Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Odi »

Δεν βλέπω κανέναν να σχολιάζει τα φτηνά εισιτήρια στο φιλικό..10 ευρουλάκια και κυριλλέ στην 5-6.

Αλλά να ξέχασα τα εισιτήρια είναι ακριβά και τα μοχίτο στην Χαλκιδική φτηνά.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Όλοι διαρκείας έχουμε βρε :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σύμφωνα με το paokweb η ΠΑΕ Απόλλωνα Καλαμαριάς έγραψε στο επίσημο site της για τον φιλικό αγώνα Καλαμαριά - ΠΑΟΚ που θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουλίου στις 21:00 με γενική είσοδο 5,00 €.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μάλλον για να δοκιμαστεί ο Αιμαρ...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από nikolasf »

Ο Παύλος ο Αιμαρίδης σε παρακαλώ!!!!!
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από karlat85 »

Μωσε
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από MANIAKOS »

με τετοιους παικτες αν εχουν ορεξη κερδιζεις και μικρους που μαθαινουν διπλα τους ή στη σκια τους....,μιας και το πηγαμε ποντιακα ,γιατι τα φυντανοπα τα μικρα τρανινε σην εβορα.. :D
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από desperando »

Κατόπιν επιθυμίας του Χούμπ Στέφενς, που θέλει να δώσει χρόνο συμμετοχής σε όσους ποδοσφαιριστές δεν αγωνιστούν στο φιλικό εναντίον της Νις, οριστικοποιήθηκε σήμερα νέος φιλικός αγώνας εναντίον του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Ο αγώνας θα διεξαχθεί την Παρασκευή 26 Ιουλίου και ώρα 9 στο γήπεδο της Καλαμαριάς.

ΑΠΟ PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

«Δεκάρι» ο Λούκας και γεύση από Νέτσιντ!

inpaok 21 Ιουλίου, 2013 20:39

Τρία ήταν τα σημαντικά γεγονότα της ανοιχτής προπόνησης που διεξήχθη την Κυριακή. Η προσέλευση του κόσμου που ήταν εντυπωσιακή, το γεγονός ότι ο Στέφενς στο οικογενειακό διπλό χρησιμοποίησε τον Λούκας ως «δεκάρι» και η παρουσία του Νέτσιντ.
Ο Ολλανδός χρησιμοποίησε δύο ενδεκάδες με την μία να αποτελείται από τους θεωρητικά βασικούς: Γλύκο, στην άμυνα δεξιά ο Κίτσιου, αριστερά ο Λίνο, κεντρικούς τους Κατσουράνη και Βίτορ, αμυντικά χαφ, ο Τζιόλης με τον Λάζαρ, στη μεσαία γραμμή ο Γεωργιάδης με τον Λόρενς, Σαλπιγγίδης μπροστά και πίσω από τον «Σάλπι» ο Λούκας, που είχε ρόλο επιτελικού και μία χαμένη ευκαιρία, καθώς έστειλε την μπάλα στο δοκάρι.
Στην άλλη ενδεκάδα, αυτή των θεωρητικά αναπληρωματικών, ήταν οι: Χακόμπο, Κατσικάς, Τζανδάρης, ο Σκόνδρας σε δεξί άκρο της άμυνας και ο Σπυρόπουλος στο αριστερό, Γκαρσία και Κάτσε σαν αμυντικά χαφ, πιο μπροστά και δεξιά ο Γιάννου, από αριστερά ο Ολίσε και ο Βούκιτς πίσω ακριβώς από τον προωθημένο Αθανασιάδη.
Στο ημίχρονο ( διάρκειας 20 λεπτών) αυτού του οικογενειακού διπλού, ο Στέφενς έβαλε μέσα τον Νέτσιντ (αφού πρώτα τον κάλεσε στο κέντρο του γηπέδου και του έδωσε οδηγίες) και ταυτόχρονα τοποθέτησε στην φυσική του θέση τον Λούκας, δηλαδή στα άκρα, και τον Σαλπιγγίδη δίπλα στον Νέτσιντ στην επιθετική γραμμή της ομάδας.
Ο Τσέχος στην ολιγόλεπτη συμμετοχή του στο οικογενειακό διπλό της προπόνησης, έδειξε με την μία την κλάση του με τις κινήσεις του στον χώρο, ενώ είχε και μία καλή ευκαιρία με κεφαλιά ψαράκι.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από desperando »

