33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Έεεεεετσι...χρόνια πολλά κουφάλες!σας έφερα τα δώρα! Να βλέπω νέα όπλα στη φαρέτρα, μπράβο Κλάους!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αυτά τα μαθαίνεις στα 15-18.Θέμα ψυχολογίας και συγκέντρωσης ήταν.eorptol έγραψε:Οντως πρέπει να ειναι το πρωτο τετ α τετ και είχε πολλα φέτος που έβαλε μπράβο κλαους έτσι ,φαινετε ότι δουλεύεις στις προπονήσεις
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Ίσως έφταιγε η "άλλη"
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Παιδιά να οργανωθούμε λίγο.
Δεν γίνεται τη μία να λέμε ότι δεν βγαίνουν κάθετες στον Κλάους για να βγει τετ-α-τετ και την άλλη να λέμε ότι χάνει πολλά τετ-α-τετ.
Δεν γίνεται τη μία να λέμε ότι δεν βγαίνουν κάθετες στον Κλάους για να βγει τετ-α-τετ και την άλλη να λέμε ότι χάνει πολλά τετ-α-τετ.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπρούνο Τσιρίλο
Τέλος, ο Ιταλός αμυντικός σχολίασε τις επιδόσεις του Αθανασιάδη στο σκοράρισμα, τον οποίο χαστούκιζε τα δύο προηγούμενα χρόνια κάθε φορά που έστελνε τη μπάλα στα δίχτυα: "Αν ήμουν φέτος στον ΠΑΟΚ με τόσα γκολ που έχει βάλει ο Κλάους θα τον είχα στείλει στο ...νοσοκομείο. Συνεχίζει να βελτιώνεται και μπορεί κάποια στιγμή να παίξει στο εξωτερικό, γιατί όχι και στο καμπιονάτο".
Πηγή sportdog
Τυχερέ Κλαους
Τέλος, ο Ιταλός αμυντικός σχολίασε τις επιδόσεις του Αθανασιάδη στο σκοράρισμα, τον οποίο χαστούκιζε τα δύο προηγούμενα χρόνια κάθε φορά που έστελνε τη μπάλα στα δίχτυα: "Αν ήμουν φέτος στον ΠΑΟΚ με τόσα γκολ που έχει βάλει ο Κλάους θα τον είχα στείλει στο ...νοσοκομείο. Συνεχίζει να βελτιώνεται και μπορεί κάποια στιγμή να παίξει στο εξωτερικό, γιατί όχι και στο καμπιονάτο".
Πηγή sportdog
Τυχερέ Κλαους
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106642
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σήμερα έχει γενέθλια ο Στέφανος! Γίνεται ακριβώς 24 ετών (24/12/1988). Χρόνια πολλά killer και σου εύχομαι πολλές ...δολοφονίες με τον ΠΑΟΚ!
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σιδερενιος και δυνατος παλικαρε! Και επιτυχιες παντου στη ζωη σου!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106642
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)