5.Pablo Gabriel García Pérez
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Αρχηγέ ελπίζω να μην μας λείψεις. Αν και ντέρμπι χωρίς Γκαρσία έχει τη μισή γλύκα...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Its not the same to watch PAOK without you PAVLARA!!! COME ON get well and go IN!!!! AINTAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Παυλαρα γυρνα λιγο να παιξεις διοτι με αυτους που εχουμε στο κεντρο..
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Ρε συ τσακαλε Παμπλο, που θα σκεφτεις πως θα αντεχεις τον Κατσουρανη, πες και σε μενα ρε αδερφε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106586
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
που εισαι ??? γ.... της γης τον αξονα. που εισαι? δωσε σημαδια ζωης.βγες πες κατι.
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Αν δεν το εχετε καταλαβει ο γκαρσια εχει τεθει εκτος ομαδος ....κανει ατομικο προγραμα και η δικαιολογια της αποθεραπειας καποτε εξαντλειταιjojario έγραψε:που εισαι ??? γ.... της γης τον αξονα. που εισαι? δωσε σημαδια ζωης.βγες πες κατι.
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Τί μακακίες διαβάζουμε βραδυάτικα..Εσένα ποιος σου το είπε αυτό ρε αδερφέ; Για διαφώτισε μας..maceio έγραψε:Αν δεν το εχετε καταλαβει ο γκαρσια εχει τεθει εκτος ομαδος ....κανει ατομικο προγραμα και η δικαιολογια της αποθεραπειας καποτε εξαντλειταιjojario έγραψε:που εισαι ??? γ.... της γης τον αξονα. που εισαι? δωσε σημαδια ζωης.βγες πες κατι.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Απο ποτε maceio????maceio έγραψε:Αν δεν το εχετε καταλαβει ο γκαρσια εχει τεθει εκτος ομαδος ....κανει ατομικο προγραμα και η δικαιολογια της αποθεραπειας καποτε εξαντλειταιjojario έγραψε:που εισαι ??? γ.... της γης τον αξονα. που εισαι? δωσε σημαδια ζωης.βγες πες κατι.
Για αποδειξε το..
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
αφου εχει τεθει εκτος ομαδας ποιος ο λογος να κανει ατομικο προγραμμα?maceio έγραψε:Αν δεν το εχετε καταλαβει ο γκαρσια εχει τεθει εκτος ομαδος ....κανει ατομικο προγραμα και η δικαιολογια της αποθεραπειας καποτε εξαντλειταιjojario έγραψε:που εισαι ??? γ.... της γης τον αξονα. που εισαι? δωσε σημαδια ζωης.βγες πες κατι.
ασε μας ρε #@% και συ βραδιατικα. μπηκες με τα 25 ποστ να μας διαφωτισεις.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
ε δεν γινεται να μπαινει ο καθε.... να μας τσιτωνει βραδιατικα.
γεμισαμε ψαγμενους και γνωστες που παντα ξερουν τα πραγματα εκ των εσω.

γεμισαμε ψαγμενους και γνωστες που παντα ξερουν τα πραγματα εκ των εσω.
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
maceio εμένα με προβλημάτισες πάντως..... Οψόμεθα... Σύντομα θα ξέρουμε!