ρε σεις κανενας που να πηγε στην προπονηση να μας πει κανα δυο λογια δεν υπαρχει?
ο γλυκος γιατι με τους βασικους οεο?
ο νεσιντ σε τι κατασταση εδειξε?
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από joshua »

Ασε ο εφιαλτης γινεται ολο και χειροτερος,βλεπω στον υπνο μου προκριματικο τσου λου με Γλυκο,Κιτσιου,Γεωργιαδη και Λωρενς εξτρεμ.(δεν κατηγορω τον Στεφενς,μην παρεξηγηθω)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από danirifle »

desperando έγραψε:ρε σεις κανενας που να πηγε στην προπονηση να μας πει κανα δυο λογια δεν υπαρχει?
ο γλυκος γιατι με τους βασικους οεο?
ο νεσιντ σε τι κατασταση εδειξε?
με 2 λόγια despe ο ΠΑΟΚ δείχνει λίγο καλύτερος από πέρσι στο θέμα πειθαρχίας και κυρίως μεσοαμυντικά.
μεσοεπιθετικά κάνουμε παιχνίδι χωρίς φαντασία
τα ίδια και τα ίδια. πλαγιοκόπηση μήπως και βγει σέντρα

- ο κατσικάς ακόμα και στις ασκήσεις της προπόνησης έχει πολύ κακές μεταβιβάσεις
- ο κλάους ακόμα και στις ασκήσεις της προπόνησης δείχνει την πολύ κακή πρώτη επαφή του
- ο δεληγιαννίδης με εξέπληξε με τη οξυδέρκειά του καθόλη τη διάρκεια της προπόνησης

στο διπλό που παίχτηκε σε όλο το γήπεδο:

- ο πόποβιτς έκανε κάτι τσαρλατανιές και ο χουμπ του τα ψαλε
- ο ολίσε τα άκουσε κι αυτός, αλλά τον έπαιξε αρκετά σκληρά ο κίτσιου, ο οποίος σε ένα σπριντ τον έφτασε και τον πέταξε με τον ώμο και 2 μέτρα στο τζατζάρισμα
- ο λούκας δεν είναι με τίποτα 10άρι. δεν έχει την κάθετη πάσα, ούτε την απαιτούμενη ευελιξία. θέλει χώρο στα πλάγια
- ο γκαρσία με τη συνηθισμένη απλότητά του ξεκλειδώνει το παιχνίδι μας στην αναμπουμπούλα
- ο λάζαρ μάλλον θα είναι ο playmaker φέτος και βλέπω να κάνει μεγάλα παιχνίδια
- ο νέσιντ δεν τροφοδοτήθηκε, αλλά πρόλαβε να δείξει ότι παίζει καλά πλάτη και σπάει τη μπάλα με ευκολία. ωστόσο φαίνεται παίχτης που παίζει στητός και όχι τόσο με κίνηση.

αυτά φυσικά είναι συμπεράσματα από προπόνηση έτσι, μην τρελαθούμε.
επισφαλή 100%
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από hitman »

Δοκιμές γίνονται. Ακόμη και η ενδεκάδα που ο Ολλανδός έχει στο μυαλό του να ξεκινήσει εναντίον της Μέταλιστ, μπορεί να αλλάξει 10 φορές μέσα στις επόμενες 10 μέρες. Είναι πολύς χρόνος για να δει τους παίκτες χωρίς το σφύξιμο της προετοιμασίας.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από danirifle »

εμένα αυτό που με ανησυχεί είναι ότι σε όλη την προετοιμασία δουλεύει το 4-4-2
και φοβάμαι ότι με αυτό θα ξεκινήσει τη χρονιά...

σύστημα που δε μας πάει καθόλου
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από joshua »

Εμενα αυτο που με προβληματιζει ειναι το γεγονος οτι ενω θεωρητικα στοχευαμε φετος σε μεταγραφες εντεκαδατων η ποιοτητα των νεοαποκτηθεντων τουλαχιστον μεχρι τωρα τους φερνει λιγο πανω η κατω απο αυτους που βρηκαν στην ομαδα.Οι περισσοτεροι απο εμας περιμεναν φετος μια εντεκαδα με 8 νεους παικτες,παικτες με ξεκαθαρη διαφορα επιπεδου απο τους υπολοιπους και μεχρι τωρα αυτο φανταζει ουτοπικο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”