33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Παμε μια επαναληψη..
Καλος χρυσος ο στεφανακος.. αλλα στον ΠΑΟΚ που εγω ονειρευομαι θα ηθελα διαφορετικου στυλ σεντερ φορ.
Ενα σεντερ φορ πιο συμμετοχικο που να ειναι και ταυτοχρονα εκτελεστης. ( ακομα και με μικροτερα ποσοστα απο τον κλαους.)
Εβλεπα πχ τον μητρογλα( που δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση) και το γκολ που βαζει απο κλαους δεν θα το δουμε ποτε.
Η καψουρα μου ειναι ενας παιχτης μπροστα στο στυλακι του αιλτον απο αποελ.
**** Αμα βρεθει προσφορα που να μας ικανοποιει ολους ας δωθει.
Καλος χρυσος ο στεφανακος.. αλλα στον ΠΑΟΚ που εγω ονειρευομαι θα ηθελα διαφορετικου στυλ σεντερ φορ.
Ενα σεντερ φορ πιο συμμετοχικο που να ειναι και ταυτοχρονα εκτελεστης. ( ακομα και με μικροτερα ποσοστα απο τον κλαους.)
Εβλεπα πχ τον μητρογλα( που δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση) και το γκολ που βαζει απο κλαους δεν θα το δουμε ποτε.
Η καψουρα μου ειναι ενας παιχτης μπροστα στο στυλακι του αιλτον απο αποελ.
**** Αμα βρεθει προσφορα που να μας ικανοποιει ολους ας δωθει.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
DC δεν γινεται να επεμβαινεις στα παντα.
Εχει δικαιο ο ντανιριφλ.
Ας παιζει μπαλαρα καθε αγωνιστικη, να τρεχει σαν σκυλι μες το γηπεδο, και ας πηγαινει και αυστραλια για γκομενα.
Η αλυσιδα κατρακυλας κουτσια-γεωργιαδης-αθανασιαδης-πελκας κλπ καπου πρεπει να σταματησει
Εχει δικαιο ο ντανιριφλ.
Ας παιζει μπαλαρα καθε αγωνιστικη, να τρεχει σαν σκυλι μες το γηπεδο, και ας πηγαινει και αυστραλια για γκομενα.
Η αλυσιδα κατρακυλας κουτσια-γεωργιαδης-αθανασιαδης-πελκας κλπ καπου πρεπει να σταματησει
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπα this last year, γιατί από φέτος πρέπει να ικανοποιεί μόνο ένανslidar έγραψε:
**** Αμα βρεθει προσφορα που να μας ικανοποιει ολους ας δωθει.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σιγά ρε παιδιά, μη σας ρωτήσει κιόλας πόσα τατού έχει, που τα έχει και ποιά γαμάει.
Να σκοράρει σε κάθε ματς, ξεχάστε το.
Να είναι καλός (όπως τον θέλετε) σε κάθε ματς πάλι ξεχάστε το.
Είναι ο καλύτερος επιθετικός μας, αυτός οδηγεί την ομάδα φέτος κι αν έχετε να πείτε κάποιο επιχείρημα για το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι κανένα πρόβλημα. Όλα τα άλλα είναι φρου φρου κι αρώματα.
Να σκοράρει σε κάθε ματς, ξεχάστε το.
Να είναι καλός (όπως τον θέλετε) σε κάθε ματς πάλι ξεχάστε το.
Είναι ο καλύτερος επιθετικός μας, αυτός οδηγεί την ομάδα φέτος κι αν έχετε να πείτε κάποιο επιχείρημα για το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι κανένα πρόβλημα. Όλα τα άλλα είναι φρου φρου κι αρώματα.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
+12guardian4 έγραψε:DC δεν γινεται να επεμβαινεις στα παντα.
Εχει δικαιο ο ντανιριφλ.
Ας παιζει μπαλαρα καθε αγωνιστικη, να τρεχει σαν σκυλι μες το γηπεδο, και ας πηγαινει και αυστραλια για γκομενα.
Η αλυσιδα κατρακυλας κουτσια-γεωργιαδης-αθανασιαδης-πελκας κλπ καπου πρεπει να σταματησει
σε Ντανιρ-Γκαρντιαν
ΥΓ χωρις να αποκλειουμαι να ναι μια κακη παρενθεση...το ματς με ατρομητο ειναι ντερμπι..
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σήμερα θα το καρφώσει και θα κάνει με τα δάχτυλα του στην κάμερα την γνωστή συχαμενη καρδούλα
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
καλα αυτο δεν ειναι προβλημα...μονο καλα να παιζει και να τα καρφωνει και ας κανει οτι θελει,,,
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δεν μπορώ να δω πως α αριθμός των τατού και το τι γκόμενα έχει κάποιος έχει να κάνει με την απόδοση και τα γκολ του. Εκτός κι αν, εκεί που κάνει προπόνηση, κάποιος του χτυπάει το τατού και η γκόμενα του παίρνει πίπα. Αν και τότε θα μιλάγαμε για υπερπαίχτη.
- Svartskalle 4
- Δημοσιεύσεις: 106
- Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2009, 12:11
- Τοποθεσία: Anderstorp sweden
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Φανταστείτε εΙκόνα τώρα
έλιωσα ρε φούστη μου χαχαχαχ Καρέλια τα είπες όλα ΤΕΛΟΣ

- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ξέρεις εσύ .Θα βάλεις πάλι κανα "τρελό" και θα γυρίσει πάλι το τροπάρι για τον παικταρα,τον killer ,κλπ κλπ.Ο Παοκτσής πρέπει να παίρνει τη δόση του αλλιώς γίνεται γκρινιάρης.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
κλαους οταν δεν βαζεις γκολ ειναι σαν να παιζουμε με 10, για βασικος δεν κανεις, για αλλαγη το συζηταμε..