Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nikolasf »

4-1 :evil: :evil: Αμπαλοι!!!!
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από dini26 »

ρε τον γκαντεμη....... μολις πατησα το λινκ...
4-1 κ καπακι 5-1

μηπως να φυγω απο την πολη αυριο????? :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από dini26 »

dini26 έγραψε:ρε τον γκαντεμη....... μολις πατησα το λινκ...
4-1 κ καπακι 5-1

μηπως να φυγω απο την πολη αυριο????? :roll: :roll:

6-1??

φευγω αδερφια.... φευγω!!!!
:redcard: :redcard: για παρτυ μου!

:pano:
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από magiktigra »

dini26 έγραψε:ρε τον γκαντεμη....... μολις πατησα το λινκ...
4-1 κ καπακι 5-1

μηπως να φυγω απο την πολη αυριο????? :roll: :roll:
Μήπως έκανες ανανέωση? Μπήκε και έκτο :opaokara:
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από dini26 »

δες απο πανω σου.....

δεν περηγραφω αλλο
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nikolasf »

Βιέρι ... Γύρνα στον ΠΑΟΚ μπας και πάρεις μια πάσα της προκοπής!!!! Χαρμίζεσαι στους "λύκους :o :o :o " πανάθεμά τους :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31584
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Dini26 σε πληρώνω οδοιπορικά και εισιτήριο για Ξάνθη την Κυριακή και έξτρα δώρο κίτρινο κασκόλ.Ομολογώ βέβαια οτι είσαι η δεύτερη επιλογή μου.Ο επίτιμος δε μπορούσε..
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από dini26 »

το σκεφτηκα κ εγω αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να πεσουν τα μαμιμενα τα λικια.... εαν παντως πηγαινα.... εεε οχι κ με κιτρινο κασκολ να ειμαι σαν τσιμπλα πεστροφας :lol: :lol: :lol: :lol:

μπορω παλι αν ειναι να παω πισω απο την εστια του κωλοκοτρονιτσιου κ να το παιξω οπαδος τους!
εεεε τι λες?


:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nikolasf »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από karl »

Από ένα σημείο και πέρα οι παίκτες της Wolfsburg λες και νόμιζαν ότι είχε βγει αλλαγή ο Βιέρι. Με το σταγονόμετρο του δίναν πάσες. Ήταν πάντως από τους λίγους διασωθέντες. Αφού σχεδόν κάθε του επιλογή ήταν η καλύτερη δυνατή.

Ο πολυς Diego μπορεί που και που να βάζει κανένα ωραίο γκολ - δε λέω. Αλλα χαρίζει γκολ στους αντιπαλους με τα λάθη του και σκοτώνει αβέρτα φάσεις με τον εγωισμό του και το λανθασμένο τρόπο που κατεβάζει την μπάλα.
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από PAOKhead »

karl έγραψε: Ο πολυς Diego μπορεί που και που να βάζει κανένα ωραίο γκολ - δε λέω. Αλλα χαρίζει γκολ στους αντιπαλους με τα λάθη του και σκοτώνει αβέρτα φάσεις με τον εγωισμό του και το λανθασμένο τρόπο που κατεβάζει την μπάλα.
Χώσε ρε αδερφέ...
Ανούσιος, υπερεκτιμημένος, εκνευριστικός, wannabe ηγέτης τρομάρα του...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nikolasf »

karl έγραψε:Από ένα σημείο και πέρα οι παίκτες της Wolfsburg λες και νόμιζαν ότι είχε βγει αλλαγή ο Βιέρι. Με το σταγονόμετρο του δίναν πάσες. Ήταν πάντως από τους λίγους διασωθέντες. Αφού σχεδόν κάθε του επιλογή ήταν η καλύτερη δυνατή.

Ο πολυς Diego μπορεί που και που να βάζει κανένα ωραίο γκολ - δε λέω. Αλλα χαρίζει γκολ στους αντιπαλους με τα λάθη του και σκοτώνει αβέρτα φάσεις με τον εγωισμό του και το λανθασμένο τρόπο που κατεβάζει την μπάλα.
Συμφωνούμε απόλυτα!!!!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από moican4 »

Κουλα εναντίον ρούλη :lol: :lol:

O "πόλεμος" μεταξύ των οργανωμένων οπαδών της ΑΕΚ και του Αρη, κορυφώνεται, καθώς η Original απάντησε στην χθεσινή (17/4) ανακοίνωση του Super 3.

Αυτή αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Ασπόνδυλοι καρπαζοεισπράκτορες του Χαριλάου...

...Το να τολμάτε να πιάνετε στο στόμα σας την ΑΕΚ και να προσπαθείτε να την χλευάζετε, είναι τουλάχιστον γελοίο. Γελοίο γιατί προέρχεται από οπαδούς μιας ομαδούλας που ιστορικά είναι μόνιμα το δεκανίκι του κόκκινου ή πράσινου κατεστημένου και αυτό το δείξατε άλλη μια φορά φέτος δεχόμενοι από το μεγαλό αφεντικό Μαρινάκη να σας ελεήσει με δανεικούς μπας και σωθείτε.

