυτόχρονα τοποθέτησε στην φυσική του θέση τον Λούκας, δηλαδή στα άκρα, και τον Σαλπιγγίδη δίπλα στον Νέτσιντ στην επιθετική γραμμή της ομάδας.
Ο Τσέχος στην ολιγόλεπτη συμμετοχή του στο οικογενειακό διπλό της προπόνησης, έδειξε με την μία την κλάση του με τις κινήσεις του στον χώρο, ενώ είχε και μία καλή ευκαιρία με κεφαλιά ψαράκι.
inpaok 21 Ιουλίου, 2013 20:39
Τρία ήταν τα σημαντικά γεγονότα της ανοιχτής προπόνησης που διεξήχθη την Κυριακή. Η προσέλευση του κόσμου που ήταν εντυπωσιακή, το γεγονός ότι ο Στέφενς στο οικογενειακό διπλό χρησιμοποίησε τον Λούκας ως «δεκάρι» και η παρουσία του Νέτσιντ.
Ο Ολλανδός χρησιμοποίησε δύο ενδεκάδες με την μία να αποτελείται από τους θεωρητικά βασικούς: Γλύκο, στην άμυνα δεξιά ο Κίτσιου, αριστερά ο Λίνο, κεντρικούς τους Κατσουράνη και Βίτορ, αμυντικά χαφ, ο Τζιόλης με τον Λάζαρ, στη μεσαία γραμμή ο Γεωργιάδης με τον Λόρενς, Σαλπιγγίδης μπροστά και πίσω από τον «Σάλπι» ο Λούκας, που είχε ρόλο επιτελικού και μία χαμένη ευκαιρία, καθώς έστειλε την μπάλα στο δοκάρι.
Στην άλλη ενδεκάδα, αυτή των θεωρητικά αναπληρωματικών, ήταν οι: Χακόμπο, Κατσικάς, Τζανδάρης, ο Σκόνδρας σε δεξί άκρο της άμυνας και ο Σπυρόπουλος στο αριστερό, Γκαρσία και Κάτσε σαν αμυντικά χαφ, πιο μπροστά και δεξιά ο Γιάννου, από αριστερά ο Ολίσε και ο Βούκιτς πίσω ακριβώς από τον προωθημένο Αθανασιάδη.
Στο ημίχρονο ( διάρκειας 20 λεπτών) αυτού του οικογενειακού διπλού, ο Στέφενς έβαλε μέσα τον Νέτσιντ (αφού πρώτα τον κάλεσε στο κέντρο του γηπέδου και του έδωσε οδηγίες) και ταυτόχρονα τοποθέτησε στην φυσική του θέση τον Λούκας, δηλαδή στα άκρα, και τον Σαλπιγγίδη δίπλα στον Νέτσιντ στην επιθετική γραμμή της ομάδας.
Ο Τσέχος στην ολιγόλεπτη συμμετοχή του στο οικογενειακό διπλό της προπόνησης, έδειξε με την μία την κλάση του με τις κινήσεις του στον χώρο, ενώ είχε και μία καλή ευκαιρία με κεφαλιά ψαράκι.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
ρε σεις κανενας που να πηγε στην προπονηση να μας πει κανα δυο λογια δεν υπαρχει?
ο γλυκος γιατι με τους βασικους οεο?
ο νεσιντ σε τι κατασταση εδειξε?
ο γλυκος γιατι με τους βασικους οεο?
ο νεσιντ σε τι κατασταση εδειξε?
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ασε ο εφιαλτης γινεται ολο και χειροτερος,βλεπω στον υπνο μου προκριματικο τσου λου με Γλυκο,Κιτσιου,Γεωργιαδη και Λωρενς εξτρεμ.(δεν κατηγορω τον Στεφενς,μην παρεξηγηθω)
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
με 2 λόγια despe ο ΠΑΟΚ δείχνει λίγο καλύτερος από πέρσι στο θέμα πειθαρχίας και κυρίως μεσοαμυντικά.desperando έγραψε:ρε σεις κανενας που να πηγε στην προπονηση να μας πει κανα δυο λογια δεν υπαρχει?
ο γλυκος γιατι με τους βασικους οεο?
ο νεσιντ σε τι κατασταση εδειξε?
μεσοεπιθετικά κάνουμε παιχνίδι χωρίς φαντασία
τα ίδια και τα ίδια. πλαγιοκόπηση μήπως και βγει σέντρα
- ο κατσικάς ακόμα και στις ασκήσεις της προπόνησης έχει πολύ κακές μεταβιβάσεις
- ο κλάους ακόμα και στις ασκήσεις της προπόνησης δείχνει την πολύ κακή πρώτη επαφή του
- ο δεληγιαννίδης με εξέπληξε με τη οξυδέρκειά του καθόλη τη διάρκεια της προπόνησης
στο διπλό που παίχτηκε σε όλο το γήπεδο:
- ο πόποβιτς έκανε κάτι τσαρλατανιές και ο χουμπ του τα ψαλε
- ο ολίσε τα άκουσε κι αυτός, αλλά τον έπαιξε αρκετά σκληρά ο κίτσιου, ο οποίος σε ένα σπριντ τον έφτασε και τον πέταξε με τον ώμο και 2 μέτρα στο τζατζάρισμα
- ο λούκας δεν είναι με τίποτα 10άρι. δεν έχει την κάθετη πάσα, ούτε την απαιτούμενη ευελιξία. θέλει χώρο στα πλάγια
- ο γκαρσία με τη συνηθισμένη απλότητά του ξεκλειδώνει το παιχνίδι μας στην αναμπουμπούλα
- ο λάζαρ μάλλον θα είναι ο playmaker φέτος και βλέπω να κάνει μεγάλα παιχνίδια
- ο νέσιντ δεν τροφοδοτήθηκε, αλλά πρόλαβε να δείξει ότι παίζει καλά πλάτη και σπάει τη μπάλα με ευκολία. ωστόσο φαίνεται παίχτης που παίζει στητός και όχι τόσο με κίνηση.
αυτά φυσικά είναι συμπεράσματα από προπόνηση έτσι, μην τρελαθούμε.
επισφαλή 100%
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Δοκιμές γίνονται. Ακόμη και η ενδεκάδα που ο Ολλανδός έχει στο μυαλό του να ξεκινήσει εναντίον της Μέταλιστ, μπορεί να αλλάξει 10 φορές μέσα στις επόμενες 10 μέρες. Είναι πολύς χρόνος για να δει τους παίκτες χωρίς το σφύξιμο της προετοιμασίας.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
εμένα αυτό που με ανησυχεί είναι ότι σε όλη την προετοιμασία δουλεύει το 4-4-2
και φοβάμαι ότι με αυτό θα ξεκινήσει τη χρονιά...
σύστημα που δε μας πάει καθόλου
και φοβάμαι ότι με αυτό θα ξεκινήσει τη χρονιά...
σύστημα που δε μας πάει καθόλου
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Εμενα αυτο που με προβληματιζει ειναι το γεγονος οτι ενω θεωρητικα στοχευαμε φετος σε μεταγραφες εντεκαδατων η ποιοτητα των νεοαποκτηθεντων τουλαχιστον μεχρι τωρα τους φερνει λιγο πανω η κατω απο αυτους που βρηκαν στην ομαδα.Οι περισσοτεροι απο εμας περιμεναν φετος μια εντεκαδα με 8 νεους παικτες,παικτες με ξεκαθαρη διαφορα επιπεδου απο τους υπολοιπους και μεχρι τωρα αυτο φανταζει ουτοπικο.