Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΣΠΡΑ ΣΥΝΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ΜΟΥ.
ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΚΡΙ!!!!!!!
ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΚΡΙ!!!!!!!
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ο Κίτσιου δεν νομίζω ότι πρέπει να φύγει. Έχει τρομερή ευχέρια να παίζει σε διάφορες θέσεις.
Φυσικά έχει αρκετά κενά, αλλά μπορεί να εξελιχτεί σε πολύτιμο εργαλείο κατα την διάρκεια μιας σεζόν και ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες ενός...λάτρη της εργατιάς και του θάρρους!
ΥΓ: Με την Ανζί ήταν πιο πολύ ένα ξεμούδιασμα, ειδικά για τους Ρώσσους ήταν πιο πολύ ένα φιλικό 5χ5. Με την Κοπεγχάγη αντίθετα είχες τη δυνατότητα να αξιολογήσεις ακόμα καλύτερα το υλικό και την μέχρι τώρα ενσωμάτωση κάποιων λίγων μα βασικών στοιχείων στο γενικό στύλ παιχνιδιού της ομάδας. Αυτό γιατί είχες να αντιμετωπίσεις μια ομάδα σε ελαφρώς πιο προχωρημένο στάδιο προετοιμασίας και παράλληλα, ιδίας ή ελαφρώς ανώτερης δυναμικής απο τους πιθανούς σου αντιπάλους στον 1ο προκριματικό.
Φυσικά έχει αρκετά κενά, αλλά μπορεί να εξελιχτεί σε πολύτιμο εργαλείο κατα την διάρκεια μιας σεζόν και ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες ενός...λάτρη της εργατιάς και του θάρρους!
ΥΓ: Με την Ανζί ήταν πιο πολύ ένα ξεμούδιασμα, ειδικά για τους Ρώσσους ήταν πιο πολύ ένα φιλικό 5χ5. Με την Κοπεγχάγη αντίθετα είχες τη δυνατότητα να αξιολογήσεις ακόμα καλύτερα το υλικό και την μέχρι τώρα ενσωμάτωση κάποιων λίγων μα βασικών στοιχείων στο γενικό στύλ παιχνιδιού της ομάδας. Αυτό γιατί είχες να αντιμετωπίσεις μια ομάδα σε ελαφρώς πιο προχωρημένο στάδιο προετοιμασίας και παράλληλα, ιδίας ή ελαφρώς ανώτερης δυναμικής απο τους πιθανούς σου αντιπάλους στον 1ο προκριματικό.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Αποψε τι ακριβως μας φταιει? Δεν καταλαβα...
Να τρωμε 3μπαλα για να γινουν μεταγραφες? Αν ο προγραμματισμος και το ξεγυμνωμα των αδυναμιων εξαρταται απο τα αποτελεσματα των φιλικων, ζητω που καηκαμε...
Να θεωρουμε δεδομενη και απλοϊκη μια κομπινα που δεν θυμαμαι ποια ηταν η τελευταια φορα που ειδαμε?
Να μην αναφερουμε οτι αυτος ο ΠΑΟΚ δεν κουραζει να τον βλεπεις ουτε καν στο αρχικο σταδιο της προετοιμασιας (με τους παιχτες να πινουν ανα 25 λεπτα νερο λογω ζεστης)? Οτι το ροστερ αρχισε να γεμιζει?
Και το πιο σημαντικο... Οτι το "μπαμ" εγινε τον Ιουνιο και ειναι φυσικα ο Χουμπ Στεφενς?
ΥΓ Εννοειται χρειαζονται καποια βασικα κομματια του παζλ, ειναι ολοφανερο. Τα πρωτα μηνυματα δικαιολογουν, ομως, αισιοδοξια.
Να τρωμε 3μπαλα για να γινουν μεταγραφες? Αν ο προγραμματισμος και το ξεγυμνωμα των αδυναμιων εξαρταται απο τα αποτελεσματα των φιλικων, ζητω που καηκαμε...
Να θεωρουμε δεδομενη και απλοϊκη μια κομπινα που δεν θυμαμαι ποια ηταν η τελευταια φορα που ειδαμε?
Να μην αναφερουμε οτι αυτος ο ΠΑΟΚ δεν κουραζει να τον βλεπεις ουτε καν στο αρχικο σταδιο της προετοιμασιας (με τους παιχτες να πινουν ανα 25 λεπτα νερο λογω ζεστης)? Οτι το ροστερ αρχισε να γεμιζει?
