Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τελικά, γάτα ο Λινεν.Την ψυλλιάστηκε τη δουλειά.Σου λεει που να τρέχω τώρα στα γεράματα.Θα με πιάσουν..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πολύ παλικαρίσιος και ο βαθμός του ΟΦΗ σήμερα, με το περιστέρι να παίζει με λύσσα και τον σπανάθα κόντρα.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Αυτά τα παιδιά που τα διώχνουν από τα νοικιασμένα σπίτια τους και τη βγάζουν με κρουασάν που τσοντάρει ο κόουτς να πάρουν, πας και τα κλέβεις τα παπούτσια;jibbie έγραψε:
ξενερωμα..
"Όποιος δεν τα κάνει *ουτάνα όλα στο γήπεδο, δεν είναι Α.Ε.Κ.!"
(παράφραση)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
[dailymotion]xz0926_yyyyyyyyy-yyy-yyyy_sport[/dailymotion]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο οποίος Ατρόμητος κέρδιζε με 2-0 μέσα στον ΟΦΗ (μέχρι το 84΄) κάνοντας ό,τι μπορούσε για να πέσει ο ΟΦΗ και να σωθούν οι δύο κιτρινόμαυρες ΠΑΕ (δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι η ΑΕΚ θα έπαιρνε διπλό μέσα στοΠεριστέρι).sourmenetes έγραψε:Και γω καπως ετσι το βλεπω....
Και οσο βλεπω οτι ο ρουλης πηρε 2 ματς αερα γιατι στηθηκανε οι σπανοτριπολιτσες τοσο συγχυζομαι..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Η κατάσταση δηλαδή των ποδοσφαιριστών της Κέρκυρας ήταν καλύτερη; Ή αυτών της Βέροιας, του ΟΦΗ, του Πανθρακικού;hitman έγραψε:Γι' αυτά τα παλικαράκια της ΑΕΚ, που βγάλανε όλη τη χρονιά με άδειο στην κυριολεξία στομάχι, με κράξιμο, πεσίματα και κυνηγητό, χωρίς κανένα ελαφρυντικό και χωρίς καμία κατανόηση, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΑ λυπάμαι. Αυτό που περάσανε φέτος, μακάρι να μην το περάσει κανένας νέος ποδοσφαιριστής.
Ναι, λυπάμαι ειλικρινά για όλους όσους πέφτουν, αλλά πραγματικά για ΟΛΟΥΣ και όχι μόνον για την ΑΕΚ. Δεν βλέπω γιατί να βάλω τους παίκτες της ΑΕΚ σε καλύτερη μοίρα από τους υπόλοιπους, μιλώντας για μια Εταιρία που το ότι λειτουργεί ακόμη (αγωνίζεται) στην Superleague με τόσα χρέη που έχει αποτελεί σκάνδαλο, όταν οι συμπατριώτες μας δεν έχουν γάλα να δώσουν στα παιδιά τους, ή φάρμακα για να σωθούν και πεθαίνουν αβοήθητοι στο δρόμο!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
τιποτα απ'ολα αυτα δεν θα ειχε γινει αν δεν ειχε στ@θει το ματς της προηγούμενης Κυριακης στο περιστερι
τους βαθμους που εδωσε εκει η γηπεδουχος ομαδα τους ειχε ηδη παρει σε ανυποπτο χρονο στο κ@ρ@ισκ@κη
τους βαθμους που εδωσε εκει η γηπεδουχος ομαδα τους ειχε ηδη παρει σε ανυποπτο χρονο στο κ@ρ@ισκ@κη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αποστολη μην τα τσουβαλιαζεις ολα.αλλο πραγμα να πεσει η κερκυρα που λιγο πολυ το εχουν στην ακρη του μυαλου τους σαν σεναριο απο την αρχη και αλλο η αεκ που δεν εχει πεσει ποτε και ειναι μεγαλη ομαδα.ΑποστόληςΑ έγραψε:Η κατάσταση δηλαδή των ποδοσφαιριστών της Κέρκυρας ήταν καλύτερη; Ή αυτών της Βέροιας, του ΟΦΗ, του Πανθρακικού;hitman έγραψε:Γι' αυτά τα παλικαράκια της ΑΕΚ, που βγάλανε όλη τη χρονιά με άδειο στην κυριολεξία στομάχι, με κράξιμο, πεσίματα και κυνηγητό, χωρίς κανένα ελαφρυντικό και χωρίς καμία κατανόηση, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΑ λυπάμαι. Αυτό που περάσανε φέτος, μακάρι να μην το περάσει κανένας νέος ποδοσφαιριστής.
