16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

paokassss
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν 2008, 01:04

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από paokassss »

Σίγουρα ένα απο τα καλύτερα αριστερά μπακ αλλά μη ξεχνάμε τον Πέρσι Ολιβάρες.. Μέχρι εκεί πρόλαβα τους πιο παλιούς όχι..
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Photis έγραψε:Αν τον χρησιμοποιούσε σωστά ο προπονητής μια χαρά θα τον επισκίαζε. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο Λίνο είναι ίσως το καλύτερο αριστερό μπάκ που είχαμε ποτέ.
:pano:
σωστός
αλλα αυτό δεν αναιρεί το διαχρονικά καλύτερο σε διάρκεια αριστερό back μας - σε τιμή ευκαιρίας μάλιστα
επαγγελματισμός στο μεγαλείο
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αυτό δεν το χρεώνεται ο προπονητής, το πιστώνεται ο παίχτης. Αν ο Σταφυλίδης πέσει στον Γερμανό Δώνη και στον Αυστριακό Φρίνγκερ ;) όλοι θα πουν ότι ο παίχτης φταίει που δεν έκανε καριέρα. Το να είσαι καλός σημαίνει να κάνεις τον προπονητή να σε χρησιμοποιεί σωστά, παρόλο που είναι άσχετος.
Πρέπει δηλαδή να δώσουμε 10 στο Λίνο που επιβιώνει επί Δώνη και 5 στο Στάφυ που δεν τα καταφέρνει.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Σταφ ακόμη δεν έχει την τρίπλα και τη γλυκιά σέντρα του Λίνο, ούτε βέβαια μπορεί να αναλάβει την ευθύνη της ανάπτυξης του παιχνιδιού σε όλη την αριστερή πλευρά, όπως κάνει ο Βραζλιάνος.
Έχει όμως καλύτερο σουτ, είναι λίγο πιο καλός αμυντικά και - το κυριότερο - έχει όλο το χρόνο μπροστά του για να βελτιωθεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Δευ 25 Φεβ 2013, 12:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από adamroxas »

Συμφωνω με τον Αποστολη... Παντως στα λιγα χρονια που παρακολουθω μπαλα, ειναι το καλυτερο ακραιο μπακ απο αποψη διαρκειας, συμβολης κτλ... Λιγο αμυντικα εχει ενα θεματακι, αλλα κλαιν, και στα 36 ο τυπος ειναι εγγυηση...
Άβαταρ μέλους
die8nhs
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 02:03

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από die8nhs »

Δεν ξέρω τι λέτε παιδιά, αλλά εγώ θυμάμαι ακόμα έναν κύριο Ολιβάρες.
Απο τα αριστερά ήταν πραγματικά κίνδυνος θάνατος. Ταχύτατος, με επικίνδυνο αριστερό σουτ, πολύ καλές σέντρες, με άλμα και ικανός στο ψηλό παιχνίδι. Με την μεγάλη ομάδα του Αγγελου. Νάγκμπε-Μαραγκό-Φραντζέσκο-Βρύζα.

Εϊμαι στα 35 και παρακολουθώ ΠΑΟΚ εδώ και 10-15 χρόνια. Άλλο αριστερό μπακ δεν μου έχει κάνει τέτοια αίσθηση
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από lefis »

μια και ειμαστε της ιδιας γενιας μην ξεχνας τον βενετιδη.απλα ο λίνο σε σύγκριση με τον περσι δεν ειναι τοσο τρελος οσο εκεινος.κατα τα αλλα εχει και μεγαλυτερη διαρκεια και περισσοτερα χρονια στην ομαδα.
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από vasilis.A »

οταν αποχωρησει θα αντιληφθουμε το μεγαλειο του τεραστιου Λινο...και δυστυχως θα δυσκολευτουμε να αναπληρωσουμε το κενο του εστω και στο ημισι...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από mpafos4 »

Διαφωνω.Αρκει να εχει ξεκινησει,ηδη,το ψαξιμο.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Προσέφερε τα μέγιστα.
Εξακολουθεί να τα προσφέρει σε αυτήν την ηλικία (με κάποιες δικαιολογημένες για την ηλικία του "κοιλιές").
Ήταν πουλέν και έφτασα ένα βήμα από το να σταμπάρω το "lino 16" στη φανέλα μου.

Το μόνο του ψεγάδι είναι μια φορά που ο Santos (αν θυμάμαι καλά) ήθελε να τον βάλει ως αλλαγή και ο Βραζιλιάνος θίχτηκε επειδή θα έμπαινε μπροστά και όχι άμυνα, και ακύρωσε την αλλαγή ο coach και έβαλε άλλον.

Κατά τ'άλλα, είναι σίγουρα ένας από αυτούς που συνέβαλλαν και συμβάλλον στην αγωνιστική ανάκαμψη του Π.Α.Ο.Κ.!
Μαζί με Garcia είναι αυτοί που συνδέουν την τωρινή ομάδα με την ομάδα που 'χε Conceicao, Vieirinha, Veron, Sorlin, Ivic στις καλές του κτλ... Κι αυτό σημαίνει πολλά!

Και θυμίζω ότι ένα καλοκαίρι παιζόταν να πάει ο Lino για κάποια ομάδα της ανατολής (δεν θυμάμαι ποια) αλλά έμεινε.. Εντάξει, μπορεί να μην είναι σημαία του Π.Α.Ο.Κ., αλλά το όνομά του το έχουμε τραγουδήσει πάνω από μία φορά στην Τούμπα!
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από vasilis.A »

mpafos4 έγραψε:Διαφωνω.Αρκει να εχει ξεκινησει,ηδη,το ψαξιμο.
θαυμαζω την αισιοδοξια σου φιλε μου...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εξαιρετικος στα στο β επεσε δικαιως και μακαρι να ανανεωσει,,,,λογικα θα παμε για αλλον βασικο αλλα ισως να κανει παλι την εκπληξη, ειναι μεγαλη κλαση ο ανθρωπος
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Περιβραχιόνιο (edit) και ανανέωση ΧΘΕΣ!
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Odi »

Μπράβο παιχταρά μου για την φανέλα που έδωσες στο παλικάρι..Είσαι τεράστιος και σαν άνθρωπος και σαν ποδοσφαιριστής..

Το περιβραχιόνιο χθες...

Λίνοοοοοοο..Λίνοοοοοο..
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ποια φανέλα;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”