Και το πιο σημαντικο... Οτι το "μπαμ" εγινε τον Ιουνιο και ειναι φυσικα ο Χουμπ Στεφενς?
ΥΓ Εννοειται χρειαζονται καποια βασικα κομματια του παζλ, ειναι ολοφανερο. Τα πρωτα μηνυματα δικαιολογουν, ομως, αισιοδοξια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Αυτο ακριβως τα ειπες ολα με πολυ λιγα λογια.
Υ.Γ Υπαρχουν πουθενα δηλωσεις του αντιπαλου προπονητη?
Οι αρδαρες μας δεν ενδιαφερθηκαν για την αποψη των αντιπαλων μας για την ομαδα.
Υ.Γ Υπαρχουν πουθενα δηλωσεις του αντιπαλου προπονητη?
Οι αρδαρες μας δεν ενδιαφερθηκαν για την αποψη των αντιπαλων μας για την ομαδα.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Η φατριά των μετρημένων, απαισιόδοξων,ψιλιασμένων και βάζω τα πράγματα στην σωστή τους θέση!!!!Armagedonas έγραψε:giapas έγραψε:Προσπαθώ συνειδητά τα τελευταία χρόνια να μη παρακολουθώ φιλικά παιχνίδια γιατί θεωρώ δεν έχουν κανένα νόημα.
Είναι χαρακτηριστικός όμως ο τρόπος με τον οποίο έστω ένα καλούτσικο αποτέλεσμα λειτουργεί ως σιροπάκι στο λαό. Ξεχάστηκαν και οι τζιολησπυροπουλοι , και η έλλειψη μπαμ μπουμ και όλα. Επιπλέον, μια κομπίνα της πλάκας που γίνεται ακόμα και στα 5 επι 5 πρόλαβε να πάρει τη θέση της ως αποδεικτικό στοιχείο ότι "φέτος δουλεύουμε στα στημένα".. Όλα αυτά δείχνουν για μένα μια κούραση του κόσμου και την ανάγκη να πιαστεί από κάτι καλό...Βέβαια μακάρι αυτό το σιροπάκι να έχει συνέχεια και στα επίσημα.
ΥΓ1 : Πλάκα πλάκα αν πάρουμε κανα δυο ματσάκια ακόμα λογικά δε θα "χρειαστούμε" καμιά επιπλέον μεταγραφή !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΥΓ2 : Στο επόμενο φιλικό θα γούσταρα να φάμε κανά τρίμπαλο για να αποδειχθεί ότι εκτός απο τακτική-στημένα δουλεύουμε πολύ καλά και στη φυσική κατάσταση και γιαυτό είμαστε πολύ σφιγμένοι και φάγαμε το 3μπαλο![]()
![]()
+
κορυφαίο ποστ,να μπει στην προμετωπίδα του σάιτ!
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Σχετικά καλοι στο πρώτο πολυ καλοί στο δεύτερο ημίχρονο θέλω όμως να σταθώ ειδικά στα νέα παιδιά πολυ καλός ο ποποβιτς καλος κιτσιου και ό ποζατζιδης και ο τσανδαρης ,ό κάτσε θεωρείται πλέον παλιός .....
O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ όταν άλλαξε πλευρά ηταν καλός ......
Η ομάδα βελτιώνεται απο ματς σε ματς.........
O ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ όταν άλλαξε πλευρά ηταν καλός ......
Η ομάδα βελτιώνεται απο ματς σε ματς.........
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Πολυ σωστόςK_geo έγραψε:Ο Κίτσιου δεν νομίζω ότι πρέπει να φύγει. Έχει τρομερή ευχέρια να παίζει σε διάφορες θέσεις.
Φυσικά έχει αρκετά κενά, αλλά μπορεί να εξελιχτεί σε πολύτιμο εργαλείο κατα την διάρκεια μιας σεζόν και ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες ενός...λάτρη της εργατιάς και του θάρρους!
