Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
για μένα τα πιο κρίσιμα τεστ θα είναι με ομάδες μικρότερης δυναμικότητας που θα κλειστούν πίσω και θα προσπαθούν με αντεπιθέσεις. Αυτού του τύπου θα είναι η πλειοψηφία των αγώνων που θα παίξουμε φέτος.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
αν δεν κάνω λάθος είχε το "παλτό" Ndoye (πρωην του λαγού) που στο Τσ.Λ έκανε μερικές καταπληκτικές εμφανίσεις.
Πρέπει να πήρε μεταγραφή στη μάνα Ρωσσία.
Πρέπει να πήρε μεταγραφή στη μάνα Ρωσσία.
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Έτοιμος ο Σεκού, θέλουν χρόνο οι άλλοι
ΠΑΟΚ24 09 Ιουλ 2013 22:40, Από Σταύρος Κόλκας
Αποστολή στην Αυστρία: Ο ΠΑΟΚ αγωνίζεται αύριο εναντίον της Κοπεγχάγης και ουσιαστικά ο Χιουμπ Στέφενς θα έχει στη διάθεσή του έναν παραπάνω παίκτη σε σχέση με το φιλικό που προηγήθηκε. Πρόκειται για τον Σεκού Ολίσε.
Ο Λιβεριανός είναι μια χαρά, βγάζει με ευκολία το πρόγραμμα της ομάδας, δείχνει φρέσκος και θα χρησιμοποιηθεί αύριο από τον προπονητή του.
Αυτό δε σημαίνει πως ισχύουν τα ίδια δεδομένα για τους άλλους δύο παίκτες που ήρθαν πρόσφατα, τον Λούκας Πέρεζ και τον Νίκο Σπυρόπουλο. Και οι δύο προέρχονται από αρκετό καιρό απραξίας και θα προσπαθήσουν πολύ για να είναι έτοιμοι να αγωνιστούν μέχρι το τέλος του μήνα.
ΠΑΟΚ24 09 Ιουλ 2013 22:40, Από Σταύρος Κόλκας
Αποστολή στην Αυστρία: Ο ΠΑΟΚ αγωνίζεται αύριο εναντίον της Κοπεγχάγης και ουσιαστικά ο Χιουμπ Στέφενς θα έχει στη διάθεσή του έναν παραπάνω παίκτη σε σχέση με το φιλικό που προηγήθηκε. Πρόκειται για τον Σεκού Ολίσε.
Ο Λιβεριανός είναι μια χαρά, βγάζει με ευκολία το πρόγραμμα της ομάδας, δείχνει φρέσκος και θα χρησιμοποιηθεί αύριο από τον προπονητή του.
Αυτό δε σημαίνει πως ισχύουν τα ίδια δεδομένα για τους άλλους δύο παίκτες που ήρθαν πρόσφατα, τον Λούκας Πέρεζ και τον Νίκο Σπυρόπουλο. Και οι δύο προέρχονται από αρκετό καιρό απραξίας και θα προσπαθήσουν πολύ για να είναι έτοιμοι να αγωνιστούν μέχρι το τέλος του μήνα.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Διαβάζω λοιπόν από τον κολκα οτι ο Στέφενς αφήνει το γυμναστή να κάνει τις ασκήσεις και την προπόνηση..
Και εμπνέει σεβασμό κλπ..
Μάλλον ο Μπόλονι που άφηνε τον γυμναστή να κάνει το ζέσταμα και πήγαινε μετά από μισή ώρα ήταν άνθρωπος ενός κατώτερο θεού.. τον είχαν ξεσκίσει τότε γι'αυτό το λόγο..
Πόσο ΑΡΔ είστε ρε..
Και εμπνέει σεβασμό κλπ..
Μάλλον ο Μπόλονι που άφηνε τον γυμναστή να κάνει το ζέσταμα και πήγαινε μετά από μισή ώρα ήταν άνθρωπος ενός κατώτερο θεού.. τον είχαν ξεσκίσει τότε γι'αυτό το λόγο..
Πόσο ΑΡΔ είστε ρε..
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
με ποιες γνωσεις ακριβως κρινουν αυτοι ποτε δεν κτλαβα??....
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
ΑΡΔ mode on Τι ποιες γνωσεις ρε;Εμεις να ουμε εχουμε φαει προετοιμασιες με το κουταλι ρε ναουμε ρε. Μεχρι κι απο τη τσεπη μας να ουμε βαζουμε να ουμε για να παμε. Εμπειρια ρε και ματι ρε να ουμε. ΑΡΔ mode off
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Με την ολοκλήρωση της πρωινής προπόνησης ο ΠΑΟΚ μπήκε στην τελική ευθεία, ενόψει του δεύτερου φιλικού παιχνιδιού που θα δώσει κόντρα στην Κοπεγχάγη (10/7, 19:30, ΟΤΕ Sport 4), επί αυστριακού εδάφους.
Οι παίκτες του «Δικέφαλου του Βορρά» στην πρωινή προπόνηση που είχε διάρκεια μιας ώρας ήταν χωρισμένοι σε δύο εντεκάδες -όπως θα παραταχθούν και στο σημερινό παιχνίδι- αφιερώθηκαν στις στημένες φάσεις.
Η πρώτη ενδεκάδα απαρτίζονταν από τους Χακόμπο, Βίτορ, Κατσουράνη, Κίτσιου, Ποζατζίδη, Λάζαρ, Τζιόλη, Πόποβιτς, Λόρενς, Σαλπιγγίδη και Γιάννου και η δεύτερη από τους Γιακουμή, Σκόνδρα, Λίνο, Κατσικά, Λόπεθ, Κάτσε, Τζανδάρη, Βούκιτς, Γεωργιάδς, Ολίσε και Αθανασιάδη.
Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ, Χουμπ Στέφενς, δεν μπορεί να υπολογίζει για το δεύτερο φιλικό στους Γκαρσία, Γλύκο, Λούκας, Σπυρόπουλο, Πόζογλου, Δεληγιαννίδη και Σαββίδη, οι οποίοι ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.
Πηγή: sport-fm.gr 10/07/2013, 13:51
Οι παίκτες του «Δικέφαλου του Βορρά» στην πρωινή προπόνηση που είχε διάρκεια μιας ώρας ήταν χωρισμένοι σε δύο εντεκάδες -όπως θα παραταχθούν και στο σημερινό παιχνίδι- αφιερώθηκαν στις στημένες φάσεις.
Η πρώτη ενδεκάδα απαρτίζονταν από τους Χακόμπο, Βίτορ, Κατσουράνη, Κίτσιου, Ποζατζίδη, Λάζαρ, Τζιόλη, Πόποβιτς, Λόρενς, Σαλπιγγίδη και Γιάννου και η δεύτερη από τους Γιακουμή, Σκόνδρα, Λίνο, Κατσικά, Λόπεθ, Κάτσε, Τζανδάρη, Βούκιτς, Γεωργιάδς, Ολίσε και Αθανασιάδη.
Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ, Χουμπ Στέφενς, δεν μπορεί να υπολογίζει για το δεύτερο φιλικό στους Γκαρσία, Γλύκο, Λούκας, Σπυρόπουλο, Πόζογλου, Δεληγιαννίδη και Σαββίδη, οι οποίοι ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.
Πηγή: sport-fm.gr 10/07/2013, 13:51
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
