Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από pariz »

gergeo4 έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Πρέπει να επισημάνουμε τον πανηγυρισμό του Γκαρσία, μαζί με ολη την ομάδα, στο γκολ του Βούκιτς.
Φαίνεται, οταν δεν χτυπάει αυτός τα φαουλ, τα γκολ δεν μετράνε.
Η ομάδα πάνω απόλα.
κ γω το προσεξα αυτο..
Τι ακριβως εγινε γιατι το εχασα

Κατα τ' αλλα να σταλθει παρακαλω απο την ΠΑΕ ενα βιντεακι στο κ. Δονι με 11 αυτοματισμους αναπτυξης.
Ετσι γιατι ειμαστε large, να μαθει και αυτος καποια πραγματα..
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10277
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από barlow4 »

gergeo4 έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Πρέπει να επισημάνουμε τον πανηγυρισμό του Γκαρσία, μαζί με ολη την ομάδα, στο γκολ του Βούκιτς.
Φαίνεται, οταν δεν χτυπάει αυτός τα φαουλ, τα γκολ δεν μετράνε.
Η ομάδα πάνω απόλα.
κ γω το προσεξα αυτο..
=l.f.e
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τρίπλα ο Κατσικάς λες και είναι Μεκενμπάουερ!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Ποιος Ζινταν ρε ..Κατσικάς. :D
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

barlow4 έγραψε:
gergeo4 έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Πρέπει να επισημάνουμε τον πανηγυρισμό του Γκαρσία, μαζί με ολη την ομάδα, στο γκολ του Βούκιτς.
Φαίνεται, οταν δεν χτυπάει αυτός τα φαουλ, τα γκολ δεν μετράνε.
Η ομάδα πάνω απόλα.
κ γω το προσεξα αυτο..
=l.f.e
:lol: :lol: :lol: :lol:
ΑποστόληςΑ έγραψε:Τρίπλα ο Κατσικάς λες και είναι Μεκενμπάουερ!
8-)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

MANIAKOS έγραψε:ποζα
thx
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Χίλια μπράβο στον τσάκαλο που προσπαθεί να κάνει κερκίδα!
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από dimbar »

barlow4 έγραψε:
gergeo4 έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Πρέπει να επισημάνουμε τον πανηγυρισμό του Γκαρσία, μαζί με ολη την ομάδα, στο γκολ του Βούκιτς.
Φαίνεται, οταν δεν χτυπάει αυτός τα φαουλ, τα γκολ δεν μετράνε.
Η ομάδα πάνω απόλα.
κ γω το προσεξα αυτο..
=l.f.e
What does LFE stand for?
Your abbreviation search returned 15 meanings


* LFE Laboratory for Electronics Inc.
* LFE Laminar Flow Element
* LFE Landing Field Elevation (airport elevation)
* LFE Large Final Emitter (environment)
* LFE Lead Field Engineer
* LFE League Football Education (UK)
* LFE Lean Front End (software)
* LFE Learning From Experience
* LFE Leicester, Forest, East
* LFE Live Fire Exercise
* LFE Loss of Future Earnings
* LFE Love for Ever
* LFE Low Frequency Effects
* LFE Low Frequency Encoding (subwoofer sound channel on Dolby Digital 5.1 format)
* LFE Lowest Flood Elevation
:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

O Γιάνου πέφτει λες και τον χτύπησαν με όλμο
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

barlow4 έγραψε:
gergeo4 έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Πρέπει να επισημάνουμε τον πανηγυρισμό του Γκαρσία, μαζί με ολη την ομάδα, στο γκολ του Βούκιτς.
Φαίνεται, οταν δεν χτυπάει αυτός τα φαουλ, τα γκολ δεν μετράνε.
Η ομάδα πάνω απόλα.
κ γω το προσεξα αυτο..
=l.f.e
Τριποντο απ'το κεντρο ο Ken!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Γιακουμής χωρίς λάθος
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ωραίος ο Γιακουμής.
Όχι μόνο στα φετινά φιλικά, αλλά γενικά, όσο τον έχω δει.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από nikolasf »

Και επειδή ως τώρα πάιζαμε δίχως φορ ... Μπήκε τώρα ο Σ.Α. :mrgreen:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Η ομάδα προσπαθεί να παίξει επιθετικό ποδόσφαιρο, με κινήσεις στο χώρο και (γρήγορη; ) κυκλοφορία της μπάλας.
Είναι νωρίς, δεν έχει ολοκληρωθεί το roster, αλλά θα το δούμε αυτό.
Ούτε 1 μήνα προπονήσεων έχει συμπληρώσει η ομάδα, μην περιμένετε πολλά!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από moican4 »

Έχει δρόμο ακόμα η ομάδα αλλά είμαστε ακόμα σε περίοδο προετοιμασίας.
Στην συνολική εικόνα του αγώνα, καλά πήγαν οι Σκονδρας, Γκαρσία, Βούκιτς, Γεωργιάδης και ο Σπυρόπουλος.
Ο Λούκας θα ανεβάσει την ομάδα όταν ετοιμαστεί και φαίνεται πως συνεργάζεται αρμονικά με τον Βούκιτς.

Μετά από 8-9 επίσημα παιχνίδια θα έχουμε εικόνα από τον φετινό ΠΑΟΚ πάντως προσωπικά είμαι ικανοποιημένος.
Το ζητούμενο είναι να βρούμε ρυθμό και αυτό γίνεται..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”