ΥΓ: Με την Ανζί ήταν πιο πολύ ένα ξεμούδιασμα, ειδικά για τους Ρώσσους ήταν πιο πολύ ένα φιλικό 5χ5. Με την Κοπεγχάγη αντίθετα είχες τη δυνατότητα να αξιολογήσεις ακόμα καλύτερα το υλικό και την μέχρι τώρα ενσωμάτωση κάποιων λίγων μα βασικών στοιχείων στο γενικό στύλ παιχνιδιού της ομάδας. Αυτό γιατί είχες να αντιμετωπίσεις μια ομάδα σε ελαφρώς πιο προχωρημένο στάδιο προετοιμασίας και παράλληλα, ιδίας ή ελαφρώς ανώτερης δυναμικής απο τους πιθανούς σου αντιπάλους στον 1ο προκριματικό.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Κορυφαία ΜΙΡΛΑ .......αν χαναμε θα ηταν όλα καλα γιατι η ΜΙΡΛΑ θα ηταν στο αποκορύφωμα κερδίσαμε και δυστυχώς έχουμε θέμα και απαξιωνουμε την οποιαδήποτε εμφάνιση GIAPA ΑΝ ΧΑΝΑΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΑ ΣΈΝΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΞΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ .....ΩΡΕ ΤΙ ΕΊΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΙΡΛΑArmagedonas έγραψε:+giapas έγραψε:Προσπαθώ συνειδητά τα τελευταία χρόνια να μη παρακολουθώ φιλικά παιχνίδια γιατί θεωρώ δεν έχουν κανένα νόημα.
Είναι χαρακτηριστικός όμως ο τρόπος με τον οποίο έστω ένα καλούτσικο αποτέλεσμα λειτουργεί ως σιροπάκι στο λαό. Ξεχάστηκαν και οι τζιολησπυροπουλοι , και η έλλειψη μπαμ μπουμ και όλα. Επιπλέον, μια κομπίνα της πλάκας που γίνεται ακόμα και στα 5 επι 5 πρόλαβε να πάρει τη θέση της ως αποδεικτικό στοιχείο ότι "φέτος δουλεύουμε στα στημένα".. Όλα αυτά δείχνουν για μένα μια κούραση του κόσμου και την ανάγκη να πιαστεί από κάτι καλό...Βέβαια μακάρι αυτό το σιροπάκι να έχει συνέχεια και στα επίσημα.
ΥΓ1 : Πλάκα πλάκα αν πάρουμε κανα δυο ματσάκια ακόμα λογικά δε θα "χρειαστούμε" καμιά επιπλέον μεταγραφή !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΥΓ2 : Στο επόμενο φιλικό θα γούσταρα να φάμε κανά τρίμπαλο για να αποδειχθεί ότι εκτός απο τακτική-στημένα δουλεύουμε πολύ καλά και στη φυσική κατάσταση και γιαυτό είμαστε πολύ σφιγμένοι και φάγαμε το 3μπαλο![]()
![]()
κορυφαίο ποστ,να μπει στην προμετωπίδα του σάιτ!
Μια νίκη με καλη εμφάνιση ειναι εναντίον μιας ομάδας καλής και όχι μιας μπυραριας αυτο ειναι ΤΠΟΤΕ περισσότερο τίποτε λιγότερο ......και αν τα φιλικά δεν είχανε καμμια αξία δεν θα γινότανε δεν θα πήρε λόγος ....
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ειναι φανερο χάλασε κάποιους που δεν χάσαμε με κακή εμφάνιση για να δικαιολογήσουν την γκρίνια τους σε οτιδήποτε απλα ειναι τα πράγματαTetradje έγραψε:Αποψε τι ακριβως μας φταιει? Δεν καταλαβα...
Να τρωμε 3μπαλα για να γινουν μεταγραφες? Αν ο προγραμματισμος και το ξεγυμνωμα των αδυναμιων εξαρταται απο τα αποτελεσματα των φιλικων, ζητω που καηκαμε...
Να θεωρουμε δεδομενη και απλοϊκη μια κομπινα που δεν θυμαμαι ποια ηταν η τελευταια φορα που ειδαμε?
Να μην αναφερουμε οτι αυτος ο ΠΑΟΚ δεν κουραζει να τον βλεπεις ουτε καν στο αρχικο σταδιο της προετοιμασιας (με τους παιχτες να πινουν ανα 25 λεπτα νερο λογω ζεστης)? Οτι το ροστερ αρχισε να γεμιζει?
Και το πιο σημαντικο... Οτι το "μπαμ" εγινε τον Ιουνιο και ειναι φυσικα ο Χουμπ Στεφενς?
ΥΓ Εννοειται χρειαζονται καποια βασικα κομματια του παζλ, ειναι ολοφανερο. Τα πρωτα μηνυματα δικαιολογουν, ομως, αισιοδοξια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Δεν ξέρω αν ειπώθηκε, αλλά αυτό το πανηγύρι των προηγούμενων χρόνων,
οπου στα φιλικά έπαιζε μία ενδεκάδα και στο 2 ημίχρονο από τις αλλαγές ανά 5λεπτο δεν
έβγαζε κανένα συμπέρασμα ο προπονητής απλά για να δώσει λεπτά συμμετοχής σε παίκτες, επιτέλους τελείωσε.