Να σας θυμήσουμε την περίπτωση Φετφατζίδη που ακούστηκε για δανεικός στην ΑΕΚ και την καθολική αρνηση του ΑΕΚτζη που δεν δέχτηκέ δανεικούς από το "αφεντικό" γιατί η φανέλα μας και η ιστορία μας είναι πολύ βαριά για τέτοιους συμβιβασμούς.

Να μιλήσουμε για το επικό διπλό στο Περιστέρι ; Η ανύπαρκτη ομαδούλα σας θα έκανε το πρώτο διπλό με δέκα παίχτες (που μεταξύ μας και 20 να ήταν δεν θα κέρδιζε ποτέ) αν δεν άνοιγαν οι "αντίπαλοι" τα πόδια ; Να σας επιβραβεύσουμε και για την 5αρα στον τρίτο Αστέρα που "αγωνίστηκε" χωρίς 8 βασικούς και κατεβασμένα βρακιά δίνοντας σας το δικαίωμα να βάλετε όσα γκολ είχατε βάλει στις προηγούμενες αγωνιστικιές.

Λέτε αυτά να τα κατάφερε ο Λάμπρος χωρίς την βοήθεια του "αφεντικού" ;

Σίγουρα όχι, τσιράκια της παράγκας.

Να μιλάτε για οπαδική επαναστατικότητα εσείς που επι χρόνια κάνετε περιουσίες εκμεταλευόμενοι εμπορικά το σήμα της ομάδας σας ; Εσείς που ανοίγετε μπουτικ και μπυραρίες ; Εσείς που οι άλλοι οπαδοι του Άρη αποκαλούν "Σουπερ-μαρκετ" ? ...επηρεασμένοι μαλλον από αυτο που πρεσβεύει η δική σας ομάδα, την εβραϊκη κοινότητα της πόλης.

Εμείς, την παραμικρή νύξη πρωην προέδρου μας να μας κάνουν πλούσιους υπαλλήλους τους, την απορίψαμε κατηγορηματικά. Αυτά απο εμάς και η συνέχεια απο κοντά...

ΥΓ. Την Κυριακή να το παίξουμε στανταρ διπλό στην Ξάνθη ? Εμείς λέμε σίγουρα ναι...

YΓ2. Προεγγραφές για νταβατζή νέας περιόδου άρχισαν για ομάδες τύπου αρης, λιβαδειά, βέροια και σια. Τρέχτε να προλάβετε !

YΓ2. Σας αφήσαμε στη κακομοιριά σας αρκετό καιρό ειναι η αλήθεια...απο τώρα λοιπόν τα ξεβρακώματα θα γίνουν ξανά ο εφιάλτης σας κάθε φορά που θα ξεμυτίζετε από την κωλογειτονιά σας!»
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31584
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

kataramenos5 έγραψε:Πάντως υπάρχει τρόπος να σωθεί η κούλα.Αυτοί οι 200 που μπουκάρανε χτές μπορούν να επανορθώσουν το κακό, επαναλαμβάνοντας το ντού την Κυριακή, λίγο βορειότερα, στα Πηγάδια .Πάλι με τα χρώματα της ομάδας τους αλλα χωρίς το δικέφαλο.Διακοπή ,-3 και τάβλα ο λάμπρος.
:opaokara: :opaokara:
Γράφουμε καμιά λαλακια που και που κι άλλοι τα περνουν σοβαρά :shock: .Ανακοινώσεις για περιφρούρηση προβοκάτορες κλπ κλπ στη γειτονιά.Μας διαβάζουν πάντως..
makiz
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιούλ 2008, 10:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από makiz »

θα απαντησω στην ανακοινωση τησ οριτζιναλ, και μαλιστα στα υστερογραφα...δεν το κανω για τον ρουλη(μπρρρρ)

"ΥΓ. Την Κυριακή να το παίξουμε στανταρ διπλό στην Ξάνθη ? Εμείς λέμε σίγουρα ναι..."

αν ειστε μαγκες παντε παιξτε τα χρεη σας μπας και καθαρισετε κιολας, παιξτε τα γηπεδα (ποια γηπεδα τεσπα) φανελες παιχτες.....

"YΓ2. Προεγγραφές για νταβατζή νέας περιόδου άρχισαν για ομάδες τύπου αρης, λιβαδειά, βέροια και σια. Τρέχτε να προλάβετε !"

απο αυτες τισ ομεδες βρε κακομοιριδες πηρατε τους μισους βαθμους που εχετε αλλες δυο τετοιες ομαδες να υπαρχαν στο πρωταθλημα θα ειχατε σωθει.....

"YΓ2. Σας αφήσαμε στη κακομοιριά σας αρκετό καιρό ειναι η αλήθεια...απο τώρα λοιπόν τα ξεβρακώματα θα γίνουν ξανά ο εφιάλτης σας κάθε φορά που θα ξεμυτίζετε από την κωλογειτονιά σας!»"

δεν ξεμυτιζουν βρε περα απο την παπαναστασιου, αφου ειμαστε εμεις παραπανω και ελεγχουμε, ακυρο και το Υ.Γ.2
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”