Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μόλις ανακοινώθηκε η απόφαση του CAS όμως..
Η Φενέρ κανονικά.. είμαστε στους αδύναμους τελειωτικά..
Εξωτικό και γκαντέμικο Eindhoven ερχόμαστε.
ΠΑΟΚ είσαι.. ποτέ τύχη σε κλήρωση.
Η Φενέρ κανονικά.. είμαστε στους αδύναμους τελειωτικά..
Εξωτικό και γκαντέμικο Eindhoven ερχόμαστε.
ΠΑΟΚ είσαι.. ποτέ τύχη σε κλήρωση.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
"Με το έτσι, με το θέλω, το πρωτάθλημα το έχουνε στημένο, γιαυτό ΠΑΟΚ παίξε τόπι να παραμιλάει όλη η Ευρώπη..."
ΠΑΟΚ γάμα τον ολυμπιακό γιατί αυτούς τους γράφουμε στα @@ μας τα δυό
ΠΑΟΚ γάμα τον ολυμπιακό γιατί αυτούς τους γράφουμε στα @@ μας τα δυό
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Οπως και να χει το πραγμα ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ εχει τη δυνατοτητα να αντιμετωπισει τους αντιπαλους...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
http://www.tas-cas.org/newsParolos έγραψε:Μόλις ανακοινώθηκε η απόφαση του CAS όμως..
Η Φενέρ κανονικά.. είμαστε στους αδύναμους τελειωτικά..
Εξωτικό και γκαντέμικο Eindhoven ερχόμαστε.
ΠΑΟΚ είσαι.. ποτέ τύχη σε κλήρωση.
εγω δεν βλεπω καμια ανακοινωση με σημερινη ημερομηνια , μονο την χθεσινη οπου λεει για την αιτηση και οχι ανακοινωση.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Από inpaok η photo του CAS:

Το λέει καθαρά.
Το μόνο που παίζει τώρα είναι οτι μετά την κλήρωση μπορεί τη θέση της Φενέρ να την πάρει η Μπούρσα.
Όπως και να χει εμείς είμαστε οι χαμένοι της υπόθεσης.
John Serres:
http://www.tas-cas.org/en/infogenerales ... 92-15-1-1/

Το λέει καθαρά.
Το μόνο που παίζει τώρα είναι οτι μετά την κλήρωση μπορεί τη θέση της Φενέρ να την πάρει η Μπούρσα.
Όπως και να χει εμείς είμαστε οι χαμένοι της υπόθεσης.
John Serres:
http://www.tas-cas.org/en/infogenerales ... 92-15-1-1/
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δε λεει και για τη μπεσικτας??Ή μου φαινεται???
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
και για την Μπεσικτας λεει...
στην ουσια παγωνει την τιμωρια μεχρι να βγει η οριστικη αποφαση μεχρι τις 28 για Φενερ και 30 για Μπεσικτας...
Η μονη τυχη θα ειναι τωρα να πεσουμε πανω τους...
στην ουσια παγωνει την τιμωρια μεχρι να βγει η οριστικη αποφαση μεχρι τις 28 για Φενερ και 30 για Μπεσικτας...
Η μονη τυχη θα ειναι τωρα να πεσουμε πανω τους...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Οριστικη αποφαση κατα την οποια θα παρει τη θεση της με αυτον που εχει κληρωθει???
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
28 και 30 αυγουστου ?Maxmad έγραψε:και για την Μπεσικτας λεει...
στην ουσια παγωνει την τιμωρια μεχρι να βγει η οριστικη αποφαση μεχρι τις 28 για Φενερ και 30 για Μπεσικτας...
Η μονη τυχη θα ειναι τωρα να πεσουμε πανω τους...
μεχρι τοτε θα εχουν γινει και οι αγωνες της επομενης φασης λογικα
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
δηλαδη αν καταλαβα καλα κληρωνεται με καποιον η φενερ(εμεις κανονικα στους αδυνατους), και ΑΜΑ αποκλειστει απο την ουεφα τη θεση της την παιρνει η μπουρσασπορτ? ασχετα αν ειναι πολυ πιο κατω απο τον ΠΑΟΚ στη βαθμολογια.
δηλαδη μπορει στο τελος να παιξουν μπουρσα-νορτζελαντ και εμεις που εχουμε παραπανω ποντους στην ουεφα να παιξουμε με καμια ζενιτ.
αντε γ@μησου ουεφα. καραγκιοζηδες. παρακαλαω να τυχουμε με τους τουρκους και να μην τιμωρηθουν τελικα να τους γ@μησουμε εμεις.

δηλαδη μπορει στο τελος να παιξουν μπουρσα-νορτζελαντ και εμεις που εχουμε παραπανω ποντους στην ουεφα να παιξουμε με καμια ζενιτ.
αντε γ@μησου ουεφα. καραγκιοζηδες. παρακαλαω να τυχουμε με τους τουρκους και να μην τιμωρηθουν τελικα να τους γ@μησουμε εμεις.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Η Φενερ θα ειναι στην κληρωση.
Οποτε βγει η τελικη αποφαση ΛΟΓΙΚΑ αυτα που θα συμβουν ειναι 2:
1. αμα βγει μετα απο καποια προκριση της, τοτε την θεση της θα παρει η ομαδα που απέκλεισε. (οπως με Ολυμπιακο Βολου που ειχε γινει, περυσυ ή προπερσι)
2. αμα βγει πριν παιξει καποιο ματς τοτε θα αντικασταθει. πχ με την Μπουρσα αλλα και παλι εξαρταται τι ματς θα εχει δωσει κι αυτη...
Η αποφαση της δινει απλα το δικαιωμα στην κληρωση... δεν ειναι οριστικο οτι δεν θα τιμωρηθει αργοτερα...
Οποτε βγει η τελικη αποφαση ΛΟΓΙΚΑ αυτα που θα συμβουν ειναι 2:
1. αμα βγει μετα απο καποια προκριση της, τοτε την θεση της θα παρει η ομαδα που απέκλεισε. (οπως με Ολυμπιακο Βολου που ειχε γινει, περυσυ ή προπερσι)
2. αμα βγει πριν παιξει καποιο ματς τοτε θα αντικασταθει. πχ με την Μπουρσα αλλα και παλι εξαρταται τι ματς θα εχει δωσει κι αυτη...
Η αποφαση της δινει απλα το δικαιωμα στην κληρωση... δεν ειναι οριστικο οτι δεν θα τιμωρηθει αργοτερα...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τωρα αντιπαλοι πιθανοι ειναι η ζενιτ,φενερ,λυον,μεταλιστ και αιτχοφεν???
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αυτό με κάθε επιφύλαξη παίρνοντας ως παράδειγμα από πέρσυ την Τρανζοσπορ που έπαιξε από το πουθενά ομίλους.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αμα κληρωθούμεμε τους τούρκους θα περάσουμε κανονικά για!!!!
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και η απόφαση δεν θα έχει πια σημασία!!!!!!

Η ιστορία επαναλαμβάνεται και η απόφαση δεν θα έχει πια σημασία!!!!!!