Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ενθουσιασμένος, γιατί είδα μία ομάδα, με δύο διαφορετικές ενδεκάδες, που ήξερε τι ήθελε στο γήπεδο.
Είδα παίκτες που δεν θα είναι βασικές επιλογές να στέκονται μέσα στο γήπεδο απέναντι στους έτοιμους και ακριβοπληρωμένους παίκτες της Ανζί ως ισάξιοι. Δεν με νοιάζει αν, όπως λένε κάποιοι, ήταν κακοί, παραμένουν παικταράδες.
Επαιξες 4-2-3-1 στο Α και 4-4-2 στο Β και πάλι ήξεραν τι να κάνουν. Που να έκαναν και τακτική ( ας μην ξεχνάμε τι μας γράφουν οι ΑΡΔ από εκεί ).
Δεν ξέρω τι θα έχω πετύχει στο τέλος της χρονιάς ως ομάδα, αλλά μπορούν όλοι αυτοί που κράζουν για τις μεταγραφές να είναι σίγουροι ότι ο μαέστρος που κρατάει την μπαγκέτα θα κάνει την ορχήστρα, έστω και με μερικά ξεκούρδιστα βιολιά, να παίζει με αρμονία.
Είδα παίκτες που δεν θα είναι βασικές επιλογές να στέκονται μέσα στο γήπεδο απέναντι στους έτοιμους και ακριβοπληρωμένους παίκτες της Ανζί ως ισάξιοι. Δεν με νοιάζει αν, όπως λένε κάποιοι, ήταν κακοί, παραμένουν παικταράδες.
Επαιξες 4-2-3-1 στο Α και 4-4-2 στο Β και πάλι ήξεραν τι να κάνουν. Που να έκαναν και τακτική ( ας μην ξεχνάμε τι μας γράφουν οι ΑΡΔ από εκεί ).
Δεν ξέρω τι θα έχω πετύχει στο τέλος της χρονιάς ως ομάδα, αλλά μπορούν όλοι αυτοί που κράζουν για τις μεταγραφές να είναι σίγουροι ότι ο μαέστρος που κρατάει την μπαγκέτα θα κάνει την ορχήστρα, έστω και με μερικά ξεκούρδιστα βιολιά, να παίζει με αρμονία.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
λίγο οφτοπικ.Αυτό το θηρίο με το Νο 4 της Ανζι ποιος είναι;
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
xpan έγραψε:λίγο οφτοπικ.Αυτό το θηρίο με το Νο 4 της Ανζι ποιος είναι;
https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Samba
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
O Samba νομιζω, σεντερ μπακ απο το κογκο με θητεια σε γερμανια αγγλια κ αγαπημενος παικτης στο fm.
Αν και πιο θηριο ηταν το σεντερ φορ ο Τραορε(αλλο fmικο πουλαιν)
Με προλαβανε
Αν και πιο θηριο ηταν το σεντερ φορ ο Τραορε(αλλο fmικο πουλαιν)
Με προλαβανε
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
slidar έγραψε:xpan έγραψε:λίγο οφτοπικ.Αυτό το θηρίο με το Νο 4 της Ανζι ποιος είναι;
https://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Samba
Ευχαριστώ
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Στιγμιότυπα από το φιλικό (και τα 2 ημίχρονα)
[youtube]mgvWv85qM8g[/youtube]
[youtube]mgvWv85qM8g[/youtube]
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ποσο δικιο εχεις αδερφε. Καθαρα ΑΟΥΤ η μπαλα και μιλανε για ακυρωμενο γκολ οφσαιντ.ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ έγραψε:
ΑΟΥΤ πηγε η μπαλα βρε ταγαρια,ΑΟΥΤ!!
Οι πιτσιρικαδες συν το Ρουμανο και το Σερβο εχω την εντυπωση πως δωσανε αυτον τον ξεφρενο ρυθμο του πρωτου ημιχρονου.
