Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Αν λεγόταν Havo Makits θα είχε κάνει ευρωπαϊκή καριέρα!!!!!!!!!

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Οι υπόλοιπες 17 ομάδες της Superleague:
ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ
1. Βέροια
2. Πανθρακικός
3. Skoda Ξάνθη.
4. Άρης
5. Καλλονή
6. ΠΑΣ Γιάννινα
ΑΘΗΝΑ
7. Ολυμπιακός
8. Παναθηναϊκός
9. Ατρόμητος
10. Πανιώνιος
11. Απόλλωνας Σμύρνης.
ΛΟΙΠΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
12. Λεβαδειακός
13. Παναιτωλικός
14. Αστέρας Τρίπολης
ΚΡΗΤΗ
15. ΟΦΗ
16. Πλατανιάς
17. Εργοτέλης.
ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ
1. Βέροια
2. Πανθρακικός
3. Skoda Ξάνθη.
4. Άρης
5. Καλλονή
6. ΠΑΣ Γιάννινα
ΑΘΗΝΑ
7. Ολυμπιακός
8. Παναθηναϊκός
9. Ατρόμητος
10. Πανιώνιος
11. Απόλλωνας Σμύρνης.
ΛΟΙΠΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
12. Λεβαδειακός
13. Παναιτωλικός
14. Αστέρας Τρίπολης
ΚΡΗΤΗ
15. ΟΦΗ
16. Πλατανιάς
17. Εργοτέλης.
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μην παίρνετε και όρκο οτι ο παναιτωλικός του χρόνου θα είναι του χάβου..
Οι φήμες στο αγρινιο λένε ότι καινουριος προπονητής τους θα είναι ο δώνης.
Σε περίπτωση που δεν βρει καλή ομαδα στο εξωτερικό,η πρώτη επιλογή του είναι ο παναιτωλικός.
Να δουμε ποσο συμπαθής ομάδα θα είναι τότε..
Οι φήμες στο αγρινιο λένε ότι καινουριος προπονητής τους θα είναι ο δώνης.
Σε περίπτωση που δεν βρει καλή ομαδα στο εξωτερικό,η πρώτη επιλογή του είναι ο παναιτωλικός.
Να δουμε ποσο συμπαθής ομάδα θα είναι τότε..
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Σήμερα ο Κωστούλας δήλωσε πώς συνεχίζουν με Χάβο! Δε νομίζω να μπλόφαρε για να φέρει το μεγάλο όνομα, Δώνη! 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Θελω να δω χαβο να μαλωνει με Δωνη και ατακες του στυλ ,
-Εγω βρε πουλι νικησα βιγιαρεαλ βρε πουλι, ποιος τελικος κυπελου? πλακα κανεις?! Με απληρωτους τους παικτες βρε πουλι?!
Και αμα δεν εχανε ο κοντος το αχαστο θα πηγαιναμε 16, και μετα ποιος ξερει.
Δωνακο τραβα στα ταρο, την ομαδα την νεα σου να δω, με βιβιαν μπροσταρη κι αρχηγο.
Τετοια πραματα.
-Εγω βρε πουλι νικησα βιγιαρεαλ βρε πουλι, ποιος τελικος κυπελου? πλακα κανεις?! Με απληρωτους τους παικτες βρε πουλι?!
Και αμα δεν εχανε ο κοντος το αχαστο θα πηγαιναμε 16, και μετα ποιος ξερει.
Δωνακο τραβα στα ταρο, την ομαδα την νεα σου να δω, με βιβιαν μπροσταρη κι αρχηγο.
Τετοια πραματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Πέμ 20 Ιουν 2013, 16:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Λίγο θα διαφωνήσω με την Καλλονή, ίσως και τα Γιάννινα, στη Βόρεια Ελλάδα!ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι υπόλοιπες 17 ομάδες της Superleague:
ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ
1. Βέροια
2. Πανθρακικός
3. Skoda Ξάνθη.
4. Άρης
5. Καλλονή
6. ΠΑΣ Γιάννινα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ανοιχτοχέρης ο Σγουρός
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός ανακοίνωσε την χρηματοδότηση με το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, από τον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής.
