Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από hitman »

Λόπεθ: Προσεκτικός στις μεταβιβάσεις του και καλές τοποθετήσεις - καλύψεις γενικά. Γρήγορος και συγκεντρωμένος.

Βίτορ: Αμυντικά σταθερός και μου έκανε εντύπωση ότι έπαιρνε πρωτοβουλίες να κάνει παιχνίδι. Καλή πρώτη πάσα στα χαφ. Στο πρώτο μέρος βέβαια δεν απειληθήκαμε ιδιαίτερα, οπότε δεν είχαμε επαρκή δείγματα για Λόπεθ και Βίτορ.

Σκόνδρας: Ενεργητικός και δυναμικός στις μονομαχίες, δεν επιχείρησε ανεβάσματα, αλλά αμυντικά κολλούσε στον αντίπαλο.

Ο Βούκιτς ήταν παντού και οργάνωνε το παιχνίδι, εμφανώς αδυνατισμένος.

Πόποβιτς τακτικά μάλλον καλός, πολύ γρήγορος, αλλά υστερεί σε σωματοδομή. Βέβαια τον μαρκάρανε κάτι τέρατα.

Ο Τζιόλης είχε 2-3 κακές παράλληλες μεταβιβάσεις αλλά και 1-2 κάθετες, κάλυπτε χώρους με σωστή κίνηση και έκλεψε μπάλες με 2-3 τάκλιν.


Από τους λοιπούς μου έκανε καλή εντύπωση ο Λάζαρ που δεν θόλωνε.

Γενικά πολύ αισιόδοξη παρουσία όλων, σε ένα σύνολο που ήξερε να βγάζει σωστά την μπάλα μπροστά και έδειξε να ανταποκρίνεται ψύχραιμα με καλή κυκλοφορία 2-3 φορές που η Ανζί πίεσε ψηλά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από MANIAKOS »

νομιζω αρχιζουν να ξεδιαλυνουν τα πραγματα και βλεπω κατσουρ κυριως μπακ....

--------------------------------------------τερμα χακομπο
Σκονδρας------κατσουρ-------------------------------------Βιτορ_Λοπεθ----------------Λινο-σπυροπ


---------------------Τζιολη-Παμπλο ;) -----------------Λαζαρ_Κατσε----



Ολισε-Σαλπι-------------------μπαμ-παταγος-βουκα---------------λουκας

--------------------------Μπαμ2- Κλαους--------------------------------------------
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Κυρ 07 Ιούλ 2013, 19:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από che4 »

θα συμφωνουσα αν ειχες στο τζζιολη και το παμπλο τελιεως σοβαρα
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Αδυνατω να πιστεψω το τι ζησαμε περυσι με τον γιδοβοσκο. Μ@λακες ειδα φιλικο προετοιμασιας και το ευχαριστηθηκα! Νωρις για συμπερασματα αλλα σιγουρα αισιοδοξα τα μηνυματα.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από danirifle »

ούτε ένα σωστό τελείωμα?
το μπούλο όλοι
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μπορει να του τα χωνουμε του δω ν γαι πολλα αλλα μπραβ οο τοτυ για τον κατσε...πυραυλοκινητο σουτ χωρις φορα απο μακρια..
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από hitman »

Ο γιδοβοσκός μας πήγε πολλά χρόνια πίσω ποδοσφαιρικά.

Η μεγαλύτερη ζημιά που έκανε όμως είναι η καλλιέργεια του κλίματος μιζέριας και γκρίνιας. Ο ΠΑΟΚτσής πάντα γκρίνιαζε, αλλά αυτή η υπερβολή φέτος στις μεταγραφές οφείλεται στο κακό κλίμα της χρονιάς που πέρασε.

Υποσυνείδητα μας πέρασε τη νοοτροπία ότι για να δούμε 5-10 ωραία πράγματα μέσα στο γήπεδο πρέπει να διαθέσουμε μπάτζετ 50 εκ. ευρώ.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από kataramenos5 »

MANIAKOS έγραψε:καλη ενφανιση θα μπορουσαμε νικη αλλα και να χαναμε τα μονο συμπερασματα σε φιλικα ειναι κπα σε ατομικο επιπεδο...

στα α ξεχωρισε ο βουκιτς , ο λαζαρ και ο ποποβιτς για το θρασος του...
Πολύ καλά για πρώτο μάτς ,ο Βούκιτς έβγαζε μάτια στο πρώτο ,θα διαφωνήσω για Πόποβιτς που δε μ άρεσε,γρήγορος μεν αλλα πολύ ψαρωμένος(ελπίζω) εχανε μπάλα πολύ εύκολα.Στο δεύτερο είδαμε την περσινή ομάδα να κυκλοφορεί μια χαρά την μπάλα.Βέβαια απέναντί μας δεν είχαμε το μεγαθήριο της Τρίπολης αλλα ένα ρωσικό χωριό (Makhachkala ουτε να το πεις δε μπορείς) με έναν αστείο προπονητή στο πάγκο με όνομα που θυμίζει χήνα( Guus) .Νά τανε ο Σούλης Παπ να σας έλεγα εγώ. :opaokara:
Σοβαρά τώρα δε ξέρω ,καμία φορά θέλεις τόσο πολύ να δεις κάτι που μπορεί τα μάτια σου να κάνουν "παιχνίδια" αλλα εμένα μου άρεσε η ομάδα παρότι είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα.Είναι δυνατόν να τους βελτίωσε ο Χούμπ σε τόσο λίγο διάστημα και να ναι τόσο χαώδεις η διαφορά απο ΓΔ αλλα και ΓΧ?

ΥΓ Βάλτε Λούκας ,Ολίσε και ένα καλό δεκαράκι και θα βγούν τρελά γούστα .Ναι σε ΛΑΙΟ :D

εδιτ: ΟΚ rain
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Κυρ 07 Ιούλ 2013, 19:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16714
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Equalizer »

Kataramene τα ρήματα με όμικρον γράφονται... :D
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από kataramenos5 »

MANIAKOS έγραψε:μπορει να του τα χωνουμε του δω ν γαι πολλα αλλα μπραβ οο τοτυ για τον κατσε...
Συνεχίζεις να πίνεις για να δείς ματς του ΠΑΟΚ?Δε χρειάζεται πλέον :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από MANIAKOS »

:lol: :lol: :lol: :oops:
Dimg4

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Dimg4 »

MANIAKOS έγραψε:νομιζω αρχιζουν να ξεδιαλυνουν τα πραγματα και βλεπω κατσουρ κυριως μπακ....

--------------------------------------------τερμα χακομπο
Σκονδρας------κατσουρ-------------------------------------Βιτορ_Λοπεθ----------------Λινο-σπυροπ


---------------------Τζιολη-Παμπλο ;) -----------------Λαζαρ_Κατσε----



Ολισε-Σαλπι-------------------μπαμ-παταγος-βουκα---------------λουκας

--------------------------Μπαμ2- Κλαους--------------------------------------------
Τον μπαμ2 εγω θα τον προτιμουσα δεξι εξτρεμ για να βγαζει σεντρες ακριβειας :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από karl »

Υπάρχει κανένα βιντεάκι με τα γκολ του σημερινού φιλικού;
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από lefis »

τα δειχνει τωρα η ερτ3 :D :D :D
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από hitman »

Γκόλ είχε το ματς, μια ωραία κεφαλιά του Δεληγιαννίδη με μπαλιά ακριβείας του Βούκιτς, αλλά ο εντεταλμένος σήκωσε σημαιάκι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”