Parolos έγραψε:Η ξαδέρφη την κάνει για τα τοπικά τελικά..
Να ρωτήσω ξέρει κανείς πως γίνεται και της διαγράφονται τα χρέη? Δλδ αλλάζει ΑΦΜ (βγάζει καινουριο), αλλάζει όνομα και σήμα και παίζει στη Γ' καθαρή?
Δλδ χρωστάς 150εκ., πεφτεις 2 κατηγορίες και καθάρισες??
Άμα φτιάξω εγώ π.χ. μια καινουρια ομάδα με 20 παιχτες από το paokmania θα με βάλουν να παίξω στη Γ???
Δε θα πρέπει να ξεκινήσω απο Β τοπικό?
τα χρεη διαγραφονται γιατι γινεται ξανα ερασιτεχνικη ομαδα
μενουν ομως χρεη σε φυσικα προσωπα
μεχρι περσι επεφτες Δ απο φετος ερασιτεχνικη ειναι η Γ
αν εκανες ομαδα θα ξεκινουσες απο τα τοπικα
αλλα η αεκ παιζει κανονικα στην Β δεν δηλωνει συμετοχη και παει στην Γ που ειναι ερασιτεχνικη κατηγορια
και δεν αλλαζει σημα αφμ τιποτα
οι γριες που εκαναν πτωση στην δ εκαναν παραληλα συγχωνευση με ομαδα γ κατηγοριας δηλαδη επαγγελματικη και για αυτο ειναι διαφορετικες περιπτωσεις
σημειωση αν πεσεις ερασιτεχνικα χανονται και οι περιουσιες του συλλογου η κουλα ομως ομως ουτε γηπεδο εχει ουτε προπονητικο κεντρο τιποτα..