Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ντιεγκο Ριβας κλπ διαβαζω για τη γειτονιά.Που να μην ήταν και χρεοκοπημένοι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δεν ηξερα που να το βαλω..
τα εχετε κλεισει ολα..ετσι να δειτε το ποιον αυτου του δημοσιοκαφρου.


καποιος εχει νευρακιααα
τα εχετε κλεισει ολα..ετσι να δειτε το ποιον αυτου του δημοσιοκαφρου.


καποιος εχει νευρακιααα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Νομίζω είσαι οφ τόπικ...κάθε τι που αφορά τον Κόλκα πρέπει να μπαίνει στα τόπικς των Διοικητικών!!

-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δεν κατάλαβα,για ποιον λόγο μαλώνουν???xlebouras έγραψε:Δεν ηξερα που να το βαλω..
τα εχετε κλεισει ολα..ετσι να δειτε το ποιον αυτου του δημοσιοκαφρου.
καποιος εχει νευρακιααα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/football/article/515770/paei-paratasi-gia-tin-adeiaΗ ΟΥΕΦΑ απέρριψε τον ΠΑΣ και μέσα στην εβδομάδα ο Παναθηναϊκός θα παραστεί σε ειδική επιτροπή για να διεκδικήσει την συμμετοχή του στο Europa!
Καθόλη την διάρκεια της εβδομάδας οι πληροφορίες σχετικά με την αδειοδότηση ΠΑΣ και Παναθηναϊκού δεν έβγαιναν ούτε με το... σταγονόμετρο. Το Σάββατο, όμως, προέκυψε ότι οι ελεγκτές εισηγήθηκαν αρνητικά για τις δύο ομάδες. Η εισήγηση μπορεί είναι αρνητική, ωστόσο, θα κατατεθεί στην επιτροπή licensing και financial fair play της ΟΥΕΦΑ, η οποία θα πάρει την τελική απόφαση και θα ενημερώσει στο τέλος της άλλης εβδομάδας την ΕΠΟ.
Πάντως, ο Παναθηναϊκός είναι ακόμη... ζωντανός, καθώς ειδική επιτροπή της ΟΥΕΦΑ κάλεσε τους «πράσινους» σε ακρόαση στα μέσα της εβδομάδας, με τον Γιάννη Αλαφούζο να εκπροσωπεί εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το «τριφύλλι». Από τα όσα θα ειπωθούν σε αυτή την ακρόαση, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία θα αποφασίσει αν θα κάνει δεκτή την απόφαση της δευτεροβάθμιας επιτροπής της ΕΠΟ ή αν θα ακυρώσει την απόφαση και για τον Παναθηναϊκό.
Αν η ειδική επιτροπή δεν πειστεί από τα όσα παρουσιάσει ο πρόεδρος της ΠΑΕ, τότε θα ανάψει εκ νέου... κόκκινο και το πέμπτο ευρωπαϊκό εισιτήριο της Σούπερ Λίγκας, θα καταλήξει στα χέρια της Σκόντα Ξάνθης.
Διάβασε περισσότερα στο: Πάει... παράταση για την άδεια! | gazzetta.gr
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
παντα γουσταρα να διαβαζω για τις μεταγραφες των μικρων ομαδων.
πραγματικα η μεταγραφη της βεροιας σπαει καθε ρεκορ καταρριψης λογικης.χαχα απιστεφτη μεταγραφη!
ο τυπος λεει εχει παιξει σε διαφορες ομαδες γ' εθνικης ,ενω για τα δυο τελευταια χρονια δεν υπαρχουν κ πολλες πληροφοριες..χαχα
http://en.wikipedia.org/wiki/Branko_Ostoji%C4%87
οπλα κουβαλησε στον αρβανιτιδη?
πραγματικα η μεταγραφη της βεροιας σπαει καθε ρεκορ καταρριψης λογικης.χαχα απιστεφτη μεταγραφη!
ο τυπος λεει εχει παιξει σε διαφορες ομαδες γ' εθνικης ,ενω για τα δυο τελευταια χρονια δεν υπαρχουν κ πολλες πληροφοριες..χαχα
http://en.wikipedia.org/wiki/Branko_Ostoji%C4%87
οπλα κουβαλησε στον αρβανιτιδη?
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Η αλήθεια είναι οτι κάνοντας ραδιοφωνικό ζάπινγκ προχτές στο δρόμο, έπιασα το Ραπτόπουλο να λέει οτι υπάρχουν πληροφορίες για οργανωμένο ντου των γριών στο παιχνίδι της Κυριακής...
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τα τελευταία χρόνια οι γριές έχουν ξεσαλώσει και πουλάνε μια άνευ προηγουμένου βλαχομαγκιά προς όλους και προς όλα.
Χωρίς να δικαιολογείται από το....μέγεθός τους!!
Πρ'ωτος στόχος φυσικά πάντα ο ΠΑΟΚ.
Γίνεται να εξαφανιστούν από προσώπου Γης?
Χωρίς να δικαιολογείται από το....μέγεθός τους!!
Πρ'ωτος στόχος φυσικά πάντα ο ΠΑΟΚ.
Γίνεται να εξαφανιστούν από προσώπου Γης?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αυτό θα γίνει μόνο εάν εμείς συσπειρωθούμε.
μέχρι τότε θα πουλάν βλαχομαγκές ανενόχλητοι
μέχρι τότε θα πουλάν βλαχομαγκές ανενόχλητοι
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Έλα άστα αυτά, πες ότι βάζεις το ράδιο από τις 12, για να μην τον χάσειςrainmaker έγραψε:Η αλήθεια είναι οτι κάνοντας ραδιοφωνικό ζάπινγκ προχτές στο δρόμο, έπιασα το Ραπτόπουλο να λέει οτι υπάρχουν πληροφορίες για οργανωμένο ντου των γριών στο παιχνίδι της Κυριακής...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karlat85 την Κυρ 16 Ιουν 2013, 09:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sportdog.gr/article/175614/metagrafi-bomba-o-pas-parei-tin-adeiodotisi16.06.2013 - 10:00
Ένα πολύ δυνατό όνομα, που προσφάτως έπαιξε και για τον Ολυμπιακό, υποσχέθηκε μάνατζερ στα Γιάννινα, αν πάρουν την αδειοδότηση για την Ευρώπη. Δεν θα το πιστεύετε!
Αν και οι πιθανότητες να παίξει ο ΠΑΣ Γιάννινα στην Ευρώπη είναι πλέον ελάχιστες, καθώς η ΟΥΕΦΑ αναμένεται να ανακοινώσει μέσα στην εβδομάδα πως δεν του δίνει αδειοδότηση, η ομάδα έχει ...ψαχτεί για μεγάλες μεταγραφές!
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει η στήλη "Sportdog Penalty", γνωστός ατζέντης έριξε πριν από λίγες ημέρες στο τραπέζι ένα πολύ δυνατό όνομα, το οποίο προσφάτως είχε γίνει σήριαλ για τον Ολυμπιακό.
Πρόκειται για τον Μίλαν Γιοβάνοβιτς, ο οποίος απασχόλησε τους πρωταθλητές και σύμφωνα με τους Βέλγους είχε φτάσει μία ανάσα.
Ο συγκεκριμένος μάνατζερ, λοιπόν, πρότεινε στον Χριστοβασίλη τον Γιοβάνεβιτς και του υποσχέθηκε πως αν ο ΠΑΣ πάρει αδειοδότηση, θα φέρει τον Σέρβο στα Γιάννινα με συμβόλαιο έξι μηνών! Απίστευτο;