Ναι, λυπάμαι ειλικρινά για όλους όσους πέφτουν, αλλά πραγματικά για ΟΛΟΥΣ και όχι μόνον για την ΑΕΚ. Δεν βλέπω γιατί να βάλω τους παίκτες της ΑΕΚ σε καλύτερη μοίρα από τους υπόλοιπους, μιλώντας για μια Εταιρία που το ότι λειτουργεί ακόμη (αγωνίζεται) στην Superleague με τόσα χρέη που έχει αποτελεί σκάνδαλο, όταν οι συμπατριώτες μας δεν έχουν γάλα να δώσουν στα παιδιά τους, ή φάρμακα για να σωθούν και πεθαίνουν αβοήθητοι στο δρόμο!
οσο για τον τροπο που συμμετεχει η αεκ στο πρωταθλημα ας μην το αναπτυξουμε.περαν του γαυρου καμια ομαδα κανονικα δεν θα επρεπε να παιρνει αδεια.πλεον και εμεις με σαββιδη.αλλα ολα αυτα τα χρονια με διασταλτικες ερμηνιες περνουσαν οι φακελοι.
οσο για τα χρεη..αυτα δημιουργοντουσαν σε εποχες που οχι απλα γαλα ειχαν να δωσουν οι ελληνες.μπανιο κανανε με γαλα.το θεμα ειναι οτι την πληρωνουν οι ομαδες και οι φιλαθλοι τους γιατι μια ζωη τα κομματα στηναν τσιμπουσι στο ποδοσφαιρο και αντι να χωσουν μεσα φυσικα προσωπα την πληρωνουν παε χωρις να κερδιζει κανεις τιποτα.ας μην ειμαστε αγνωμωνες,και εμεις καποτε ανησυχουσαμε.και ειχαμε αγωνια επιβιωσης.
εγω βλεπω ενα πρωταθλημα του κερατα στημενο.που ξαφνικα αρης και βεροια ριχνουν πενταρες με παικτες ανυπαρκτους.βλεπω εναν μαρινακη να χασκογελαει και μια μεγαλη ομαδα να πεφτει εξ αιτιας του.γιατι ο μποροβηλος ειναι το πλυντηριο του πρωταθληματος και γιατι ο μονος που εχει μπουγαδα τοσα χρονια ειναι μαρινακης.και κατεβηκε στον κλεανθη με γατια παικτες και ασσο οβερ.και ετσι η αεκ βγαινει στην απεξω.μια αεκ που τωρα θυμηθηκαν να συλλαβουν οποιον παραγοντα της περασε απο εκει.
δεν κανω το δικηγορο της αεκ.αλλα οπως ο ηρακλης επεσε μπαμπεσικα για χαρη του μποροβηλου ετσι τωρα και η αεκ.τα του καισαρως τω καισαρι.
υγ.δεν ξερω τι ειναι σκανδαλο,οι συμπατριωτες μας που δεν εχουν τα στοιχειωδη οπως πιθανον να μην τα εχουν και οι παικτες των πτωχευμενων ομαδων, η το οτι υπαρχουν ακομα ομαδες που δινουν εκατομμυρια για μεταγραφες και συμβολαια.αν το αναπτυξουμε κοινωνικοπολιτκα δεν μας συμφερει.αυτη η βιαιη πτωχευση που μας επεβαλαν τσακισε τους παντες εκτος απο τους τυχερους.ας μην βλεπουμε την κατασταση αφ'υψηλου.
fair play στην αεκ,στον ηρακλη,στην καλαμαρια και σε οσους πεφτουν ατιμα.
η μονη ομαδα που προτιμω οτι παθει να το παθει με τον πιο π@υστικο τροπο ειναι η γαυρος.γιατι ειναι η βιτρινα της αρρωστης μεταπολιτευσης.οχι οτι η βαζελα ειναι πολυ καλυτερη,αλλα ηταν παντα δευτερη.το συστημα εξυπηρετει τον πρωτο και κανει χαρες στο δευτερο.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μαλλον δε πρόλαβες το Λίτσα και τον καπετάνιο στα ντουζένια του.Σαφώς βέβαια πιο μισητός ο γαύροςbarlow4 έγραψε: η μονη ομαδα που προτιμω οτι παθει να το παθει με τον πιο π@υστικο τροπο ειναι η γαυρος.γιατι ειναι η βιτρινα της αρρωστης μεταπολιτευσης.οχι οτι η βαζελα ειναι πολυ καλυτερη,αλλα ηταν παντα δευτερη.το συστημα εξυπηρετει τον πρωτο και κανει χαρες στο δευτερο.
