Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Δωνη να μεινεις ανεργος για παντα
Ουτε καν βοηθος του μυρτσου
Ουτε καν βοηθος του μυρτσου
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
οντως περαν απο το ποτενσιοναλ του Λουκας...οι αλλοι που πηραμε ειναι οντως καλοι παικτες αλλα απλα καλοι..Κανενας δεν ειναι ουτε Παμπλο ουτε Κονδορ ουτε τζεμπουρ...καλος και ο Τζιολης σαν 6αρι...καλοι και οι ιβηρες ειδικα ο Βιτορ μπορει να σου βγαλει και μεγαλο κερδος...καλος και ο σπυροπ ...αλλα εως εκει...
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Τωρα καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα του ΠΑΟΚ. σαυτο το φορουμ ενα 50% για να μην πω περισσοτερο ειναι καταστροφικοι κ συγνωμη για την εκφραση πουθεναδες. Περιμενετε με την πρωτη ευκαιρια να κραξετε παιχτεσ προπονητη διοικηση ( καλα για οπαδους ασ μη το συζητησω). χασαμε ενα φιλικο .. ε ΚΑΙ? δηλαδη στα αλλα 2 ολα καλα τωρα βγηκαν αδυναμιες κλπ.. προετοιμασια ειναι αν εχετε παιξει μπαλα εστω κ σε γ τοπικο θα επρεπε να γνωριζετε καποια απλα πραγματα. Α! αν αυριο κερδισουμε κανα 5-0 βγειτε κ καντε τουσ παιχτεσ μπαρτσελονα.. ελεος πια
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Οπως ειπαμε οτι καλη η αποδοση στα προηγουμενα φιλικα αλλα μη βιαζομαστε και σημερα κακη αποδοση αλλα μη βιαζομαστε.
Πραγματα δουλευουν και σοβαρος λογος που διαλεξαν τη συγκεκριμενη ομαδα ειναι οτι θελανε να δουνε πως ανταποκρινεται η ομαδα σε κλειστη αμυνα.Εδειξε και παλι προβληματα αλλα ακομα δουλευουν.
Πραγματα δουλευουν και σοβαρος λογος που διαλεξαν τη συγκεκριμενη ομαδα ειναι οτι θελανε να δουνε πως ανταποκρινεται η ομαδα σε κλειστη αμυνα.Εδειξε και παλι προβληματα αλλα ακομα δουλευουν.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Το συμπερασμα απο τα τρια πρωτα φιλικα ειναι οτι το γαυρο κ τον αστερα τους εχουμε για πλακα αλλα με την καλλονη δε μας βλεπω καλα..
-
PAOK_Orestiada
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:46
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Αυτό ήταν τέλος.
Φέτος πάλι θα παλεύουμε να μπούμε στα Play off!
Φέτος πάλι θα παλεύουμε να μπούμε στα Play off!
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
barlow4 έγραψε:Το συμπερασμα απο τα τρια πρωτα φιλικα ειναι οτι το γαυρο κ τον αστερα τους εχουμε για πλακα αλλα με την καλλονη δε μας βλεπω καλα..
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
barlow4 έγραψε:Το συμπερασμα απο τα τρια πρωτα φιλικα ειναι οτι το γαυρο κ τον αστερα τους εχουμε για πλακα αλλα με την καλλονη δε μας βλεπω καλα..
και να μην βαζουμε γκαρσια μεσα ειναι αργος και μαυρη γατα. 1η συμμετοχη μετα απο 4 μηνες απραξιας και χασαμε!!!
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Δεν παλεψαμε να μπουμε ρε αδερφε,να βγουμε παλεψαμε.ΠΑΟΚΑΡΑ εισαι τρελααααααPAOK_Orestiada έγραψε:Αυτό ήταν τέλος.
Φέτος πάλι θα παλεύουμε να μπούμε στα Play off!
-
PAOK_Orestiada
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:46
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
adam04 έγραψε:Δεν παλεψαμε να μπουμε ρε αδερφε,να βγουμε παλεψαμε.ΠΑΟΚΑΡΑ εισαι τρελααααααPAOK_Orestiada έγραψε:Αυτό ήταν τέλος.
Φέτος πάλι θα παλεύουμε να μπούμε στα Play off!![]()
Χαχα, σωστός!
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Σήμερα νομίζω παίξαμε αρκετά καλύτερα από προχθές,άσχετα με το αποτέλεσμα.sourmenetes έγραψε:Οπως ειπαμε οτι καλη η αποδοση στα προηγουμενα φιλικα αλλα μη βιαζομαστε και σημερα κακη αποδοση αλλα μη βιαζομαστε.
