Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ντροπή,κόβουν λεφτά απο μισθούς και συντάξεις για να δώσουν στην κούλα που κανονικά θα έπρεπε να χτίσουν γήπεδο και να το κατασχέσει το κράτος όχι να τους επιχορηγούν.
Ντροπή και αίσχος όλοι οι καραγκιόζηδες που ψήφισε ο Ελληνικός λαός για να μας κυβερνήσει.
Ντροπή και αίσχος όλοι οι καραγκιόζηδες που ψήφισε ο Ελληνικός λαός για να μας κυβερνήσει.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Προφανώς και δεν συμφωνώ με αυτό που γίνεται στο χανούμι, αλλά δε νομίζω ότι είναι τα ''λεφτά του ελληνικού λαού'' είναι ευρωπαϊκά κονδύλια, αν δεν κάνω λάθος.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ειναι μειζον ζητημα το οποιο ξεφευγει απο το παρον τοπικ. Ειναι για το κοινωνια ωρα μηδεν ας πουμε για αυτο και εσβησα προηγουμενο σχολιο που ειχα κανει επι του θεματος.
Ο αντιλογος λεει οτι θα δημιουργηθουν θεσεις εργασιας τοσο κατα την κατασκευη του εργου, οσο και μετα με το ανοιγμα καφετεριων και εμπορικων καταστηματων. Πολυπλοκο ζητημα καθως δε γνωριζω ουτε την κατασταση της περιοχης, ουτε αν πραγματι τα λεφτα ειναι απο καποιο πλεονασμα (???) του δημου ή της περιφερειας ή απο κονδυλια της ΕΕ που κατα καποιο τροπο επενδυονται στην περιοχη.
Ο αντιλογος λεει οτι θα δημιουργηθουν θεσεις εργασιας τοσο κατα την κατασκευη του εργου, οσο και μετα με το ανοιγμα καφετεριων και εμπορικων καταστηματων. Πολυπλοκο ζητημα καθως δε γνωριζω ουτε την κατασταση της περιοχης, ουτε αν πραγματι τα λεφτα ειναι απο καποιο πλεονασμα (???) του δημου ή της περιφερειας ή απο κονδυλια της ΕΕ που κατα καποιο τροπο επενδυονται στην περιοχη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
τα ευρωπαικα κονδυλια για ποιον ειναι; Για τον Ελληνικο λαο δεν ειναι; Και θελουν να τα δωσουν ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ σε μια ΕΤΑΙΡΙΑ για να κανει ΔΙΚΟ ΤΗΣ γηπεδο? WTF?Sick Bastard έγραψε:Προφανώς και δεν συμφωνώ με αυτό που γίνεται στο χανούμι, αλλά δε νομίζω ότι είναι τα ''λεφτά του ελληνικού λαού'' είναι ευρωπαϊκά κονδύλια, αν δεν κάνω λάθος.
Ας δωσουν λοιπον και στην δικια μου εταιρια μια επιδοτηση απο ευρωπαικα κονδυλια για να κανω ενα δικο μου ιδιοκτητο γραφειο!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο Σγουρός τα έχει κάνει θάλασσα με την απορρόφηση των κονδυλίων ΕΣΠΑ της Περιφέρειάς του και τώρα προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα με μια εκτυφλωτική, αλλά πανηλίθια κίνηση. Πιστεύω ότι θα του γυρίσει BOOMERANG και θα ψάχνεται...
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Αν είναι ΕΣΠΑ, όχι δεν είναι για τον Ελληνικό λαό, αν εννοείς για συντάξεις και τέτοια. Αυτά τα έκανε πρώτος ο Ανδρέας ο γαμίκουλας και είναι ένας απ τους κύριους λόγους που σήμερα είμαστε σε αυτή τη κατάσταση.T.H.E.O.S έγραψε:τα ευρωπαικα κονδυλια για ποιον ειναι; Για τον Ελληνικο λαο δεν ειναι; Και θελουν να τα δωσουν ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ σε μια ΕΤΑΙΡΙΑ για να κανει ΔΙΚΟ ΤΗΣ γηπεδο? WTF?Sick Bastard έγραψε:Προφανώς και δεν συμφωνώ με αυτό που γίνεται στο χανούμι, αλλά δε νομίζω ότι είναι τα ''λεφτά του ελληνικού λαού'' είναι ευρωπαϊκά κονδύλια, αν δεν κάνω λάθος.
