Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ακόμα και το Ουζμπεκιστάν έδειξε καλύτερα στοιχεία απο μας. Οι παίχτες μας ζήτημα να έκαναν δυο-τρείς φορές το ένα-δυο, μαύρα χάλια λέμε...
Εκτός του Σταφ ήταν όλοι οι άλλοι πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο( μαζί και τον προπονητή), μου θύμησε δικές μας καταστάσεις με τον άσχετο που είχαμε για προπονητή. (ούτε το όνομά του δεν θέλω να πω).
Και αυτός ο Μπουχαλάκης ρε παιδιά, τι χάλια, δεν μπόρεσε να κρατήσει την μπάλα, χωρίς να του αναπηδήσει, ούτε μια φορά και κάπως έτσι ήταν όλοι οι άλλοι, εκτός του Σταφ, που όμως ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη...
Εκτός του Σταφ ήταν όλοι οι άλλοι πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο( μαζί και τον προπονητή), μου θύμησε δικές μας καταστάσεις με τον άσχετο που είχαμε για προπονητή. (ούτε το όνομά του δεν θέλω να πω).
Και αυτός ο Μπουχαλάκης ρε παιδιά, τι χάλια, δεν μπόρεσε να κρατήσει την μπάλα, χωρίς να του αναπηδήσει, ούτε μια φορά και κάπως έτσι ήταν όλοι οι άλλοι, εκτός του Σταφ, που όμως ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
μόνο 17 παιχτες πηρε μαζι ο βαζελος, από τους οποίους οι 12 ειναι πιτσιρικάδες
λειπουν αλλοι 7-8 δηλαδη, αλλα πως να τους φερει...
εδω ο αλλος δεν εκλεισε λεει επειδή δεν ειχαν να τον δωσουν 15χιλ προκαταβολή
λειπουν αλλοι 7-8 δηλαδη, αλλα πως να τους φερει...
εδω ο αλλος δεν εκλεισε λεει επειδή δεν ειχαν να τον δωσουν 15χιλ προκαταβολή
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
από το ουζμπεκιστάν ρε?
λιγούρα και φιγούρα τα "μικρά" μας
λιγούρα και φιγούρα τα "μικρά" μας
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
++++++++++
Μονο ο σταφ αξιζε απο ολη "την φινετσα" σημερα εκει μεσα.
Κριμα που φευγει αυτος ο παικτης. Μεγαλο κριμα.
Εφοσων θα ερχοταν ο Σαββιδης ακομα δεν καταλαβα γιατι τον πουλησαν.
Ντροπη σε οσους επαιξαν. Ωρες ωρες με ανεβαινε το αιμα στο κεφαλι, με τις ατομικες ενεργειες, που το μονο που ηθελαν ηταν να προβληθουν. Ντροπη.
Υ.Γ Μας επρηξαν τον π@υτσο με τα τυμπανα.
Μονο ο σταφ αξιζε απο ολη "την φινετσα" σημερα εκει μεσα.
Κριμα που φευγει αυτος ο παικτης. Μεγαλο κριμα.
Εφοσων θα ερχοταν ο Σαββιδης ακομα δεν καταλαβα γιατι τον πουλησαν.
Ντροπη σε οσους επαιξαν. Ωρες ωρες με ανεβαινε το αιμα στο κεφαλι, με τις ατομικες ενεργειες, που το μονο που ηθελαν ηταν να προβληθουν. Ντροπη.
Υ.Γ Μας επρηξαν τον π@υτσο με τα τυμπανα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

XAXAXAXXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXXAXAXA ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΑ ΛΑΙΜΑΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πλάκα κάνεις....Αυτός με το τριπλό προγούλι είναι μεταγραφή;;;
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ρε τον ντομινγκεζ,πως καταντησε ετσι?
καλες διακοπες σου ευχομαι στον ομορφο πειραια και καλα φαγοποτια
καλες διακοπες σου ευχομαι στον ομορφο πειραια και καλα φαγοποτια
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αν εξαιρεσεις το Μaori tattoo , μοιαζει με κατοικο απο Ασπροπυργο,Μενιδι,Ζεφυρι που του αρεσει πολυ να τραγουδαει !!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κοντά σε μία ακόμη σημαντική μεταγραφή βρίσκεται ο ΟΦΗ, ο οποίος είναι έτοιμος να εντάξει στο ρόστερ του τον Φρεντερίκ Νιμανί.Οι κρητικοί έχουν ήδη κάνει τις πρώτες τους επαφές με τον κεντρικό αμυντικό που έμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ και σύντομα αναμένονται εξελίξεις.Πληροφορίες αναφέρουν πως ο 24χρονος στόπερ θα βρίσκεται την Τετάρτη (3/7) στην Ελλάδα για τις τελικές συζητήσεις με τον ΟΦΗ.Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 03 Ιουλίου 2013 09:52Γράφτηκε από sport.gr
Κραζουμε κραζουμε τα αρδ αλλα και τοσο πια κριμα ειναι.δωστε τους καμια ειδηση να γραψουν.εχουν αρχισει κ τρελαινονται.
Κραζουμε κραζουμε τα αρδ αλλα και τοσο πια κριμα ειναι.δωστε τους καμια ειδηση να γραψουν.εχουν αρχισει κ τρελαινονται.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δε ξέρω τι παίζει με τον ΟΦΗ, αλλά προσωπικά βλέπω ένα πρόγραμμα από πέρισυ και μία προσπάθεια με λίγα λεφτά να κάνουν αξιόμαχη ομάδα.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Αν, όπως λέει το άρθρο, πάρουν τον Νιμανί για στόπερ, πέσανε οι ΟΦΗτζίδες. 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
εεε να τωρα τι καταλαβατε ?
δεν τον πηραμε εμεις τον παικταρα , τον πηραν οι Οφητζιδες.
βλεπω τον Οφη 2η-3η θεση.
δεν τον πηραμε εμεις τον παικταρα , τον πηραν οι Οφητζιδες.
βλεπω τον Οφη 2η-3η θεση.
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ενώ αν τον πάρουν αριστερό εξτρεμ η φορ τα 10 παστέλια τα έχει σίγουρα