2 ενδεκάδες, ανάμεικτες νέοι και εμπειροι, πάιξτε και εφαρμόστε σε τουλάχιστον 45 λεπτά.
Μπράβο, πολύ καλή λογική.
οπου στα φιλικά έπαιζε μία ενδεκάδα και στο 2 ημίχρονο από τις αλλαγές ανά 5λεπτο δεν
έβγαζε κανένα συμπέρασμα ο προπονητής απλά για να δώσει λεπτά συμμετοχής σε παίκτες, επιτέλους τελείωσε.
2 ενδεκάδες, ανάμεικτες νέοι και εμπειροι, πάιξτε και εφαρμόστε σε τουλάχιστον 45 λεπτά.
Μπράβο, πολύ καλή λογική.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
δε το είδα το ματς και εννοείται κανενός δουλειά δεν απαξιώνω! Απλά κάνει μπαμ πως όλοι μας έχουμε ανάγκη κάπου να πιαστούμε και να βρούμε θετικά... ο κόσμος μας έχει μεγάλη λαχτάρα ... αυτό σχολιάζω και τίποτα παραπάνω... γιαυτό και έγραψα για το τρίμπαλο !.. καμία μομφή για την ομάδα , αυτοί ας κάνουν τη δουλειά τους οσο καλύτερα μπορούν. για μας ήταν το ποστάρισμα !!obanebane έγραψε:Δεν ξερω αν ειδες το παιχνιδι χωρις να θελω να διαφωνησω ιδιαιτερα μαζι σου γιατι κατα τεκμηριον αυτα που λες ισχυουν η ομαδα ομως δειχνει πραγματα της δουλειας που γινεται και μαλιστα πολλα,γιαυτο θα σου πω οτι ειτε το θελουμε ειτε οχι αυτη ειναι η αληθεια.
Για πες μου ενα στημενο που βγαλαμε περυσι με τον γδ και μαλιστα απεναντι σε ομαδες που στη συντριπτικη τους πλειοψηφια ηταν σιγουρα χειροτερες απο την κοπεγχαγη.
Απαξιωνουμε τοσο ευκολα τη δουλεια καποιου συγκρινωντας τη με παιχνιδια 5χ5 ατυχεστατο παραδειγμα φιλε giapa.
ΥΓ : Αρμαγεδώνα σε παρακαλώ μη ξανασυμφωνήσεις μαζί μου , έχεις άσχημο όνομα στο φορουμ και μου χαλάς το ιματζ !! με το που συμφώνησες έπεσαν 2-3 τσεκουριές μετά , αυτό είναι που λένε κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά
- Fear of the dark
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:34
- Τοποθεσία: Όπου γης Πατρίς
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Το περίεργο είναι οτι κλείσαμε 15 μέρες προετοιμασίας, παίξαμε δύο φιλικά κι ακόμη δεν έχουμε ούτε μία θλάση.....
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Απο τι να παθουνε θλασεις ? Απο το χαβαλε και τα ανεκδοτα που τους λεει ο Ολλανδος , οπως ισχυριζεται και ο δεινος ρεπορτερ της λουκανικοπιτας και του φραπε ?

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ξέρεις τι δύσκολος τραυματισμός είναι η θλάση στους κοιλιακούς από τα γέλια;
Και ως γνωστόν έχει φοβερή αίσθηση του χιούμπορ γενικά ο Β. Ευρωπαίος...
Αλήθεια αλλάξαν τόσο τα χαρακτηριστικά των παικτών που παίζουν στον ΠΑΟΚ ώστε να μην ταιριάζει ο ρόμβος και το σκαληνό;
Και ως γνωστόν έχει φοβερή αίσθηση του χιούμπορ γενικά ο Β. Ευρωπαίος...
Αλήθεια αλλάξαν τόσο τα χαρακτηριστικά των παικτών που παίζουν στον ΠΑΟΚ ώστε να μην ταιριάζει ο ρόμβος και το σκαληνό;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Τι θέση παίζει το παληκάρι;MANIAKOS έγραψε:Ο τσανδαρης παροτι για αγνωστο λογο ''υποδιαφημιζομενος'' στεκεται στην ομαδα ειναι δυναμικος ξερει μπαλα σχετικα και πρεεπει να προσεχθει περισσοτεροο