Πάντα τέτοια! Κι ας ευχηθούμε κάποια μέρα να σταματήσει επιτέλους να σας κυνηγά το άτιμο ελληνικό δημόσιο που όχι μόνο σας τα χάρισε όλα, αλλά σας δίνει και 20 μύρια προίκα για το γάμο με τον παθιάρη βενζινοπώλη.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός ανακοίνωσε την χρηματοδότηση με το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, από τον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής.
Πάντα τέτοια! Κι ας ευχηθούμε κάποια μέρα να σταματήσει επιτέλους να σας κυνηγά το άτιμο ελληνικό δημόσιο που όχι μόνο σας τα χάρισε όλα, αλλά σας δίνει και 20 μύρια προίκα για το γάμο με τον παθιάρη βενζινοπώλη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Άνοιξε οποιοδήποτε σάιτ. Φάτσα-κάρτα η είδηση.eorptol έγραψε:Πλάκα κανεις:(
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δε γκρινιάζω συνήθως για το τι κερδίζουν οι άλλες ομάδες από το κράτος, αλλά
εδώ έχουμε να κάνουμε με μία ομάδα που 2 φορές φέσωσε το κράτος με 100 μύρια και βάλε.
Και με μία ομάδα που έγραψε το κράτος εκεί που δε πιάνει η μελάνη για να κάνει πρωταθλητισμό.
Κι εμείς θέλουμε να πληρώσουμε το λογικό και δεν το αποδέχονται.
εδώ έχουμε να κάνουμε με μία ομάδα που 2 φορές φέσωσε το κράτος με 100 μύρια και βάλε.
Και με μία ομάδα που έγραψε το κράτος εκεί που δε πιάνει η μελάνη για να κάνει πρωταθλητισμό.
Κι εμείς θέλουμε να πληρώσουμε το λογικό και δεν το αποδέχονται.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ΕΙναι και αυτο μια μορφη δικαιωσης.
Αναγκαστηκαμε να πουλησουμε και να διωξουμε πολλους παικτες επειδη οι γ@μημενοι μας στερησαν εστω και την πιθανοτητα να διεκδικησουμε ειτε πρωταθλημα μια φορα ειτε την εξοδο στο τσ.λ.
Στο διαολο και ακομη παρα περα. Οχι αποκλεισμο, ψοφο ρε μπ@σταρδοι.
Αναγκαστηκαμε να πουλησουμε και να διωξουμε πολλους παικτες επειδη οι γ@μημενοι μας στερησαν εστω και την πιθανοτητα να διεκδικησουμε ειτε πρωταθλημα μια φορα ειτε την εξοδο στο τσ.λ.
Στο διαολο και ακομη παρα περα. Οχι αποκλεισμο, ψοφο ρε μπ@σταρδοι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Προκλητικο τουλαχιστον , οταν κοβουν μισθους , φαρμακα προκειμενου να εξασφαλισουν κανα 2 εκ παραπανω , και οταν αμελουν προκλητικα σαν κρατος τον αθλητισμο στο συνολο του μειωνοντας/μηδενιζοντας τις επιχορηγησεις να δινουν 20 εκ σε μια ομαδα με τρελα χρεη στο κρατος που ειναι 3η εθνικη. Ελπιζω οτι δεν θα περασει αυτο το αισχος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Και ΕΜΕΙΣ τους δώνουμε τα 11 εκατ και μας κανουν τους δύσκολους
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε σήμερα (20/6) πως η ΟΥΕΦΑ δεν του δίνει άδεια λόγω της ΕΠΟ και πλέον θα προσφύγει στο CAS!
Αναλυτικά:
«Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ενημερώνει τους φιλάθλους της ομάδας ότι δυστυχώς δεν αδειοδοτηθήκαμε για συμμετοχή στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις της προσεχούς αγωνιστικής περιόδου. Αιτία στάθηκε το γεγονός ότι η UEFA δέχθηκε τις θέσεις και τις εισηγήσεις της ΕΠΟ.
Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι ο φάκελός μας είναι πλήρης και επαρκής και για το λόγο αυτό θα διεκδικήσουμε τη συμμετοχή μας στο Europa League προσφεύγοντας άμεσα στο CAS».
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013 20:01
Γράφτηκε από gazzetta.gr