Ας δωσουν λοιπον και στην δικια μου εταιρια μια επιδοτηση απο ευρωπαικα κονδυλια για να κανω ενα δικο μου ιδιοκτητο γραφειο!
Αν θες να δώσουν και στην δικιά σου εταιρεία μια επιδότηση, μπορείς να κάνεις ανάλογη αίτηση μέσω του προγράμματος της ΕΣΠΑ, νομίζω όμως ότι οι διορίες έχουν περάσει, οπότε πάει γι αργότερα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μα είναι ΟΛΟΙ ανίκανοι και διεφθαρμένοι;
Πότε επιτέλους θα δούμε άσπρη μέρα;
Πότε επιτέλους θα δούμε άσπρη μέρα;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Καλά ρε παιδιά, εδώ πήρε ολόκληρο ΟΠΑΠ (σχέδον τον έχει πάρει) ο μεγαλύτερος λα.... πετρελαίου και ένας αποό τους μεγαλύτερους μεγαλοοφειλέτες του ελληνικού σημοσίου, τα 20 ψωρο εκατομύρια θα τους σταματούσαν...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο Μελισσανίδης δεν έχει πάρει ακόμη τον ΟΠΑΠ γιατί 4 μέρες πριν πωληθεί το απερχόμενο ΔΣ του Οργανισμού υπέγραψε σύμβαση 3+2 ετών με την Intralot του Σωκράτη!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Σχεδόν τον πήρε έγραψα και το θέμα είναι ότι του τον δίνουν. Τώρα αν πήγε ο κρόκους να του τη φορέσει και δε τσίμπησε είναι καβγάς μεταξύ όρνιων πάνω σε πλούσιο πτώμα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Με κάθε επιφύλαξη....
"Ο κ. Ανδριόπουλος συναντήθηκε και την Πέμπτη με τον Δημήτρη Μελισσανίδη ενώ την Παρασκευή το πρωί αναμένεται (ο ίδιος ή εκπρόσωποι της εταιρείας του) να παρευρεθεί στη σύσκεψη κορυφής στο Δημαρχείο Ν. Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας.
Για περισσότερο από από 24 χρόνια εργάστηκε ως διευθύνων σύμβουλος και project manager εταιριών που πρωταγωνιστούν στο ελληνικό και διεθνές οικονομικό περιβάλλον, όπως σε εταιρίες ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων των ομίλων ΙΝΤΡΑΚΟΜ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ ΤΕΒ, στη SUPERFAST FERRIES A.E., στη MC DONALD, και στη SATO Α.Ε. Από το 2005 είναι κύριος μέτοχος , πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DIMAND S.A. , μιας ταχέως αναπτυσσόμενης, ανεξάρτητης εταιρίας ανάπτυξης και αξιοποίησης γης και ακινήτων, με γραφεία σε Ελλάδα καιΡουμανία, η οποία λειτουργεί ως developer και ως σύμβουλος ανάπτυξης σε ένα ευρύ φάσμα τομέων της αγοράς ακινήτων.
Πατρινός στην καταγωγή, στα νιάτα του δούλεψε μέχρι και σε “MacDonald's” στο Λονδίνο, σύμφωνα με παλαιότερο αφιέρωμα στο πρόσωπό του και στις επαγγελματικές του δραστηριότητες από την εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”. Η εταιρεία του το 2008 πραγματοποίησε τζίρο 23 εκατ. ευρώ και εμφάνισε κέρδη 7 εκατομμυρίων.
“Μικρός πουλούσα σοκολάτες και λουκούμια στα περίπτερα, επειδή ο πατέρας μου ήταν έμπορος ζαχαρωτών. Στη συνέχεια, στα 18 μου, έγινα πωλητής σε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών και μετά εκτελωνιστής, υπάλληλος τουριστικού γραφείου, διευθυντής ξενοδοχείου. Το 1986 ίδρυσα το δικό μου τουριστικό γραφείο και πήρα τις αντιπροσωπίες της DHL, της “American Express” και αργότερα της SATO στην Πάτρα, με ετήσιο τζίρο 120.000.000 δρχ.” δήλωσε πριν από 5 χρόνια στο “Πρώτο Θέμα”.
