33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αν το κάτω το κεφάλι δουλεύει πιο πού απο το πάνω, όπως έχω ακούσει, τώρα τελευταία, τι περιμένεις;

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
έχεις ξεπεράσει το ντεφορμάρισμα και πλησιάζεις την οκνηρία και τη χαλαρότητα. Μην χαλαρώνεις.
ΥΓ. Για τα σχόλια για τα προσωπικά του, εάν αρχίσει να τα ξανακαρφώνει, μπορεί να μαμάει λιγάκι;
ΥΓ. Για τα σχόλια για τα προσωπικά του, εάν αρχίσει να τα ξανακαρφώνει, μπορεί να μαμάει λιγάκι;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
-
ariskatiforos
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μαυρο καταμαυρο χαλι σημερα
Τα προσωπικα σε κανενα αλλο φορουμ
sourmenetes
Τα προσωπικα σε κανενα αλλο φορουμ
sourmenetes
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
κι εγω ειμαι κατα της επιθεσης σε εναν παικτη για τα προσωπικα του αλλα οταν κατι ειναι τοσο εξοφθαλμο δεν γινεται να μεινει ασχολιαστο.
- tera12tera
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39
- Τοποθεσία: Νεάπολη
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σήμερα , όπως και στα τελευταία τρία ματς , δεν ήταν κακός ήταν ...ΑΠΩΝ .
Νομίζω πως πρέπει να κάτσει ΠΑΓΚΟ ....
Δεν θυμάμαι ούτε μια ενέργεια του αυτά τα τρία ματς ...
Αλήθεια τον θυμάται κανείς ;;;
Δεν έχει βελτιώσει καμία από τις αδυναμίες του ...

Νομίζω πως πρέπει να κάτσει ΠΑΓΚΟ ....
Δεν θυμάμαι ούτε μια ενέργεια του αυτά τα τρία ματς ...
Αλήθεια τον θυμάται κανείς ;;;
Δεν έχει βελτιώσει καμία από τις αδυναμίες του ...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ.
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ.
ΠΑΓΚΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ.
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ.
ΠΑΓΚΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πώληση άμα έρθει καλή πρόταση. Ο ΠΑΟΚ όπως είναι δεν έχει την πολυτέλεια να παίζει με δέκα και να έχει ένα για να βάζει τα συστημένα, χρειάζεται συμμετοχικό φορ. Αν είχαμε Αντελίνο Κονσεισάο να στα σερβίρουν ΟΚ, αλλά με Γεωργιάδη Ρομπέρ Κάτσε κ σέντρες Αποστολόπουλου απλά τρως θέση στην εντεκάδα.
Τον κοντό του ρίχνεις ένα κεφάλι κ τουλάχιστον στις μπαλιές πάλευε,εσένα ούτε την ανάσα σου να μη νιώσουν ρε γαμώτο?
Τον κοντό του ρίχνεις ένα κεφάλι κ τουλάχιστον στις μπαλιές πάλευε,εσένα ούτε την ανάσα σου να μη νιώσουν ρε γαμώτο?
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μόλις γύρισα από Τούμπα..Όρθιος κοιμόσουν σε όλο το ματς Κλάους..
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εύχομαι να έρθει μια καλή πρόταση και να κερδίσουμε
χρήματα που χάσαμε απο την μεταγραφή του
βιερινια !
Οποίος κατάλαβε , κατάλαβε !
χρήματα που χάσαμε απο την μεταγραφή του
βιερινια !
Οποίος κατάλαβε , κατάλαβε !
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πλακα εχετε μερικοι ρε
Τα τατου και η γκομενα λενε καποιοι.
Τα τατου τα χε η οχι οταν παστελωνε αυτο που εσυ ρε ΠΑΟΚτση στην τελικη ψηφισες καλυτερο γκολ του ΠΑΟΚ για το 2012?
Την γκομενα που λετε οτι εχει στην αθηνα το διαβασατε μωρη κουτσομπολες στο ΟΚ η στο ξερωγω εγκυρο http://www.pinokio.gr???
Ειστε ασοβαροι. Σημερα οπως και στην καλιθεα δεν ηταν καλος. Βασικα σημερα ητανε κακος. Απο την αρχη του παιχνιδιου φαινοτανε. Δεν μπορουσε να κανει κοντρολ. Τι αλλο θες να δεις για να πειστεις πως δεν ειναι η μερα του???
Κλαους αγορινα μου, συνεχισε να δουλευεις και αυτοι που τωρα σε κραζουνε (σαφως και οχι για ποδοσφαιρικα αλλα για προσωπικα) θα σου κανουνε παλι πιτες και θα σε ψηφισουνε ξανα για MVP του ΠΑΟΚ για το 2013.
και ο νοων νοειτω
Τα τατου και η γκομενα λενε καποιοι.
Τα τατου τα χε η οχι οταν παστελωνε αυτο που εσυ ρε ΠΑΟΚτση στην τελικη ψηφισες καλυτερο γκολ του ΠΑΟΚ για το 2012?
Την γκομενα που λετε οτι εχει στην αθηνα το διαβασατε μωρη κουτσομπολες στο ΟΚ η στο ξερωγω εγκυρο http://www.pinokio.gr???
Ειστε ασοβαροι. Σημερα οπως και στην καλιθεα δεν ηταν καλος. Βασικα σημερα ητανε κακος. Απο την αρχη του παιχνιδιου φαινοτανε. Δεν μπορουσε να κανει κοντρολ. Τι αλλο θες να δεις για να πειστεις πως δεν ειναι η μερα του???
Κλαους αγορινα μου, συνεχισε να δουλευεις και αυτοι που τωρα σε κραζουνε (σαφως και οχι για ποδοσφαιρικα αλλα για προσωπικα) θα σου κανουνε παλι πιτες και θα σε ψηφισουνε ξανα για MVP του ΠΑΟΚ για το 2013.
και ο νοων νοειτω