ΥΓ Πώς καταντήσαμε έτσι .Να παίρνουμε χαρά απ τη δυστυχία του άλλου.
ΥΓ2 Σε ποια άλλη χώρα θα έρχονταν τέτοια αποτελέσματα(σε συνδυασμό με στοιχ. αποδώσεις,δηλώσεις που προηγήθηκαν κλπ) και δε θα υπήρχε ούτε μια παραίτηση, ούτε μια απόλυση ,κάποιου υπουργού ,γγ,κάποιου δήθεν υπεύθυνου τελος πάντων ,μια εισαγγελική έρευνα ,κατι ρε παιδί μου που να δείχνει οτι κάποιος ενδιαφέρεται.Δε κουνήθηκε φύλλο.Συνηθίσαμε τόσο πολύ το σάπιο που σε κανένα δε κάνει αίσθηση πια.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μη ξεχνάτε πως μας έκλεψαν τον Οκά όταν εμείς είμασταν σε τρικυμία.
Καμία λύπηση για κανένα.
Ο ΠΑΟΚ να είναι καλά ..........................
Καμία λύπηση για κανένα.
Ο ΠΑΟΚ να είναι καλά ..........................
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι το πρωτάθλημα άρχισε να γίνεται ακόμη πιο σάπιο και βρώμικο από τότε που ανακαλύφθηκε η παράγκα σε πρώτη φάση και τα περίφημα στημένα σε δεύτερη φάση. Ακόμη μια "αποκάλυψη" να γίνει και θα κανονιζουν ποιος θα πέσει και ποιος θα σωθεί και για τις επόμενες 4-5 σεζόν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δεν διαφωνώ στα περισσότερα, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί να λυπόμαστε μόνο τους παίκτες της ΑΕΚ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
δεν αγαπησα ξαφνικα την αεκ.αυτο που λεω ειναι οτι πεφτει με πουστικο τροπο και εγω δεν το γουσταρω.για κανεναν πλην γαυροβαζελου.και κυριως γαυρου.
αν επεφτε μονο αγωνιστικα θα ελεγα ας προσεχαν καλα να παθουν.αλλα οι δυο πενταρες οι χθεσινες διωχνουν κοσμο.και το λομπι των ομαδων του γαυρου ενισχυεται.
το σκουληκι χωρις τα δανεικα του γαυρου και το συστημα μαρινακη μποροβηλου να του χαριζει αγωνες και στοιχηματικα μπονους θα ηταν πεσμενο απο το φεβρουαριο.πεντε γκολ χωρις αγκανθο στην τριτη του πρωταθληματος που θελει και τσουλου και κυπελο τρομαρα της.
υγ.τους παικτες της αεκ τους λυπομαστε περισσοτερο γιατι ειναι πεινασμενα πιτσιρικια που ειχαν να σηκωσουν απειρως μεγαλυτερο βαρος απο οτι των υπολοιπων ομαδων.αλλο το στιγμα της συμμετοχης στην ομαδας της αεκ που επεσε πρωτη φορα στην ιστορια της και αλλο στην κερκυρα.στην κερκυρα λες δε βαριεσαι.τριχες πληρωνομουν στη σουπαλιγκ τριχες και στη φουτμπολιγκ.
αν επεφτε μονο αγωνιστικα θα ελεγα ας προσεχαν καλα να παθουν.αλλα οι δυο πενταρες οι χθεσινες διωχνουν κοσμο.και το λομπι των ομαδων του γαυρου ενισχυεται.
το σκουληκι χωρις τα δανεικα του γαυρου και το συστημα μαρινακη μποροβηλου να του χαριζει αγωνες και στοιχηματικα μπονους θα ηταν πεσμενο απο το φεβρουαριο.πεντε γκολ χωρις αγκανθο στην τριτη του πρωταθληματος που θελει και τσουλου και κυπελο τρομαρα της.
υγ.τους παικτες της αεκ τους λυπομαστε περισσοτερο γιατι ειναι πεινασμενα πιτσιρικια που ειχαν να σηκωσουν απειρως μεγαλυτερο βαρος απο οτι των υπολοιπων ομαδων.αλλο το στιγμα της συμμετοχης στην ομαδας της αεκ που επεσε πρωτη φορα στην ιστορια της και αλλο στην κερκυρα.στην κερκυρα λες δε βαριεσαι.τριχες πληρωνομουν στη σουπαλιγκ τριχες και στη φουτμπολιγκ.