ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από gergeo4 »

ομαδα για β' εθνικη.. :evil: ολοι πλη κατσε-κατσουρ-λινο-σιντερ απαραδεκτοι!
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από kalamata4 »

O ΠΑΣ δεν περνάει κέντρο. Μήπως πρέπει να ρισκάρουμε λίγο? Έλεος στην Τούμπα παίζουμε και είναι η ομάδα λες και παίζει στην...Τρίπολη!
Άβαταρ μέλους
GREATANASTASIOS
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από GREATANASTASIOS »

o etto δεκα κωσταντινιδες και δεκα αποστιλοπουλοι το θεμα δεν ειναι εκαι τα χαλια μας δεν εχουν τελειωμο εναν προπονητη να τους ξυπνησει κοιμουνται ολοι τον υπνο του δικαιου.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21309
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από navigator11 »

Θέλουμε δε θέλουμε θα ρισκάρουμε, δε γίνεται κάτι άλλο.
Νίκη πάση θυσία και τα ... στραβά μάτια για την εμφάνιση.
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από xlebouras »

Ζυγισε το σουτ ρε Αμπντουλ και μετα...ηρεμα..
Που μπλεξαμε...
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από karlat85 »

Αφου θες να παίξεις στις πτέρυγες με κόντρα πόδι βγάλε τον κλάους,τι τυραννάς των σαλπι,
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Άρχισα να βλέπω από το β'.
Ο Σαλπιγγίδης έπαιζε αριστερό εξτρέμ.....; :shock:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από nikolasf »

Πόσα κιλά ..... Εξω ο Σάλπι :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από magiktigra »

Ανεπίτρεπτο επαγγελματίες ποδοσφαιριστές να μην μπορούν να σημαδέψουν την εστία.. :redcard:
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από karlat85 »

RoMaN έγραψε:Άρχισα να βλέπω από το β'.
Ο Σαλπιγγίδης έπαιζε αριστερό εξτρέμ.....; :shock:
Οχι ευτυχώς
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από Pablito »

Κριμα..αλλα δεν μπορουν
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από nikolasf »

Ευτυχώς!!!!! Μπράβω Κάτσε!!!!
Εξωω λάζαρ μέσα Αποστολό :o :o :o :o :o :o :o
Κατσουράνησ στα Χ'αφ :) :) :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikolasf την Κυρ 19 Μάιος 2013, 18:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από Pablito »

Με Ετο κεντρικο αμυντικο..κλαιω..
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ο σχολιαστής πρέπει να 'ναι κανένας κολλητός του Γεωργιάδη από το δημοτικό..
Είναι φοβερός ο τρόπος που αναλύει/δικαιολογεί τις επιλογές του υπηρεσιακού του Π.Α.Ο.Κ.!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα, 19/5, 18:15, NS2

Δημοσίευση από Rizla »

Τα εχομε δει ολα πλεον...μας κανει πλακα ο ΠΑΣ μεσα στον ΝΑΟ με μιση ομαδα...
ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ....

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”