Πραγματα δουλευουν και σοβαρος λογος που διαλεξαν τη συγκεκριμενη ομαδα ειναι οτι θελανε να δουνε πως ανταποκρινεται η ομαδα σε κλειστη αμυνα.Εδειξε και παλι προβληματα αλλα ακομα δουλευουν.
Το δείχνει και ο αριθμός των καθαρών ευκαιριών που κάναμε,ιδίως στο πρώτο ημίχρονο.
ΥΓ Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφτηκε παραπάνω,ότι μεσοεπιθετικά ΕΝΑΣ παικτης μόνο προστέθηκε και όταν λείπει αυτός,είμαστε η περσινή ομάδα με σούπερ προπονητή.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
αυτό ελπίζω να είναι χούμορbarlow4 έγραψε:Δωνη να μεινεις ανεργος για παντα
Ουτε καν βοηθος του μυρτσου
στα του ματς, ξεχώρισε για το πάθος του ο λόρενς, ο οποίος όμως δεν κάνει για γραμμή. ίσως μόνο σε 4-4-2 να έρχεται από τη γραμμή προς το κέντρο, όπως έκανε κάποτε ο σορλέν
αρνητικός πρωταγωνιστής για μένα ήταν ο τζιόλης, ο οποίος κάνει αυτό που θα μπορούσε να κάνει και ένα 10χρονο. να δίνει παράλληλες πάσες στα 10 μέτρα, ή πάσες πίσω στα σέντερ μπακ. είναι απίστευτα αργός και ίσως γι αυτό κατεβαίνει σαν τρίτο στόπερ κάποιες φορές. θεωρώ ότι είναι η χειρότερη και η πιο αχρείαστη μεταγραφή μας.
ο ολίσε ναι μεν είναι τσαρλατάνος, αλλά είναι ο μόνος που δίνει λίγη φινέτσα στην ομάδα. ο μόνος που σπάει τη μέση του. οι περισσότεροι είναι εκνευριστικά μονοκόμματοι.
απορώ γιατί προτιμήσαμε αυτόν και όχι τον σισοκό που είναι κλάσεις ουσιαστικότερος. και όχι, δεν πιστεύω ότι τον έκοψε ο στέφενς.
ο σαλπιγγίδης πρέπει να έρχεται από τον πάγκο και ο κλάους δε μπορεί να μας δώσει το πρωτάθλημα
συμπερασματικά η ομάδα πρέπει να βρει λύση απέναντι σε "ταμπούρια", όπως έπαιξαν σήμερα οι τσέχοι. η λύση είναι μία. μεταγραφές παιχτών με τεχνική και ευελιξία
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ο Τζιώλης μοιράζει ωραία το παιχνίδι,όπως είδαμε και στα 2 τελευταία ματς,αλλά είναι τραγικά αργός και βαρύς.
Με τέτοιο συνωστισμό στο 6άρι,δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να αποκτηθεί,δεν ήταν προτεραιότητα.
Με τέτοιο συνωστισμό στο 6άρι,δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να αποκτηθεί,δεν ήταν προτεραιότητα.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ο τζιολη ς με γρηγορα ακρα και λαζαρ διπλα του θα φανει π χρησιμος πιστευω....τωρα που απο δημιουργια και ενα εναντιον ενος πασχουμε...φαινεται προβληματικος...
Συμφωνω με Ντανιρ....ο σαλπι παγκο..ο Κλαους επισης.....στην 11αδα που χα κανει...με προβληματιζουν οι κοκκινες θεσεις...που μως ειναι 3 στις 4 μπροστα,,
--------------Χακομπο--------------------
σκονδρας----Κατσουρ----βιτορ----Λινο
---------Τζιολης--------Λαζαρ-------
ολισε........Μπαμ------------------Λουκας
------------Μπαμ2-----------
Συμφωνω με Ντανιρ....ο σαλπι παγκο..ο Κλαους επισης.....στην 11αδα που χα κανει...με προβληματιζουν οι κοκκινες θεσεις...που μως ειναι 3 στις 4 μπροστα,,
--------------Χακομπο--------------------
σκονδρας----Κατσουρ----βιτορ----Λινο
---------Τζιολης--------Λαζαρ-------
ολισε........Μπαμ------------------Λουκας
------------Μπαμ2-----------