Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
έχω την εντύπωση ότι αν χρησιμοποιώ το "Προβολή των δημοσιεύσεών σας" αντί του "Προβολή ενεργών θεμάτων" έχω λιγότερες ανωμαλίες.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
τεστ (Μάξιμος)
Δηλώνω ότι δεν μ' αρέσει ο Σάντος! Ο πιο χαλια προπονητης που περασε από τον πάγκο της ομαδας...!
Δηλώνω ότι δεν μ' αρέσει ο Σάντος! Ο πιο χαλια προπονητης που περασε από τον πάγκο της ομαδας...!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Συγνώμη, χωρίς παρεξήγηση, αλλά εκανα ποσταρισμα με το nickname του Rizla... Είναι δυνατον ?!? 
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ο rizla έκανε αποσύνδεση οταν βγήκε?Ισως να κρατάει τον τελευταίο που δεν αποσυνδεθηκε σωστά.Μου τυχε κι εμένα στην κεντρική.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το ποσταρω εδω καθως στην κεντρικη μετα τις νεες αλλαγες δεν θα ξαναμπορεσω.ουτε gmail εχω ουτε facebook ουτε twitter.μπορει να ειμαι ο μοναδικος αλλα δε νομιζω οτι ηταν κ η σοφοτερη επιλογη.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Barlow φίλε όπως ξεκάθαρα τονίζεται και στο κείμενο για την αλλαγή του σχολιασμού, μπορείς κάλλιστα να δημιουργήσεις λογιαριασμό disqus ΧΩΡΙΣ να έχεις κάτι απο αυτά που ανέφερες.
Απο εκεί και πέρα όλοι βλέπετε τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το site τόσο καιρό, μάλιστα χωρίς να φέρει ευθύνη η admin team. Καλώς ή κακώς η αρχική μας επιλογή ήταν άλλη. Όταν όμως μουλαρώνει η τεχνολογία, όλοι ξέρουμε τα αποτελέσματα.
Απο εκεί και πέρα όλοι βλέπετε τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το site τόσο καιρό, μάλιστα χωρίς να φέρει ευθύνη η admin team. Καλώς ή κακώς η αρχική μας επιλογή ήταν άλλη. Όταν όμως μουλαρώνει η τεχνολογία, όλοι ξέρουμε τα αποτελέσματα.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ελπιζω να μην δημιουργηθει θεμα και με το φορουμ,μπαρλοου μια απο τα ιδια δεν εισαι ο μονος.
Αν και δεν σχολιαζα ποτε στην κεντρικη οποτε δεν με πολυενδιαφερει.
Αν και δεν σχολιαζα ποτε στην κεντρικη οποτε δεν με πολυενδιαφερει.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
barlow4 έγραψε:Το ποσταρω εδω καθως στην κεντρικη μετα τις νεες αλλαγες δεν θα ξαναμπορεσω.ουτε gmail εχω ουτε facebook ουτε twitter.μπορει να ειμαι ο μοναδικος αλλα δε νομιζω οτι ηταν κ η σοφοτερη επιλογη.
ούτε και εγώ έχω κάποιον λογαριασμό σε αυτά τα σάιτ, και ούτε και θέλω να κάνω, ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσει να επανέλθει ο παλιός τρόπος σχολίων
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αυτη τη στιγμη ειμαι συνδεδεμενος ως rizla ενω ειμαι ο obanebane.
Το ξερω οτι κουραζει ολο αυτο αλλα κατι πρεπει να γινει ερχετε μεγαλο καλοκαιρι για την ομαδα,και το σαιτ τα επεξε.
Το ξερω οτι κουραζει ολο αυτο αλλα κατι πρεπει να γινει ερχετε μεγαλο καλοκαιρι για την ομαδα,και το σαιτ τα επεξε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
αφού σχολιάζεις εσυ με άλλο νικ θα σχολιάσω και εγω με το δικό σου.
panta
panta
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
να κρατήσουμε στατιστικές ποιο νικ θα φορεθεί πιο πολυ
μεχρι τώρα προηγείται μάλλον ο Rizla
μεχρι τώρα προηγείται μάλλον ο Rizla
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
System backup, rollback,οτι προαιρείσθε τελος πάντων για πριν κάνα μήνα και πιάστε το απ την αρχή. 
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
teod1980 έγραψε:αφού σχολιάζεις εσυ με άλλο νικ θα σχολιάσω και εγω με το δικό σου.
panta
γ@μιούνται τα panta...
αστειεύομαι...