Ήταν ο άνθρωπος που άνοιξε τα πρώτα MacDonald's στο Σύνταγμα και στον Πειραιά, τα οποία και πούλησε το 1993. Γνωρίστηκε τότε με την οικογένεια Παναγόπουλου, με την οποία συνεργάστηκε στη δρομολόγηση γρήγορων πλοίων στη γραμμή Πάτρα -Ανκόνα. Μετά τη μεγάλη επιτυχία με την “Superfast Ferries”, ιδρύει το 1998 την εταιρεία ακινήτων «Reds», που αναλαμβάνει μια σειρά από σημαντικά έργα (σταθμούς της Αττικής Οδού, σπίτια στον λόφο Εντισον, το «Veso Mare» στην Πάτρα κλπ).
Το 2002 μέσω του αρχιτέκτονα Στέλιου Αγιοστρατίτη, γνωρίστηκε με τον Σωκράτη Κόκκαλη και μέσα σε 16 μήνες με 15μελή ομάδα εμπειρογνωμόνων κατασκεύασε στο γήπεδο Καραισκάκη.
Αμέσως μετά έφτιαξε την “Dimand Development”, εταιρείας που τα επόμενα χρόνια ειδικεύτηκε στην ανάπτυξη ακινήτων, δικτύων καταστημάτων, στη διαχείριση λειτουργίας αθλητικών εγκαταστάσεων κ.ά.
Ανέλαβε μεγάλες κατασκευές (από Wind, Citibank, Cosmote, Μarfin Bank, αποθήκες Aldi, Νάκας), το γήπεδο της Λάρισας, ενώ διετέλεσε σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων για την ανάπλαση του Βοτανικού."
contra.gr
ok.

Δεν έκατσε ο Βοτανικός, θα κάτσει η Ν.Φιλαδέλφεια....
Όλα όσα έχω με τονισμένα, είναι όλα όσα με κάνουν να πιστεύω ότι το παραμυθάκι έχει πολύ ιστορία ακόμα...

"Ο κ. Ανδριόπουλος συναντήθηκε και την Πέμπτη με τον Δημήτρη Μελισσανίδη ενώ την Παρασκευή το πρωί αναμένεται (ο ίδιος ή εκπρόσωποι της εταιρείας του) να παρευρεθεί στη σύσκεψη κορυφής στο Δημαρχείο Ν. Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας.
Για περισσότερο από από 24 χρόνια εργάστηκε ως διευθύνων σύμβουλος και project manager εταιριών που πρωταγωνιστούν στο ελληνικό και διεθνές οικονομικό περιβάλλον, όπως σε εταιρίες ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων των ομίλων ΙΝΤΡΑΚΟΜ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ ΤΕΒ, στη SUPERFAST FERRIES A.E., στη MC DONALD, και στη SATO Α.Ε. Από το 2005 είναι κύριος μέτοχος , πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DIMAND S.A. , μιας ταχέως αναπτυσσόμενης, ανεξάρτητης εταιρίας ανάπτυξης και αξιοποίησης γης και ακινήτων, με γραφεία σε Ελλάδα καιΡουμανία, η οποία λειτουργεί ως developer και ως σύμβουλος ανάπτυξης σε ένα ευρύ φάσμα τομέων της αγοράς ακινήτων.
Πατρινός στην καταγωγή, στα νιάτα του δούλεψε μέχρι και σε “MacDonald's” στο Λονδίνο, σύμφωνα με παλαιότερο αφιέρωμα στο πρόσωπό του και στις επαγγελματικές του δραστηριότητες από την εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”. Η εταιρεία του το 2008 πραγματοποίησε τζίρο 23 εκατ. ευρώ και εμφάνισε κέρδη 7 εκατομμυρίων.
“Μικρός πουλούσα σοκολάτες και λουκούμια στα περίπτερα, επειδή ο πατέρας μου ήταν έμπορος ζαχαρωτών. Στη συνέχεια, στα 18 μου, έγινα πωλητής σε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών και μετά εκτελωνιστής, υπάλληλος τουριστικού γραφείου, διευθυντής ξενοδοχείου. Το 1986 ίδρυσα το δικό μου τουριστικό γραφείο και πήρα τις αντιπροσωπίες της DHL, της “American Express” και αργότερα της SATO στην Πάτρα, με ετήσιο τζίρο 120.000.000 δρχ.” δήλωσε πριν από 5 χρόνια στο “Πρώτο Θέμα”.
