Τι ακριβως εγινε γιατι το εχασαgergeo4 έγραψε:κ γω το προσεξα αυτο..KOSTAS54 έγραψε:Πρέπει να επισημάνουμε τον πανηγυρισμό του Γκαρσία, μαζί με ολη την ομάδα, στο γκολ του Βούκιτς.
Φαίνεται, οταν δεν χτυπάει αυτός τα φαουλ, τα γκολ δεν μετράνε.
Η ομάδα πάνω απόλα.
Κατα τ' αλλα να σταλθει παρακαλω απο την ΠΑΕ ενα βιντεακι στο κ. Δονι με 11 αυτοματισμους αναπτυξης.
Ετσι γιατι ειμαστε large, να μαθει και αυτος καποια πραγματα..