Καζούρα σε αλλόθρησκους
-
teacher
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
εμ άμα σου λέει διάρκεια 70-80 λεπτά την πατάς. Οι άλλοι που είναι Βεροιώτες ξέρουν ότι θέλει κάτι παραπάνω και μετά το 80 που νομίζεις ότι τελείωσες σου πετάν 2 τεμάχια και σε καθαρίζουν.
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
teacher έγραψε:Η εικόνα με την πρώτη ευκαιρία θα μπει σε κείμενο στην κεντρική
teacher, o λαος του ΠΑΟΚ δε ξεχνα
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
αυτος που γκαριζει στο μετροκωλις για την καζούρα, τι ζόρι τραβαει???
δεν γουσταρει καζουρα???
ας αλλάξει ομάδα
δεν γουσταρει καζουρα???
ας αλλάξει ομάδα
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Η πλάκα είναι ότι έτσι και βγουν 14οι και σωθούν, θα πανηγυρίζουν, θα μας λένε "Να μ@λ@κες που μας κοροϊδεύατε", και το κορυφαίο είναι ότι μπορεί να μιλάνε και για αφεντικιλίκι πάλι...! 
Edit: Έγραψα το "assholes" στα ελληνικά και τα "@" μπήκαν αυτόματα..! Καινούριο;
Edit: Έγραψα το "assholes" στα ελληνικά και τα "@" μπήκαν αυτόματα..! Καινούριο;
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
ξερετε τι θελω πολυ...?
να πεσουν και σε 2-3 χρονια που δεν θα εχουν ανεβει φυσικα να τους κλεινει ο ιβαν φιλικα το καλοκαιρι με την δευτερη ομαδα για να ψηνονται τα νεα μας παιδια....!
να πεσουν και σε 2-3 χρονια που δεν θα εχουν ανεβει φυσικα να τους κλεινει ο ιβαν φιλικα το καλοκαιρι με την δευτερη ομαδα για να ψηνονται τα νεα μας παιδια....!
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Από την εμφάνιση στα σκουλήκια, η google τους είχε προειδοποιήσει πάντως..!


Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Επειδη ειναι καλη ημερα σημερα θα σας ποσταρω και λιγο "αρειανο θρηνο " aπο φορουμ της συνοικιακης ομαδας απο το χθεσινο επικο κλ@ρινο ....
Σχολιο Νο 1.
Πλέον ο Άρης μπορεί να σωθεί ΜΟΝΟ ΕΞΩΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Τίποτα άλλο δεν σώζει την ομάδα. Επειδή όμως η διοίκηση είναι ανύπαρκτη και για γέλια, για να μην πω ότι είναι στο κόλπο να ρίξει την ομάδα για να καλύψει τα εγκλήματα τα δικά της και των προηγούμενων, ένας μόνο άνθρωπος μπορεί να σώσει την ομάδα ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.
Αυτός είναι ο Γ. Ιωαννίδης κανείς άλλος. Επαναλαμβάνω ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ και δεν είναι και αυτός μπλεγμένος σε όλη αυτή την βρώμικη ιστορία, ήρθε η ώρα να το πάρει πάνω του. Όπλα στα χέρια του έχει πολλά να χρησιμοποιήσει. ΠΡΕΠΕΙ να εκβιάσει την ΕΠΟ ότι αν πέσει ο Άρης εξαιτίας των βαθμών που του κλέψανε οι διαιτητές όλοι οι παίκτες δεν θα πάρουν ούτε ευρώ. ΠΡΕΠΕΙ να εκβιάσει την σούπερ-κλίκα και την νόβα ότι πτώση του Άρη θα σημαίνει απώλεια εσόδων και μείωση της χορηγίας του οπαπ. ΠΡΕΠΕΙ να εκβιάσει την κυβέρνηση ότι πτώση του Άρη θα σημαίνει απώλεια 15εκ. ευρώ από εφορία και ικα.
( Το απολυτο παραληρημα ο αρειανος μπετοβλακας , αν και ομολογει οτι μονο εξωαγωνιστικα σωζονται )
Σχολιο Νο 2.
Φίλε planetaris είχαμε διαφωνήσει παλαιότερα στο θέμα των δανεικών από το γάβρο. Τελικά και πέφτουμε και η ρετσινιά έμεινε. Από λάθος του Τάτου (ο χειρότερος όλων χθες) δεχθήκαμε την ισοφάριση.
( Απανταει ο ενας βλ@κας στο σχολιο του προηγουμενου καθυστερημενου )
Σχολιο Νο 3
ΑΣ ΠΕΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΟΙΚΤΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ,ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΣΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥ!!
( Δωσε πονοοοοοο , μ@λακα αρειανε )
ΣΧολιο Νο 4
αφηστε τις μπουρδες βρε παιδια.ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΓΚΟΛ ΗΜΑΣΤΑΝ!!! ειμαστε η χειροτερη ομαδα της κατηγοριας.