Ήταν ο άνθρωπος που άνοιξε τα πρώτα MacDonald's στο Σύνταγμα και στον Πειραιά, τα οποία και πούλησε το 1993. Γνωρίστηκε τότε με την οικογένεια Παναγόπουλου, με την οποία συνεργάστηκε στη δρομολόγηση γρήγορων πλοίων στη γραμμή Πάτρα -Ανκόνα. Μετά τη μεγάλη επιτυχία με την “Superfast Ferries”, ιδρύει το 1998 την εταιρεία ακινήτων «Reds», που αναλαμβάνει μια σειρά από σημαντικά έργα (σταθμούς της Αττικής Οδού, σπίτια στον λόφο Εντισον, το «Veso Mare» στην Πάτρα κλπ).
Το 2002 μέσω του αρχιτέκτονα Στέλιου Αγιοστρατίτη, γνωρίστηκε με τον Σωκράτη Κόκκαλη και μέσα σε 16 μήνες με 15μελή ομάδα εμπειρογνωμόνων κατασκεύασε στο γήπεδο Καραισκάκη.
Αμέσως μετά έφτιαξε την “Dimand Development”, εταιρείας που τα επόμενα χρόνια ειδικεύτηκε στην ανάπτυξη ακινήτων, δικτύων καταστημάτων, στη διαχείριση λειτουργίας αθλητικών εγκαταστάσεων κ.ά.
Ανέλαβε μεγάλες κατασκευές (από Wind, Citibank, Cosmote, Μarfin Bank, αποθήκες Aldi, Νάκας), το γήπεδο της Λάρισας, ενώ διετέλεσε σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων για την ανάπλαση του Βοτανικού."
contra.gr
ok.
Δεν έκατσε ο Βοτανικός, θα κάτσει η Ν.Φιλαδέλφεια....
Όλα όσα έχω με τονισμένα, είναι όλα όσα με κάνουν να πιστεύω ότι το παραμυθάκι έχει πολύ ιστορία ακόμα...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
inpaok.com/112959/ρίξτε-παναθηναϊκό-και-πασ/
"Μετά τη χθεσινή αρνητική απάντηση της UEFA στον Παναθηναϊκό για τη συμμετοχή του στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της επόμενης αγωνιστικής περιόδου και την ανάλογη απόφαση, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, για τον ΠΑΣ Γιάννενα, η Ξάνθη είναι αυτή που θα συμμετάσχει στο επόμενο Europa League. Για τα γεγονότα μάλιστα, η ακριτική ομάδα εξέδωσε άλλη μια ξεχωριστή ανακοίνωση, απευθυνόμενη στον πρόεδρο της ΕΠΟ Γιώργο Σαρρή, από τον οποίο ζητάει να «πέσουν» τόσο ο Παναθηναϊκός όσο και τα Γιάννενα!
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Αξιότιμε Πρόεδρε, μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου κι «εννοούμε» τη μη αδειοδότηση των ομάδων του ΠΑΣ Γιάννινα και του Παναθηναϊκού από την UEFA, ομάδες που είχαν αδειοδοτηθεί από την ΕΠΟ, όπως αντιλαμβάνεστε τίθεται ένα τεράστιο ζήτημα όσον αφορά στην αξιοπιστία του επαγγελματικού ποδοσφαίρου, που εσείς προΐσταστε.
Σας καλούμε λοιπόν, να επανεξετάσετε τους φακέλους ανεξαιρέτως όλων των ομάδων από την αρχή, μη εξαιρουμένου της SKODA ΞΑΝΘΗ, όχι με κριτήρια «κατά το δοκούν», «κατά το φωνάζειν», «κατά το πολιτεύομαι» αλλά με κριτήρια που έχουν οι ομάδες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην UEFA.
Σας καλούμε σαν προεδρεύουσα αρχή να εφαρμόσετε το αυτονόητο: Ομάδες που συμμετέχουν στο ελληνικό πρωτάθλημα να μπορούν παράλληλα να συμμετέχουν στις διοργανώσεις της UEFA. Ομάδες που δεν μπορούν να συμμετέχουν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις λόγω αδειοδότησης να μην μπορούν να συμμετέχουν στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Θα πρέπει να σοβαρευτούμε και να αποφασίσουμε τα αυτονόητα για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Δεν γίνεται από την μία πλευρά η χώρα να θέλει να είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και προς τούτο να κάνει τεράστιες θυσίες, να υποφέρει και να ταλαιπωρείται τα μέγιστα όλο αυτό τον καιρό και για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο, να αποφασίζονται λογικές που δεν αρμόζουν σε μία ευρωπαϊκή χώρα.
