Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stephanos »

eorptol έγραψε:Και μη ξεχνάμε επι ιωαννιδη δηλητήριασανε τους Ρώσους ΤΣΣΚΑ με τα νερά τα ξεχάσατε ; Αυτο έγινε πουθενά αλλού σε οποιοδήποτε σπορ σε αυτο το επίπεδο ;
μόνο ο ΓΑΒΡΟΣ το έκανε
Σε αυτό το επίπεδο (δηλ. σε προημιτελικά της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής διοργάνωσης) μάλλον όχι.
Αλλά κάτι παρόμοιο θυμάμαι σε ένα Ακράτητος - Ηρακλής και... πού είπαμε παίζει τώρα ο Ακράτητος;
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sakisxxx »

Ο Παππάς στο ΠΑΣ Γιάννινα-Αστέρας Τρίπολης.................... :? :? :? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Parolos »

Η ξαδέρφη την κάνει για τα τοπικά τελικά..

Να ρωτήσω ξέρει κανείς πως γίνεται και της διαγράφονται τα χρέη? Δλδ αλλάζει ΑΦΜ (βγάζει καινουριο), αλλάζει όνομα και σήμα και παίζει στη Γ' καθαρή?
Δλδ χρωστάς 150εκ., πεφτεις 2 κατηγορίες και καθάρισες??
Άμα φτιάξω εγώ π.χ. μια καινουρια ομάδα με 20 παιχτες από το paokmania θα με βάλουν να παίξω στη Γ???
Δε θα πρέπει να ξεκινήσω απο Β τοπικό?
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από shark4 »

Παντως μη σου τυχει τετοια αγαπη , οπως του Μελισσανιδη για την κουλα.... Ο ιδιος εισηγηθηκε τον υποβιβασμο της στη Γ' Εθνικη , για να την αναλάβει χωρις χρεη .... Κατα τα αλλα θα φτιαξει γηπεδο και αλλα ωραια ....

Που να μην ηταν και φανατικος οπαδος της.... :?
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από slidar »

Ο "τιγρης" φανατικο χανουμι ειναι.. κοροιδο ΔΕΝ ειναι.

Επιχειρηματιας ειναι.. απο τους πιο εξυπνους.

Σιγα μην επαιρνε την ΑΕΚ με τοσα χρεη..

Μην σας παραξενευσει εαν σε 2 χρονια διεκδικει πρωταθλημα η κουλα.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Σε δύο χρόνια θα το πάρει σίγουρα ο Π.Α.Ο.Κ. το πρωτάθλημα, κι ας το διεκδικήσει όποιος θέλει!

- Roman (14/5/2013 21:04)
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από angelheart »

Έμειναν στον δρόμο οι υπάλληλοι της ΑΕΚ

Στη σημερινή ΓΣ της ΠΑΕ ΑΕΚ αποφασίστηκε πως η εταιρεία θα προχωρήσει σε εκκαθάριση, δηλαδή πως... κλείνει κι έτσι ο Ανδρέας Δημητρέλος ενημέρωσε τους υπαλλήλους πως από αύριο δεν θα έχουν δουλειά!

Ο πρόεδρος της Ένωσης είπε σε όσους εργάζονταν ως σήμερα στα γραφεία, στο ποδοσφαιρικό τμήμα και στις Ακαδημίες του συλλόγου, πως πλέον δεν υπάρχει ΠΑΕ και δεν μπορεί η εταιρεία να τους καλύψει μισθούς (οφείλονται 6-7 μήνες) και αποζημίωση!

Στο μόνο που ελπίζουν πλέον οι υπάλληλοι είναι πως ο Δημήτρης Μελισσανίδης, ο οποίος πρότεινε άλλωστε την πτώχευση για να αναλάβει την ομάδα, θα τους καλύψει κάποιες από τις οφειλές.


Μια χαρά. Έμπαινε Γιούτσο που έλεγαν και οι παλαιότεροι.
Θα μου πεις "ρε φίλε τόσες και τόσες εταιρείες φαλήρησαν, η ΑΕΚ σε πείραξε ; ". Εμένα προσωπικά καθόλου. Απλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα με τα χρέη τα οποία σύμφωνα με το νόμο πρέπει να περάσουν στα φυσικά πρόσωπα που διοίκησαν, δλδ σχεδόν σε όλους όσοι ήταν διοίκηση τα τελευταία 15 χρόνια. Καθίστε λοιπόν πρώτα να δούμε ΑΝ θα περάσουν τα χρέη εκεί που λέει ο νόμος, και τότε το ξανασυζητάμε.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από marley 4 »

Parolos έγραψε:Η ξαδέρφη την κάνει για τα τοπικά τελικά..

Να ρωτήσω ξέρει κανείς πως γίνεται και της διαγράφονται τα χρέη? Δλδ αλλάζει ΑΦΜ (βγάζει καινουριο), αλλάζει όνομα και σήμα και παίζει στη Γ' καθαρή?
Δλδ χρωστάς 150εκ., πεφτεις 2 κατηγορίες και καθάρισες??
Άμα φτιάξω εγώ π.χ. μια καινουρια ομάδα με 20 παιχτες από το paokmania θα με βάλουν να παίξω στη Γ???
Δε θα πρέπει να ξεκινήσω απο Β τοπικό?
τα χρεη διαγραφονται γιατι γινεται ξανα ερασιτεχνικη ομαδα
μενουν ομως χρεη σε φυσικα προσωπα
μεχρι περσι επεφτες Δ απο φετος ερασιτεχνικη ειναι η Γ

αν εκανες ομαδα θα ξεκινουσες απο τα τοπικα
αλλα η αεκ παιζει κανονικα στην Β δεν δηλωνει συμετοχη και παει στην Γ που ειναι ερασιτεχνικη κατηγορια
και δεν αλλαζει σημα αφμ τιποτα
οι γριες που εκαναν πτωση στην δ εκαναν παραληλα συγχωνευση με ομαδα γ κατηγοριας δηλαδη επαγγελματικη και για αυτο ειναι διαφορετικες περιπτωσεις
σημειωση αν πεσεις ερασιτεχνικα χανονται και οι περιουσιες του συλλογου η κουλα ομως ομως ουτε γηπεδο εχει ουτε προπονητικο κεντρο τιποτα..
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από logios »

Ενα ποσοστο των χρεων δεν διαγράφετε και ειναι το 10% αυτο που κατεχει ο ερασιτεχνης ως μεριδιο της ΠΑΕ.
Αν δεν κανω λαθος.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από teod1980 »

Ωραίο γκολ αλλά κι ένας παλιός καλός φίλος στο 0:30 και μετά


[youtube]6Vq0ShjYF6o&feature=player_embedded[/youtube]
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αχ!Βαχ! :(
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από gergeo4 »

100-0 η διαιτησια υπερ τριπολης στο α' μερος!κωλοσυστημα κ κωλοδιαιτησιες :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Odi »

Έπαιξα άσσο τα Γιένεννα..Και έβαλε γυριστό ο Σανκαρέ.. :evil:
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από hitman »

Ήρθε η ώρα η "δίκαιη οργή" του Καϋμενάκη να επιβραβευθεί παιδιά... :lol: :lol: :lol: :lol:

Ο Σταυράκης προσπάθησε πάντως να καθαρίσει για λογαριασμό μας την υπόθεση Ch L...
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από interted »

An vgei ch.l. o Pas kai den parei adeiodothsh tha paei ch.l. o vazelos? :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”