Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nikolasf »

Αν λεγόταν Havo Makits θα είχε κάνει ευρωπαϊκή καριέρα!!!!!!!!! ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι υπόλοιπες 17 ομάδες της Superleague:


ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ
1. Βέροια
2. Πανθρακικός
3. Skoda Ξάνθη.
4. Άρης
5. Καλλονή
6. ΠΑΣ Γιάννινα

ΑΘΗΝΑ
7. Ολυμπιακός
8. Παναθηναϊκός
9. Ατρόμητος
10. Πανιώνιος
11. Απόλλωνας Σμύρνης.

ΛΟΙΠΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
12. Λεβαδειακός
13. Παναιτωλικός
14. Αστέρας Τρίπολης

ΚΡΗΤΗ
15. ΟΦΗ
16. Πλατανιάς
17. Εργοτέλης.
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Μην παίρνετε και όρκο οτι ο παναιτωλικός του χρόνου θα είναι του χάβου..
Οι φήμες στο αγρινιο λένε ότι καινουριος προπονητής τους θα είναι ο δώνης.
Σε περίπτωση που δεν βρει καλή ομαδα στο εξωτερικό,η πρώτη επιλογή του είναι ο παναιτωλικός.
Να δουμε ποσο συμπαθής ομάδα θα είναι τότε.. :twisted:
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από potamda »

Σήμερα ο Κωστούλας δήλωσε πώς συνεχίζουν με Χάβο! Δε νομίζω να μπλόφαρε για να φέρει το μεγάλο όνομα, Δώνη! :lol:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από guardian4 »

Θελω να δω χαβο να μαλωνει με Δωνη και ατακες του στυλ ,
-Εγω βρε πουλι νικησα βιγιαρεαλ βρε πουλι, ποιος τελικος κυπελου? πλακα κανεις?! Με απληρωτους τους παικτες βρε πουλι?!

Και αμα δεν εχανε ο κοντος το αχαστο θα πηγαιναμε 16, και μετα ποιος ξερει.
Δωνακο τραβα στα ταρο, την ομαδα την νεα σου να δω, με βιβιαν μπροσταρη κι αρχηγο.

Τετοια πραματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Πέμ 20 Ιουν 2013, 16:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από potamda »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι υπόλοιπες 17 ομάδες της Superleague:


ΒΟΡΕΙΟΣ ΕΛΛΑΣ
1. Βέροια
2. Πανθρακικός
3. Skoda Ξάνθη.
4. Άρης
5. Καλλονή
6. ΠΑΣ Γιάννινα


Λίγο θα διαφωνήσω με την Καλλονή, ίσως και τα Γιάννινα, στη Βόρεια Ελλάδα!
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ανοιχτοχέρης ο Σγουρός ;)

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός ανακοίνωσε την χρηματοδότηση με το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, από τον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής.

Πάντα τέτοια! Κι ας ευχηθούμε κάποια μέρα να σταματήσει επιτέλους να σας κυνηγά το άτιμο ελληνικό δημόσιο που όχι μόνο σας τα χάρισε όλα, αλλά σας δίνει και 20 μύρια προίκα για το γάμο με τον παθιάρη βενζινοπώλη. :evil:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Πλάκα κανεις :(:(
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2234
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από alp920 »

πάπαλα πήρε ο βάζελος.Ξάνθη στο ουέφα
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

eorptol έγραψε:Πλάκα κανεις :(:(
Άνοιξε οποιοδήποτε σάιτ. Φάτσα-κάρτα η είδηση. :evil:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από teod1980 »

Δε γκρινιάζω συνήθως για το τι κερδίζουν οι άλλες ομάδες από το κράτος, αλλά
εδώ έχουμε να κάνουμε με μία ομάδα που 2 φορές φέσωσε το κράτος με 100 μύρια και βάλε.
Και με μία ομάδα που έγραψε το κράτος εκεί που δε πιάνει η μελάνη για να κάνει πρωταθλητισμό.

Κι εμείς θέλουμε να πληρώσουμε το λογικό και δεν το αποδέχονται.
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Mario Jardel »

ΕΙναι και αυτο μια μορφη δικαιωσης.
Αναγκαστηκαμε να πουλησουμε και να διωξουμε πολλους παικτες επειδη οι γ@μημενοι μας στερησαν εστω και την πιθανοτητα να διεκδικησουμε ειτε πρωταθλημα μια φορα ειτε την εξοδο στο τσ.λ.
Στο διαολο και ακομη παρα περα. Οχι αποκλεισμο, ψοφο ρε μπ@σταρδοι.
T.H.E.O.S
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2009, 19:10

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από T.H.E.O.S »

Προκλητικο τουλαχιστον , οταν κοβουν μισθους , φαρμακα προκειμενου να εξασφαλισουν κανα 2 εκ παραπανω , και οταν αμελουν προκλητικα σαν κρατος τον αθλητισμο στο συνολο του μειωνοντας/μηδενιζοντας τις επιχορηγησεις να δινουν 20 εκ σε μια ομαδα με τρελα χρεη στο κρατος που ειναι 3η εθνικη. Ελπιζω οτι δεν θα περασει αυτο το αισχος
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Και ΕΜΕΙΣ τους δώνουμε τα 11 εκατ και μας κανουν τους δύσκολους
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nikolasf »

Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε σήμερα (20/6) πως η ΟΥΕΦΑ δεν του δίνει άδεια λόγω της ΕΠΟ και πλέον θα προσφύγει στο CAS!

Αναλυτικά:

«Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ενημερώνει τους φιλάθλους της ομάδας ότι δυστυχώς δεν αδειοδοτηθήκαμε για συμμετοχή στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις της προσεχούς αγωνιστικής περιόδου. Αιτία στάθηκε το γεγονός ότι η UEFA δέχθηκε τις θέσεις και τις εισηγήσεις της ΕΠΟ.

Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι ο φάκελός μας είναι πλήρης και επαρκής και για το λόγο αυτό θα διεκδικήσουμε τη συμμετοχή μας στο Europa League προσφεύγοντας άμεσα στο CAS».
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013 20:01
Γράφτηκε από gazzetta.gr
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”