Αυτό που πρέπει να είναι βέβαιο κ. Σαρρή είναι ότι δεν πρέπει ούτε να «κρυφτείτε», ούτε να «νίψετε τας χείρας σας». Έχετε μεγάλη ευθύνη για εκεί που οδηγείτε το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Με εκτίμηση και σεβασμό προς το πρόσωπό σας,
Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ Α.Ο.»
Υ.Γ. 1: Είναι αυτονόητο κ. Σαρρή ό,τι «αν πετάξετε το μπαλάκι» στη Superleague να αποφασίσει για το αν οι ομάδες που δεν έχουν αδειοδοτηθεί θα πρέπει να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα η απάντηση θα είναι: Ναι, θα πρέπει να συμμετέχουν με περιορισμούς μεταγραφών, ένα παίκτη ερασιτέχνη, έναν επαγγελματία και τέσσερις από το NBA. Έτσι θα επέλθει η κάθαρση στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Υ.Γ. 2: Έχετε την επιλογή «για να μην κοροϊδευόμαστε», να καταργήσετε τις αδειοδοτήσεις και να είναι ανοιχτά τα πάντα για όλο το κόσμο και τον «ντουνιά».
Υ.Γ. 3: Αν η SKODA ΞΑΝΘΗ πρέπει να τιμωρηθεί για το σημερινό Δελτίο Τύπου, αναλαμβάνει το κόστος να μην συμμετέχει αυτή στη φετινή ευρωπαϊκή διοργάνωση και να συμμετέχει η επόμενη ομάδα γιατί ούτως ή αλλιώς, αυτό της το δικαίωμα, δεν το κατέκτησε μέσα στους αγωνιστικούς χώρους»."
inpaok.gr
Νομίζω ότι υπάρχει και δεδικασμένο πλέον με Ηρακλή;

"Μετά τη χθεσινή αρνητική απάντηση της UEFA στον Παναθηναϊκό για τη συμμετοχή του στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της επόμενης αγωνιστικής περιόδου και την ανάλογη απόφαση, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, για τον ΠΑΣ Γιάννενα, η Ξάνθη είναι αυτή που θα συμμετάσχει στο επόμενο Europa League. Για τα γεγονότα μάλιστα, η ακριτική ομάδα εξέδωσε άλλη μια ξεχωριστή ανακοίνωση, απευθυνόμενη στον πρόεδρο της ΕΠΟ Γιώργο Σαρρή, από τον οποίο ζητάει να «πέσουν» τόσο ο Παναθηναϊκός όσο και τα Γιάννενα!
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Αξιότιμε Πρόεδρε, μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου κι «εννοούμε» τη μη αδειοδότηση των ομάδων του ΠΑΣ Γιάννινα και του Παναθηναϊκού από την UEFA, ομάδες που είχαν αδειοδοτηθεί από την ΕΠΟ, όπως αντιλαμβάνεστε τίθεται ένα τεράστιο ζήτημα όσον αφορά στην αξιοπιστία του επαγγελματικού ποδοσφαίρου, που εσείς προΐσταστε.
Σας καλούμε λοιπόν, να επανεξετάσετε τους φακέλους ανεξαιρέτως όλων των ομάδων από την αρχή, μη εξαιρουμένου της SKODA ΞΑΝΘΗ, όχι με κριτήρια «κατά το δοκούν», «κατά το φωνάζειν», «κατά το πολιτεύομαι» αλλά με κριτήρια που έχουν οι ομάδες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην UEFA.
Σας καλούμε σαν προεδρεύουσα αρχή να εφαρμόσετε το αυτονόητο: Ομάδες που συμμετέχουν στο ελληνικό πρωτάθλημα να μπορούν παράλληλα να συμμετέχουν στις διοργανώσεις της UEFA. Ομάδες που δεν μπορούν να συμμετέχουν στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις λόγω αδειοδότησης να μην μπορούν να συμμετέχουν στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Θα πρέπει να σοβαρευτούμε και να αποφασίσουμε τα αυτονόητα για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Δεν γίνεται από την μία πλευρά η χώρα να θέλει να είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και προς τούτο να κάνει τεράστιες θυσίες, να υποφέρει και να ταλαιπωρείται τα μέγιστα όλο αυτό τον καιρό και για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο, να αποφασίζονται λογικές που δεν αρμόζουν σε μία ευρωπαϊκή χώρα.
