Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
makiz
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιούλ 2008, 10:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από makiz »

θα απαντησω στην ανακοινωση τησ οριτζιναλ, και μαλιστα στα υστερογραφα...δεν το κανω για τον ρουλη(μπρρρρ)

"ΥΓ. Την Κυριακή να το παίξουμε στανταρ διπλό στην Ξάνθη ? Εμείς λέμε σίγουρα ναι..."

αν ειστε μαγκες παντε παιξτε τα χρεη σας μπας και καθαρισετε κιολας, παιξτε τα γηπεδα (ποια γηπεδα τεσπα) φανελες παιχτες.....

"YΓ2. Προεγγραφές για νταβατζή νέας περιόδου άρχισαν για ομάδες τύπου αρης, λιβαδειά, βέροια και σια. Τρέχτε να προλάβετε !"

απο αυτες τισ ομεδες βρε κακομοιριδες πηρατε τους μισους βαθμους που εχετε αλλες δυο τετοιες ομαδες να υπαρχαν στο πρωταθλημα θα ειχατε σωθει.....

"YΓ2. Σας αφήσαμε στη κακομοιριά σας αρκετό καιρό ειναι η αλήθεια...απο τώρα λοιπόν τα ξεβρακώματα θα γίνουν ξανά ο εφιάλτης σας κάθε φορά που θα ξεμυτίζετε από την κωλογειτονιά σας!»"

δεν ξεμυτιζουν βρε περα απο την παπαναστασιου, αφου ειμαστε εμεις παραπανω και ελεγχουμε, ακυρο και το Υ.Γ.2
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ξεχασανε να μας πουν οι επαγγελματιες οπαδοι του Νοτου για το 0-4 στη Βεροια!.........

Αλλα τι να περιμενεις απο οπαδους ομαδας που εχουν κανει συνθημα το ονομα του συνδεσμου τους....

Τα φιλια μου στον Χατζηχρηστο!Καταντησατε την ΑΕΚ,σιχαμενη ομαδα!!!
makiz
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιούλ 2008, 10:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από makiz »

Τι μονο το 0-4 λες mpafe4, προσεξε να δεις τι βλακες που ειναι :

αεκ-βεροια 2-1
βεροια-αεκ 0-4

αρς - αεκ 1-1
αεκ-αρς 1-1

λεβαδεια -αεκ 0-0
αεκ -λεβαδεια 0-1

μια ηττα τρεις ισοπαλιες και δυο νικες
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από tasso85 »

δηλαδη εμεις που τους νικησαμε ολους αυτους ειμαστε κι εμεις στην παραγκα?
καπου ταχετε μπερδεψει τα πραγματα, οι στημενοι "αγωνες" ηταν οσφπ-ατρομητος 2-3 ζευγαρι με το αρης-ατρομητος 0-1, αρης-τριπολιτσα 5-1, αρης-λεβαδειακος 4-0
αυτα ηταν τα στημενα, μη ψαχνετε αλλου, κατα τα αλλα οι της αεκ τη λενε μια χαρα στα ληκια, εγω δεν θυμαμαι αναλογη δικια μας ανακοινωση
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από mpafos4 »

Και παρακαλα να μην δεις ποτε γιατι τοτε θα σημαινει πως ειμαστε,πλεον,στην ιδια μοιρα με τα ασπονδυλα!

Και οι της ΑΕΚ,πρωτη φορα βγαζουν ανακοινωση για αυτους....γιατι αραγε?.....
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Parolos »

Τι ψάχνετε να βρείτε ρε? Τα σκουλήκια ψάχνουν κάθε χρόνο να πιαστούν και να ανοίξουν μέτοπο με μία μεγαλύτερη ομάδα μπας και πάρουν κι αυτοί λίγο αξία.. Κακώς τους απάντησαν και τους έδωσαν αξία, αλλά από την άλλη και λίγα τους είπαν..
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από trel@menos »

Απόπειρα αυτοκτονίας για την ΑΕΚ!

Σύμφωνα με μαρτυρίες που έφτασαν στο gazzetta.gr, οπαδός της ΑΕΚ επιχείρησε να αυτοκτονήσει το πρωϊ στη Νέα Φιλαδέλφεια, αλλά η αστυνομία τον απέτρεψε.


Σύμφωνα με μαρτυρίες, λίγο μετά τις 12.30 ένας οπαδός της ΑΕΚ στην οδό Πίνδου στη Νέα Φιλαδέλφεια ανέβηκε πάνω σε ένα φορτηγό και φώναζε ότι θέλει να αυτοκτονήσει. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία, με τα πρώτα περιπολικά να φτάνουν αμέσως και τελικά να ηρεμούν τον οπαδό της ΑΕΚ που αποφάσισε τελικά να κατέβει και να μην προχωρήσει στην παράλογη πράξη.

Πάντως μέχρι στιγμής η είδηση δεν έχει διασταυρωθεί από την αστυνομία...

gazzetta
εχουν ξεφυγει τα ατομα. τελικα δικαιως τους λεγαμε μαρθα βουρτση του ελληνικου ποδοσφαιρου.

την αλλη φορα ανεβα σε καρεκλα φιλε για να μας πεισεις.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δεν είναι τόσο αστείο... Τραγικό θα το έλεγα...

"Για 'σένα θα πεθάνω και για 'σένα μόνο ζω" τραγουδάμε στη Τούμπα, αλλά νομίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουμε ότι κανείς μας δεν θα το έκανε αυτό, διότι δεν αξίζει...
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από trel@menos »

δηλαδη πιστευεις οτι οντως αυτος ανεβηκε πανω σε φορτηγο γιατι ηθελε να αυτοκτονησει ρε ρομαν?
αν οντως ειχε προθεση να αυτοκτονησει θα πηγαινε σε καμια ταρατσα και θα πεφτε. και κυριως δεν θα το φωναζε για να δημιουργησει ντορο.
απλα υπαρχει σημερα η εκδικαση της υποθεσης τους και ειπαν να το κανουν και λιγο μελοδραμα.
makiz
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιούλ 2008, 10:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από makiz »

παντως πανω στο φορτηγο για να αυτοκτονησει καποιος.....

η πρεπει να το φορτωσει η να το ξεφορτωσει.....τιγκα

μονο ετσι πεθαινεις.......!!!!!
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stephanos »

trel@menos έγραψε: απλα υπαρχει σημερα η εκδικαση της υποθεσης τους και ειπαν να το κανουν και λιγο μελοδραμα.
Δεν κατάλαβα πού κολλάει αυτό. Τί ήθελε δηλαδή να πει;
Μήν μας ρίχνετε, πέφτουμε και μόνοι μας; :P
Shaman4
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Shaman4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Οταν θέλει πραγματικά να αυτοκτονήσει κάποιος δεν το κάνει βουκινο
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1273
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από dini26 »

μειωσε ο Πανθραξ 2-1,,,,,,

αντε να μπουκαρουν κ οι gay-ροι μεσα... αφου εχετε ρεντα τελευταια στο να κανετε σαματα.....

http://www.sportlemon.tv/
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Parolos »

Στο 2-0 γίνεται πάσα τετ-α-τετ το κοβει με offside που δεν ήταν,

Μετά στο 2-1 από πάσα παίχτη του γαυρου βγαινει 1 ν 1 παιχτης Πανθρακικού και δίνει offside παλι!!

Πόσο τραγικοί..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”