"έναν ερασιτέχνη, έναν επαγγελματία και τέσσερις απο το...NBA!"hitman έγραψε:Η μη αδειοδότηση σήμαινε υποβιβασμό παλιότερα. Μετά σήμαινε απαγόρευση μεταγραφών και ανανεώσεων. Πλέον νομίζω σημαίνει μερική απαγόρευση μεταγραφών και ανανεώσεων. Στο κοντινό μέλλον θα σημαίνει επίπληξη: "Γιατί κακή ομάδα δεν έχεις υγιή οικονομικά;;; Να γράψεις 100 φορές "ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΒΩ ΤΟ FFP"
Στο τέλος αυτή η π$%#άνα η αδειοδότηση τί θα καταλήξει να σημαίνει ένας Θεός ξέρει...
Μπορεί τον μλκ τον Πανόπουλο να μην τον πάω μία, αλλά μερικά απο τα ΔΤ της ξάνθης τα κωλογουστάρω!!!!