Αυτό που πρέπει να είναι βέβαιο κ. Σαρρή είναι ότι δεν πρέπει ούτε να «κρυφτείτε», ούτε να «νίψετε τας χείρας σας». Έχετε μεγάλη ευθύνη για εκεί που οδηγείτε το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Με εκτίμηση και σεβασμό προς το πρόσωπό σας,
Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ Α.Ο.»
Υ.Γ. 1: Είναι αυτονόητο κ. Σαρρή ό,τι «αν πετάξετε το μπαλάκι» στη Superleague να αποφασίσει για το αν οι ομάδες που δεν έχουν αδειοδοτηθεί θα πρέπει να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα η απάντηση θα είναι: Ναι, θα πρέπει να συμμετέχουν με περιορισμούς μεταγραφών, ένα παίκτη ερασιτέχνη, έναν επαγγελματία και τέσσερις από το NBA. Έτσι θα επέλθει η κάθαρση στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Υ.Γ. 2: Έχετε την επιλογή «για να μην κοροϊδευόμαστε», να καταργήσετε τις αδειοδοτήσεις και να είναι ανοιχτά τα πάντα για όλο το κόσμο και τον «ντουνιά».
Υ.Γ. 3: Αν η SKODA ΞΑΝΘΗ πρέπει να τιμωρηθεί για το σημερινό Δελτίο Τύπου, αναλαμβάνει το κόστος να μην συμμετέχει αυτή στη φετινή ευρωπαϊκή διοργάνωση και να συμμετέχει η επόμενη ομάδα γιατί ούτως ή αλλιώς, αυτό της το δικαίωμα, δεν το κατέκτησε μέσα στους αγωνιστικούς χώρους»."
inpaok.gr
Νομίζω ότι υπάρχει και δεδικασμένο πλέον με Ηρακλή;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Η μη αδειοδότηση σήμαινε υποβιβασμό παλιότερα. Μετά σήμαινε απαγόρευση μεταγραφών και ανανεώσεων. Πλέον νομίζω σημαίνει μερική απαγόρευση μεταγραφών και ανανεώσεων. Στο κοντινό μέλλον θα σημαίνει επίπληξη: "Γιατί κακή ομάδα δεν έχεις υγιή οικονομικά;;; Να γράψεις 100 φορές "ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΒΩ ΤΟ FFP"
Στο τέλος αυτή η π$%#άνα η αδειοδότηση τί θα καταλήξει να σημαίνει ένας Θεός ξέρει...
Στο τέλος αυτή η π$%#άνα η αδειοδότηση τί θα καταλήξει να σημαίνει ένας Θεός ξέρει...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
"έναν ερασιτέχνη, έναν επαγγελματία και τέσσερις απο το...NBA!"hitman έγραψε:Η μη αδειοδότηση σήμαινε υποβιβασμό παλιότερα. Μετά σήμαινε απαγόρευση μεταγραφών και ανανεώσεων. Πλέον νομίζω σημαίνει μερική απαγόρευση μεταγραφών και ανανεώσεων. Στο κοντινό μέλλον θα σημαίνει επίπληξη: "Γιατί κακή ομάδα δεν έχεις υγιή οικονομικά;;; Να γράψεις 100 φορές "ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΒΩ ΤΟ FFP"
Στο τέλος αυτή η π$%#άνα η αδειοδότηση τί θα καταλήξει να σημαίνει ένας Θεός ξέρει...
Μπορεί τον μλκ τον Πανόπουλο να μην τον πάω μία, αλλά μερικά απο τα ΔΤ της ξάνθης τα κωλογουστάρω!!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
να ρωτησω αν ξερει κανεις,
τα παιχνιδια στη γ΄εθνική
εχουν προκαθορισμενη ωρα
ή κανονίζονται επι τοπου, π.χ. μετα το αρμεγμα κ' ετσι;
τα παιχνιδια στη γ΄εθνική
εχουν προκαθορισμενη ωρα
ή κανονίζονται επι τοπου, π.χ. μετα το αρμεγμα κ' ετσι;