Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 31/3, 19:30 NS1
Re: Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 31/3, 19:30 NS1
Ρε παιδιά το θέμα είναι τι κάναμε τότε?
Το θέμα είναι τι κάνουμε σήμερα.....τι βλέπω σημερα....τι θα μπορούσα να κάνω σήμερα σε αυτο τον χάρτινο πύργο και τι του κάνω.
Τέλος πάντων...
ΠΑΟΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ!!!!
Το θέμα είναι τι κάνουμε σήμερα.....τι βλέπω σημερα....τι θα μπορούσα να κάνω σήμερα σε αυτο τον χάρτινο πύργο και τι του κάνω.
Τέλος πάντων...
ΠΑΟΚΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ!!!!
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 31/3, 19:30 NS1
Ο διαιτητης ειναι σκετη αηδια, θα 'πρεπε να φοραει κοκκινη στολη.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- sakis_the_fraud
- Δημοσιεύσεις: 761
- Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 16:43
Re: Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 31/3, 19:30 NS1
Το κορακι κανει οτι θελει.
Εδωσε οφ σαιντ σε παικτη που ξεκιναει πισω απο το κεντρο...
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Εδωσε οφ σαιντ σε παικτη που ξεκιναει πισω απο το κεντρο...
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Re: Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 31/3, 19:30 NS1
Δηλ εσύ από όσο είδες ο Φωτάκης είναι το πρόβλημα σου, αυτός δηλ από όλους σου χάλασε την εικόνα...xlebouras έγραψε:θυμιστε μου γιατι το γατι ο φωτακης παιζει στον ΠΑΟΚ...
Απορώ τι βλέπεις..
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 31/3, 19:30 NS1
Μην βγεί κανείς και δικαιολογήσει τον σερ μετά το σημερινό!!!!!!!!!!!

Re: Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 31/3, 19:30 NS1
κι ομως ουτε φαγαμε, ουτε βαλαμε... Δεν ξερω αν ειναι καλο τελικα το 0-0, αλλα φανηκε οτι ο ολυμπιακος δεν ειναι η υπερομαδα που παρουσιαζουν και οτι δεν υπαρχει τεραστια διαφορα στο επιπεδο μας. Ο Δωνης γτ αποβληθηκε παλι;