( Υποκλινομαι στην ωμη και σκληρη αυτοκριτικη )
Σχολιο Νο 5
Άρης αγνωστικά δεν σώζετε αδέρφια, ο μόνος τρόπος για να σωθεί ο Άρης είναι ένας και μοναδικός… Να πάρει ματς εξωαγωνιστικά, και κάτω από το τραπέζι. Δεν γίνετε να σωθεί ο Άρης κερδίζοντας τα παιχνίδια στο Κλεάνθης Βικελίδης, και παίρνοντας διπλά. Ο Άρης είναι στον πάτο της βαθμολογίας και δεν βγαίνει από εκεί με τίποτα. Είμαστε και επίσημα με τα 2 πόδια στην Β εθνική.
( Εδω κοιτατε ειλικρινεια .... Ειναι απιστευτο )
Υπαρχουν και αλλα ωραια σχολια ...Το κερασακι ομως στην τουρτα το βαζει μαλλον δικος μας με το παρακατω σχολιο :
Έλα εντάξει δεν πειράζει ρε παιδιά συμβαίνουν αυτα.Δεν πέσατε ακριβώς στην επταετία ε λιγο αργότερα λίγο νωρίτερα έτσι ειναι αυτά.απλα θα πρέπει να ανοίξετε χάρτες να βρείτε που είναι ο γάζωρος και τα ψαχνά.και 30.000 με καλλονή.τέλος πάντων καλό κουράγιο.

Σχολιο Νο 1.
Πλέον ο Άρης μπορεί να σωθεί ΜΟΝΟ ΕΞΩΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ. Τίποτα άλλο δεν σώζει την ομάδα. Επειδή όμως η διοίκηση είναι ανύπαρκτη και για γέλια, για να μην πω ότι είναι στο κόλπο να ρίξει την ομάδα για να καλύψει τα εγκλήματα τα δικά της και των προηγούμενων, ένας μόνο άνθρωπος μπορεί να σώσει την ομάδα ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.
Αυτός είναι ο Γ. Ιωαννίδης κανείς άλλος. Επαναλαμβάνω ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ και δεν είναι και αυτός μπλεγμένος σε όλη αυτή την βρώμικη ιστορία, ήρθε η ώρα να το πάρει πάνω του. Όπλα στα χέρια του έχει πολλά να χρησιμοποιήσει. ΠΡΕΠΕΙ να εκβιάσει την ΕΠΟ ότι αν πέσει ο Άρης εξαιτίας των βαθμών που του κλέψανε οι διαιτητές όλοι οι παίκτες δεν θα πάρουν ούτε ευρώ. ΠΡΕΠΕΙ να εκβιάσει την σούπερ-κλίκα και την νόβα ότι πτώση του Άρη θα σημαίνει απώλεια εσόδων και μείωση της χορηγίας του οπαπ. ΠΡΕΠΕΙ να εκβιάσει την κυβέρνηση ότι πτώση του Άρη θα σημαίνει απώλεια 15εκ. ευρώ από εφορία και ικα.
( Το απολυτο παραληρημα ο αρειανος μπετοβλακας , αν και ομολογει οτι μονο εξωαγωνιστικα σωζονται )
Σχολιο Νο 2.
Φίλε planetaris είχαμε διαφωνήσει παλαιότερα στο θέμα των δανεικών από το γάβρο. Τελικά και πέφτουμε και η ρετσινιά έμεινε. Από λάθος του Τάτου (ο χειρότερος όλων χθες) δεχθήκαμε την ισοφάριση.
( Απανταει ο ενας βλ@κας στο σχολιο του προηγουμενου καθυστερημενου )
Σχολιο Νο 3
ΑΣ ΠΕΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΟΙΚΤΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ,ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΣΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΝΕΜΕΝΟΥ!!
( Δωσε πονοοοοοο , μ@λακα αρειανε )
ΣΧολιο Νο 4
αφηστε τις μπουρδες βρε παιδια.ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΓΚΟΛ ΗΜΑΣΤΑΝ!!! ειμαστε η χειροτερη ομαδα της κατηγοριας.
( Υποκλινομαι στην ωμη και σκληρη αυτοκριτικη )
Σχολιο Νο 5
Άρης αγνωστικά δεν σώζετε αδέρφια, ο μόνος τρόπος για να σωθεί ο Άρης είναι ένας και μοναδικός… Να πάρει ματς εξωαγωνιστικά, και κάτω από το τραπέζι. Δεν γίνετε να σωθεί ο Άρης κερδίζοντας τα παιχνίδια στο Κλεάνθης Βικελίδης, και παίρνοντας διπλά. Ο Άρης είναι στον πάτο της βαθμολογίας και δεν βγαίνει από εκεί με τίποτα. Είμαστε και επίσημα με τα 2 πόδια στην Β εθνική.
( Εδω κοιτατε ειλικρινεια .... Ειναι απιστευτο )
Υπαρχουν και αλλα ωραια σχολια ...Το κερασακι ομως στην τουρτα το βαζει μαλλον δικος μας με το παρακατω σχολιο :
Έλα εντάξει δεν πειράζει ρε παιδιά συμβαίνουν αυτα.Δεν πέσατε ακριβώς στην επταετία ε λιγο αργότερα λίγο νωρίτερα έτσι ειναι αυτά.απλα θα πρέπει να ανοίξετε χάρτες να βρείτε που είναι ο γάζωρος και τα ψαχνά.και 30.000 με καλλονή.τέλος πάντων καλό κουράγιο.