Μολις μπηκε ο Τζιωλης στο κεντρο τραβηξαμε χειροφρενο. Δεν ξερω τι του βρηκανε του εν λογω παιχτη και τον πηραμε. Απο την αλλη ο παρτενερ του το Αλβανακι εχει εξελιχθει σε τιτανοτεραστιο πουλεν γιατι το παιδι ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ακόμα είναι πολύ αρχή.Αυτό που είδα από πλευράς μας ήταν ενθαρρυντικό το λιγότερο.Δεδομένης της δυναμικότητας και ετοιμότητας του αντιπάλου.Πάμε να φτιάξουμε και πάλι ομάδα με χαρακτήρα.Και πολύ θα το χαρώ.Αυτό είναι η βάση του πρωταθλητισμού άλλωστε.Θέλω το συντομότερο να ξαναδώ ΠΑΟΚ.Ακόμα και χωρίς μπάμ μπούμ.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Σε υποθετικό διπλό ξυρισμένοι εναντίων αξύριστων ποιος λέτε να κέρδιζε;
Στους αξύριστους είναι κυρίως Έλληνες, Σάλπι, Κλάους, Τζιόλης, Κατσικάς, Γεωργιάδης, αλλά και οι Χακόμπο, Λούκας.
Στους ξυρισμένους παίζουν οι Λίνο, Πάμπλο, Ολίσε, Γλύκος, Κάτσε, Λάζαρ, αλλά και ο Σκόνδρας.
Υπάρχουν και κάποιοι με λίγο γένι, όπως οι Λόρενς, Λόπεζ, Βίτορ, Γιάννου και κάποιοι μικροί. Αυτούς τους μοιράζεται στις δύο ομάδες ώστε να συμπληρωθεί η 11άδα.
ΥΓ δεκτές οι ενστάσεις ότι εδώ πήραμε το Σπυρόπουλο και εγώ ασχολούμαι με τρίχες
Στους αξύριστους είναι κυρίως Έλληνες, Σάλπι, Κλάους, Τζιόλης, Κατσικάς, Γεωργιάδης, αλλά και οι Χακόμπο, Λούκας.
Στους ξυρισμένους παίζουν οι Λίνο, Πάμπλο, Ολίσε, Γλύκος, Κάτσε, Λάζαρ, αλλά και ο Σκόνδρας.
Υπάρχουν και κάποιοι με λίγο γένι, όπως οι Λόρενς, Λόπεζ, Βίτορ, Γιάννου και κάποιοι μικροί. Αυτούς τους μοιράζεται στις δύο ομάδες ώστε να συμπληρωθεί η 11άδα.
ΥΓ δεκτές οι ενστάσεις ότι εδώ πήραμε το Σπυρόπουλο και εγώ ασχολούμαι με τρίχες
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Θελω ν α μας δω σε ποδοσφαιρο πρωτοβουλιας πως θα παιξουμε που θα ναι η πλειοψηφια των αγωνων μας...
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
η αλακία έχει χτυπήσει κόκκινο. Μετά την ιδέα του αγώνα ξυρισμένοι-αξύριστοι (καλύτερο από το ποδοβόλει) πάρτε και αυτό


- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Δε βλεπω στα σορτακια των παιχτων το ονομα του προπονητη...
Δε μας τα λεει καλα ο huub..

Δε μας τα λεει καλα ο huub..
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Αυριο Τεταρτη 10 Ιουλιου 2013
ΠΑΟΚ – Κοπεγχάγη 18:30 τοπική (19:30 Ελλάδος, ΟΤΕ TV Sport 4) στο St Veit am Vogau,
στη διεύθυνση: Veit Königer Weg 2, 8423 SanktVeit am Vogau.
ΠΑΟΚ – Κοπεγχάγη 18:30 τοπική (19:30 Ελλάδος, ΟΤΕ TV Sport 4) στο St Veit am Vogau,
στη διεύθυνση: Veit Königer Weg 2, 8423 SanktVeit am Vogau.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
αποδυναμωθηκε λιγο η Κοπεγχαγη , απο την τελευταια φορα που την ειχα παρακολουθησει.
πιστευω ειναι στα μετρα μας ( ειμαστε και καλυτεροι θα ελεγα )και αυριο μπορουμε να παιξουμε μπαλιτσα.
καλο τεστ το αυριανο , και μακαρι να νικησουμε για να ανεβει και η ψυχολογια
πιστευω ειναι στα μετρα μας ( ειμαστε και καλυτεροι θα ελεγα )και αυριο μπορουμε να παιξουμε μπαλιτσα.
καλο τεστ το αυριανο , και μακαρι να νικησουμε για να ανεβει και η ψυχολογια